Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Brugeravatar
Gunness
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Geografisk sted: 2770

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Indlægaf Gunness » ons apr 25, 2018 10:37 pm

Jeg er hoppet på Lifeform fra Tristan Hall (ham med Gloom of Kilforth). Det er et en-mod-mange spil, der læner sig kraftigt op ad Alien(s). Modsat det nylige Nemesis er det dog uden bunker af minis.
Der er nogle interessante bluff-mekanismer i, og det ligner et sjovt spil med en overkommelig spilletid.
Bestilt: Lifeform, Crypt, AuZtralia, CO2, Nemo's War 2.ed, Endeavor 2.ed., Museum, Root, Detective, 7th Continent exp., Lucidity, 1066, Brass, Cerebria
Seneste: Argent: The Consortium 2.ed, The Grizzled, Pulsar 2849, Visitor in Blackwood Grove

Brugeravatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Geografisk sted: Lundby
Kontakt:

Indlægaf Goblen » tirs maj 15, 2018 8:39 am

Har nu set alle videoerne med Black Rose Wars, og forsøgt at overbevise mig selv om det skulle jeg ikke backe. Spillet ser dog for godt ud, så det er på listen over pre-orders også.

Brugeravatar
goldbaek
25+ indlæg
25+ indlæg
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlægaf goldbaek » søn maj 20, 2018 9:10 am

Sidste sommer overvejede jeg kraftigt at backe Heroes of Land, Air and Sea, men endte med ikke at gøre det, da jeg egentlig ikke havde pengene til det på det tidspunkt. Siden da har jeg set/læst en bunke reviews, der har overbevist mig om, at det spil skal købes når det kommer i retail (så jeg har været fornuftig og sat nogle penge til side til det).

Nu har Gamelyn annonceret en ny kickstarter (bl.a. med 2 nye racer), der kommer den 29. maj - så den regner jeg absolut med at hoppe på!
Billede

Brugeravatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Geografisk sted: København

Indlægaf JoelP » søn maj 20, 2018 10:29 am

goldbaek skrev:Sidste sommer overvejede jeg kraftigt at backe Heroes of Land, Air and Sea, men endte med ikke at gøre det, da jeg egentlig ikke havde pengene til det på det tidspunkt. Siden da har jeg set/læst en bunke reviews, der har overbevist mig om, at det spil skal købes når det kommer i retail (så jeg har været fornuftig og sat nogle penge til side til det).

Nu har Gamelyn annonceret en ny kickstarter (bl.a. med 2 nye racer), der kommer den 29. maj - så den regner jeg absolut med at hoppe på!

Det kan du roligt gøre. Jeg er ret glad for mit :)

Tilbage til "Voksenspil"