Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Post by Stony »

Jonezy wrote: Mon Jul 01, 2019 9:26 am...eller en Steen, som spillede noget forkert... ;)
De er godt nok sure de rønnebær... :lol: 8)

Jeg spillede faktisk en ting forkert. Jeg missede at Ispher slet ikke kan blive forgiftet. Det blev han indtil flere gange.

Jeg tog lige et par billeder af heltene ved spillets afslutning.
Ispher
Trenloe

Læg især mærke til Trenloe's armor. Den fik jeg ganske vist først efter fjerde mission, men det hjalp godt mod den sidste boss.
Isphers kombination af armor og Rune samt autohealing hjalp også.
Sidst spillet:
Image
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Post by zfire »

Stony wrote: Mon Jul 01, 2019 10:19 am
Jonezy wrote: Mon Jul 01, 2019 9:26 am...eller en Steen, som spillede noget forkert... ;)
De er godt nok sure de rønnebær... :lol: 8)

Jeg spillede faktisk en ting forkert. Jeg missede at Ispher slet ikke kan blive forgiftet. Det blev han indtil flere gange.

Jeg tog lige et par billeder af heltene ved spillets afslutning.
Ispher
Trenloe

Læg især mærke til Trenloe's armor. Den fik jeg ganske vist først efter fjerde mission, men det hjalp godt mod den sidste boss.
Isphers kombination af armor og Rune samt autohealing hjalp også.
Nu har jeg ikke spillet Descent før, og ved selvfølgelig ikke om du spillede det rigtigt(og bare viste for meget på billederne), men kan en hero ikke kun equip items op til 2 hænder?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Post by Stony »

Jo. Men du kan skifte imellem dem. Billederne viser alle de våben de to helte hver især rådede over.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Post by Jonezy »

Stony wrote: Mon Jul 01, 2019 10:19 am
Jonezy wrote: Mon Jul 01, 2019 9:26 am...eller en Steen, som spillede noget forkert... ;)
De er godt nok sure de rønnebær... :lol: 8)

Jeg spillede faktisk en ting forkert. Jeg missede at Ispher slet ikke kan blive forgiftet. Det blev han indtil flere gange.

Jeg tog lige et par billeder af heltene ved spillets afslutning.
Ispher
Trenloe

Læg især mærke til Trenloe's armor. Den fik jeg ganske vist først efter fjerde mission, men det hjalp godt mod den sidste boss.
Isphers kombination af armor og Rune samt autohealing hjalp også.
Nice upgrades! Og den armor med 2 sorte terninger til din tank er sgu lækker. Er Trenloe ikke også en af de bedste helte i spillet? Han giver auto skade og får et auto skjold uden at skulle gøre noget for det. Min bueskytte sidste gang gav kun ekstra +1 skade når jeg klarede et requirement og det var det.

Så er du klar til Delve på hard... ;)
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2019

Post by Goblen »

I lørdags stod den på heldagsevent hos en fra mandagsgruppen. Der blev spillet en del spil :-)

Dice Forge
Dette spil har stået på min ønskeliste længe. Fik prøvet det og synes det virker rigtig godt. Sjovt at forbedre sine terninger, og hele tiden overveje hvad der virker bedst. Det er ikke et spil jeg behøver at eje medmindre jeg får det kastet i nakken, men spiller det meget gerne igen.

Gizmos x2
En lidt anderledes engine builder hvor du i dit værksted bygger små gizmos der styres af forskellig energi. De supplerer så hinanden til at give mere energi, point eller lignende. Morsomt spil.

Sol: Last Days of a Star
Dette skulle så være dagens tunge spil. Det var tungt og samtidig rigtig kedeligt. Temaet er slet ikke mig. Man skal samle energi op til at skubbe sit moderskib/ark så langt væk fra den eksploderende sol som muligt. Til det har man så et deployment skip der smider en masse små skibe af sig der flyver rundt og bygger ting og samler energi der så sendes.

Det virkede slet ikke for mig.

King's Gold x2
En hyggelig lille filler uden noget specielt. Brug terninger til at samle guld ind fra kisten, og når den er tom så er spillet slut.

GROWL x2
Skulle være en anderledes form for One Night Ultimate Werewolf og lignende social deduction spil. Er stadig mere til One Night og Resistance.

The Climbers
Aftenens sidste spil for mig blev Climbers. Har prøvet det en gang før og synes det er skide sjovt. Bygge på et fælles tårn og så klatre så højt op som muligt ved at placere dine farver korrekt. Virker :-)
Post Reply