Black Angel

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Black Angel

Post by Goblen »

Vil gerne høre jeres kommentarer til Black Angel. Overvejer det til Spiel, men tænker bare at det ikke kommer til at komme på bordet.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Black Angel

Post by Stony »

Jeg tænker du næsten må have læst denne. Men jeg linker lige for en god ordens skyld. :)

viewtopic.php?f=11&t=10273
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Black Angel

Post by Goblen »

Stony wrote: Mon Aug 19, 2019 6:37 am Jeg tænker du næsten må have læst denne. Men jeg linker lige for en god ordens skyld. :)

viewtopic.php?f=11&t=10273
Ja - det gjorde jeg :-) Og flyttede den fra Need til Ignore på den baggrund. Det er dog ret så hyped, så var bare interesseret i hvad folk selv mente :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Black Angel

Post by Stony »

Jeg vil selv takke ja, hvis chancen for at prøve det byder sig. Og det kan endda være at jeg på bagkant af en gennemspilning, vælger at købe det. Men der er bare SÅ mange spil, jeg køber, spiller en eller to gange, og så sælger igen, fordi det var fint nok, men ikke noget jeg behøver at eje. Og med ovenstående beskrivelse, tænker jeg alle advarselslamper lyser ift. at det nok også er tilfældet her.

Så derfor strictly try-before-buy.
Sidst spillet:
Image
Post Reply