Borderlands - 27/8-07

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Borderlands - 27/8-07

Post by Frouvne »

På listen over spil, der vil blive genudgivet af Fantasy Flight Games var yderligere en titel fra Eon: Borderlands. Hvor min begejstring var til at overskue over at se meddelelsen om Dune genudgivet på de vilkår, der p.t. gør sig gældende, er jeg helt anderledes positivt overvældet over meddelelsen om at de vil udgive Borderlands.

Jeg har aldrig spillet Borderlands, men det er en af de titler, jeg har haft et godt øje til og kraftigt har overvejet om man på et tidspunkt skulle gøre en indsats for at opdrive et eksemplar af. Borderlands kunne være det spil, jeg havde håbet at A Game of Thrones kunne være blevet; en lidt lettere udgave af Diplomacy med et stærkt tema. Nu vil jeg derfor med spænding følge de informationer, der efterhånden må dukke op og se, om Fantasy Flight Games kan få noget godt ud af denne genudgivelse.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Borderlands - 27/8-07

Post by netsapiens »

Alt godt kommer til den der venter Allan :)

Gearworld: The Borderlands
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Borderlands - 27/8-07

Post by Frouvne »

Du har gravet langt tilbage for at finde det indlæg! Men interessen er der stadig. Når jeg har ventet så længe, tror jeg dog også tålmodigheden rækker til at vente på de første par anmeldelser. Det skal blive spændende at høre om de første erfaringer med det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Borderlands - 27/8-07

Post by Larsine »

Playing time: 90 minutter + FFG => 180 minutter
Post Reply