Kortlommer

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Kortlommer

Post by Belgarath »

Jeg kunne godt tænke mig at få fat i nogle kortlommer til Twilight Imperium og Tide of iron. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle henne? (Jeg skal både bruge lommerne til de små political action kort og til de lidt større planet og action kort i Twilight)

På forhånd tak for hjælpen
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Foppwin »

Jeg kan hjælpe dig med Tides of iron. Hvis du skal bruge til standardsættet, så skal du bruge 150 stk. "Std. USA" card sleeves. Jeg sælger dem for 20 kr. pr. pakke, og der er 100 stk. i hver pakke.

Twillight Imperium bruger Mini USA og der er desværre så lidt salg i dem, at jeg ikke har taget dem hjem (du er den første jeg har stødt på som har spurgt efter dem.)

Skulle du ønske lommer til andre spil, så er en inspirationsliste her: Kortlommer

Med venlig hilsen

Danny
Danny

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Frouvne »

Foppwin wrote:[...] Skulle du ønske lommer til andre spil, så er en inspirationsliste her: Kortlommer

Med venlig hilsen

Danny
Jeg er ikke så god til at få puttet mine kort i lommer, men det her er da et fint link, der ville gøre det noget lettere at finde frem til de rigtige størrelser. Det øger i hvert tilfælde sandsynligheden for at jeg finder på at putte nogle kort i lommer, så tak for det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Foppwin »

Det er mørkeblå, grøn og lilla som jeg har taget hjem. Så du siger bare til hvis der er noget du mangler.
Danny

Image
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: Kortlommer

Post by Belgarath »

Foppwin wrote:Det er mørkeblå, grøn og lilla som jeg har taget hjem. Så du siger bare til hvis der er noget du mangler.
Jamen mange tak for hjælpen. Jeg tror da gerne at jeg vil bestille nogle hjem. Har du en hjemmeside?
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Foppwin »

nope - ingen butik her. Jeg er en ganske privat person.

Den oprindelige plan var, at se om der var et marked for kortlomme-tunge-brætspil, men salget af kortlommer er så småt at den plan blev lagt på hylden. Der er så mange butikker der gør det glimrende, så endnu en butik vil ikke gøre meget forskel.

Så nu har jeg bare kortlomme forretningen som en fritidsinteresse.
Danny

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Foppwin »

Prisen er for tiden.

12 kr. for premium euro sleeves (50 stk)

20 kr. for:
Euro sleeves (mørkeblå)
Card game (grøn)
Std US. (lilla)
alle med 100 lommer i hver.

Porto er hvad post-dk tager - ikke noget med ekspeditionsgebyr.
Danny

Image
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: Kortlommer

Post by Belgarath »

Foppwin wrote:Prisen er for tiden.

12 kr. for premium euro sleeves (50 stk)

20 kr. for:
Euro sleeves (mørkeblå)
Card game (grøn)
Std US. (lilla)
alle med 100 lommer i hver.

Porto er hvad post-dk tager - ikke noget med ekspeditionsgebyr.
Jamen så vil jeg da gerne aftage 3 pk Std Us (lilla) til tide of iron + days of the fox expansion. Det skulle vist passe antals mæssigt i forhold til den ganske handy liste du sendte :D Sender du en PM med pris for fragt og et konto nr. hvor jeg kan indsætte pengene.

Mvh Erik
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Kortlommer

Post by Foppwin »

PB sendt
Danny

Image
Post Reply