Twilight Struggle upgrade-sæt

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Twilight Struggle upgrade-sæt

Post by Gunness »

Er der nogen, der ved, om de forskellige opgraderingskomponenter (kort, spilleplade, chits/brikker) kan købes hos nogen af de europæiske onlinebutikker? Jeg har prøvet et række steder uden held. Porto og risiko for toldgebyr hos GMT gør det for dyrt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Twilight Struggle upgrade-sæt

Post by Jesper »

Prøv her: se under GMT games. Måske kunne jeg lokkes til at dele nogen forsendelsesomkostninger...
http://www.ugg.de/
Jesper
Gunness wrote:Er der nogen, der ved, om de forskellige opgraderingskomponenter (kort, spilleplade, chits/brikker) kan købes hos nogen af de europæiske onlinebutikker? Jeg har prøvet et række steder uden held. Porto og risiko for toldgebyr hos GMT gør det for dyrt.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Twilight Struggle upgrade-sæt

Post by Gunness »

Så vidt jeg kan se har de desværre kun opdateringssæt på tysk og fransk?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply