Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Jonezy »

Mik wrote:Så blev Spielfestivalen overstået, og det var en god dag hvor jeg fik forklaret regler til en del spil - og alligevel fik spillet med et par gange: Det blev til et 3-mands Fresko, som jeg dårligt kunne undgå at vinde imod to nybegyndere, samt to spil Dominion med 4 spillere, hvor jeg vandt det første, og Morten det andet.
Jeg var så en af de to nybegyndere, som fik høvl i Fresko :) Jeg er vist stadig på kravle-stadiet i forhold til eurogames. Lykkes mig ihvertfald at sidde tilbage med 3 ubrugte blandede farver - ikke imponerende. Tak for spillet Mik, og stor ros til din regel gennemgang!

Derudover fik jeg prøvet et 5-mands Small World, hvor jeg også fik overordentlige store høvl og en klar sidste plads, da jeg blev helt splattet af en flok hidsige besærker Sorcerers i første omgang, og aldrig rigtig fandt fodfæste igen. Men det var super hyggeligt trods alt.

Til sidst lykkedes det mig også at være med i to spil 7 Wonders. Første spil var et 7-mands spil, hvor vi alle var temmelig nye til spillet, så det tog noget lang tid, da vi tog det stille og roligt, og gennemgik hvad, hver enkelt spiller gjorde. Tror nok jeg fortsatte en imponerende dag med at blive næstsidst, da jeg fik spredt mig for meget uden en klar strategi. Andet spil var vi kun 3, og det blev et lynhurtigt spil, imens der blev pakket spilfestival ned omkring os, og sørme om jeg ikke havde fået rettet strategien ind og vandt i imponerende stil med store point på krige og blå kort. Så blev der da lidt oprejsning og gå hjem på.

Tak for en rigtig god dag til alle dem, jeg spillede med, Consim og Fantask.
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Stunke »

Jæs. Jeg har lige tævet Trine i Twilight Struggle endnu en gang. DEFCON sejr i tur 7, 12 VP foran og klart overtag i næsten alle regioner.
Jeg har lovet revanche i morgen.

Jeg har aldrig spillet et spil der tog 4 timer og jeg selv troede der kun var gået 1. Tid er virkeligt ikke en faktor når jeg sidder med det her. Det er super fedt.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Andrea »

I går mødtes jeg med et par venner for at spille brætspil. Vi skulle egentlig have været fire i alt, men en måtte melde fra pga. sygdom, så jeg benyttede chancen til at få Hunting Party på bordet (absolut bedst når man er tre), og det fik vi spillet to gange. Hyggeligt gensyn - både med venner og med spil :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Frouvne »

I går fejrede vi endnu en gang vores søns fødselsdag (i år sneg det sig op til at vi i den anledning fik gæster 5 (fem) gange! :shock: ) og det gav heldigvis også mulighed for et par spil. I første omgang var det børnene der fik lokket mig til at deltage i et tre-mands spil: Bakugan Battle Brawlers... Herefter blev det lidt sjovere, da 51st State blev pakket ud. Det bekræftede endnu en gang at det er et fantastisk spil - men også et spil der i den grad ville kunne blomstre yderligere, hvis det fik en god udvidelse, der kunne sætte gang i noget mere interaktion. Disse to faktorer (at det er et fantastisk spil og den manglende interaktion) gjorde at jeg til morgen fandt spillet frem igen og spillede et solospil. Jeg spillede som New York og afsluttede i løbet af fem runder med følgende scoringer i de fem runder: 3/6/14/22/30. I første runde fik jeg Baby Swift som leder og dermed lidt flere kort at arbejde med og da jeg i anden runde byggede Notice Board, der hver runde giver yderligere et kort manglede jeg på intet tidspunkt i spillet kort. Da jeg hurtigt fik bygget et par bygninger, der gjorde mig i stand til at bygge bygninger med større distancer end den New York umiddelbart er i stand til (1), fik jeg hurtigt fjernet det der kunne have været den største hindring imod ekspansion. Når jeg har spillet spillet som solo-spil har jeg indtil nu blot spillet med at have tre åbne kort i Lookout-fasen. Det fungerer udmærket - men måske jeg alligevel skulle kigge nærmere på den solo-spiller variant jeg tidligere har refereret til!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Larsine »

Man skulle næsten ikke tro at jeg spillede spil mere, for jeg får i hvert fald ikke skrevet særlig tit i dette forum. Men det passer heldigvis ikke, jeg har bare alle mulige undskyldninger for ikke at få skrevet her.

Men i weekenden besøgte jeg naturligvis Spilfestival. Her startede dagen med at jeg hjalp Michael Nimh med at introducere Mystery Express for tre spillere der aldrig havde prøvet det før. Jeg havde prøvet det 2 gange før, og Michael havde prøvet det en gang før, så sammen fik vi vist nok forklaret alle reglerne. Det endte i hvert fald med at Vicki vand spillet, og så må det jo være godt for jeg plejer altid at tabe spil som jeg introducere til nye spillere.

Herefter ville min familie og en veninde introduceres til Sun, Sea & Sand. Jeg kendte godt nok ikke spillet, men med kun 4 sider regler kunne det vel ikke være så svært, og det var det heller ikke. Efter et par omgange var Larna nødt til at trække sig ud, da hun havde en voldsom forkølelse, og havde fået hovedpine, så jeg overtog hendes plads. Lea gik hen og vandt, så igen må jeg konstatere at min regelforklaring var god nok. Vi syntes alle at det var et godt spil, og da Lea havde vundet et gavekort til Fantask, blev dette spil erhvervet i butikken.

Jeg fik lov til at introducere Fresco, til Michael, Esben og Vicki, som jeg tidligere havde spillet Mystery Express med. Jeg advarede dem om at når man spiller grundspillet uden de tre medfølgende udvidelser, kunne penge komme til at spille en meget stor rolle i afgørelsen af spillet. Jeg lå længe langt bag de andre, men tjente til gengæld masser af penge, til sidts fik jeg dog malet en masse fine dele af freskoen, og kom op på en førsteplads allerede inden vi talte penge op, og da jeg også var den der havde flest penge, vandt jeg en overlegen sejr. Åbenbart en dårlig regelforklaring. De tre udvidelser blev gennemgået, så de havde en fornemmelse af hvad de gør ved spillet.

Herefter blev jeg selv introduceret til Spøgelsestrappen af Lilli og Larna. Jeg gik selvfølgelig hen og tabte. Herefter spillede vi det igen, denne gang med 5 spillere, hvilket det ikke blev nemmer af. Et fint lille spil, og havde mine børn været 8-10 år yngre havde vi nok købt det.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Mik »

Mandag aften var vi 5 spillere, hvilket var en perfekt mulighed for at spille det nye Airlines Europe. Spillet skulle have udgivet sidste år i anledning af 20-års jubilæet for Airlines, og den nye version er væsentlig forbedret version af dette, og både en forbedring samt en forenkling af Union Pacific fra 1999. Så nu glæder jeg mig næsten til Alans næste forbedring af spillet om 20 år :D

Der er 10 flyselskaber med hver deres startby på brættet, og hvert selskab kan åbne et antal flyruter svarende til antallet af aktier (7-16). Desuden er der 20 Air Abacus-aktier, som ikke repræsenteres på brættet.

I sin tur skal man lave en af fire handlinger (A-D), og i typisk Alan Moon-stil ligger der 3 scoringskort i bunken af Aktiekort, og spillet slutter efter 3. scoring.

A) Man kan åbne 1 eller 2 flyruter ved at betale prisen som står i cirklen hvor man sætter flyet.
herefter tager man præcis 1 aktie (enten et af de åbne kort eller det øverste fra bunken.

B) Man kan lægge præcis 2 forskellige aktier ned på bordet foran sig, eller mange aktier i en enkelt farve.
For hver aktie man lægger ned får man 2 millioner Euro fra banken (pengene bruges til åbne nye ruter med).

C) Man kan bytte 1 valgfri aktie til en aktie i Air Abacus, eller man kan bytte 3 aktier til 2 AA-aktier.
Aktierne kan tages fra hånden eller fra dem man allerede har lagt ned på bordet.

D) Man kan vælge blot at tage 8 millioner Euro.

Aktiernes værdi stiger ad en skala afhængig af prisen på etablerede flyruter, men skalaen er indelt i segmenter af 5-6 felter, så der er et incitament for hovedaktionærerne til at opnå højeste værdi, medens småaktionærer måske foretrækker at holde prisen lidt nede da værdien af aktier ikke altid stiger proportionalt.

Alt i alt er en klassiker blevet endnu bedre. Kan ikke vente til jeg skal spille det igen!
9/10

Aftenen sluttede iøvrigt med 3x Ave Caesar
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Foppwin »

Larsine wrote:Herefter blev jeg selv introduceret til Spøgelsestrappen af Lilli og Larna. Jeg gik selvfølgelig hen og tabte. Herefter spillede vi det igen, denne gang med 5 spillere, hvilket det ikke blev nemmer af. Et fint lille spil, og havde mine børn været 8-10 år yngre havde vi nok købt det.
Prøv denne lille variant: Hvis du slår spøgelse, så kan du gøre en af følgende: Bytte om på 2 spøgelser eller på 2 spillers favebrik. Wupti, nu skal du holde styr på alle brikker, og ikke kun din egen. :)
Danny

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Larsine »

Foppwin wrote:
Larsine wrote:Herefter blev jeg selv introduceret til Spøgelsestrappen af Lilli og Larna. Jeg gik selvfølgelig hen og tabte. Herefter spillede vi det igen, denne gang med 5 spillere, hvilket det ikke blev nemmer af. Et fint lille spil, og havde mine børn været 8-10 år yngre havde vi nok købt det.
Prøv denne lille variant: Hvis du slår spøgelse, så kan du gøre en af følgende: Bytte om på 2 spøgelser eller på 2 spillers favebrik. Wupti, nu skal du holde styr på alle brikker, og ikke kun din egen. :)
Det vil jeg så prøve hvis mine børn skulle gå hen og blive 8-10 år yngre, eller når jeg en gang får børnebørn.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Mik »

Larsine wrote:Det vil jeg så prøve hvis mine børn skulle gå hen og blive 8-10 år yngre,...
Eller når du selv begynder at gå (endnu mere) i barndom 8) :D
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Jens_Hoppe »

I KBK gik turen endnu engang til det ydre rum i High Frontier. Vi var tre spillere (to erfarne og en ny) og igen spillede vi med vores bastard-basic/advanced regelsæt. Denne gang foregik det så på det nye, store "poster map". Ikke at vi var i nærheden af at besøge nogle af de nye steder på det store kort, forstås, men de var der og man kunne sige "ooh" og "aah" over dem... :)

For en gangs skyld gik jeg hen og vandt, men jeg var også heldig med mit hardware (startede med 3-1 VASIMR thrusteren), og fik for en gangs skyld sat en nogenlunde realistisk plan sammen: To ture til Månen - den første med besætning - gjorde det muligt at bygge en fabrik der, og da jeg samtidig havde skaffet mig Mirror Steamer thrusteren (det er den der har Zubrin'en på bagsiden), kunne jeg relativt tidligt fabrikere min Zubrin på Månen. Og da jeg først havde den, gik det tjept: En hurtig mission til en af Jupiters måner gav en fabrik mere, Zubrin'en zappede tilbage til Jorden og hentede nyt grej (stoppede lige ved asteroiderne og raygun-prospectede en håndfuld asteroider i et hug med den robonaut jeg lige havde bygget ude ved Jupiter), og jeg fik turen efter lavet min tredie fabrik på en af de nyligt erhvervede asteroider. Tilsammen havde vi nu de seks fabrikker der skal til for at stoppe spillet, og jeg endte med flest points. To space ventures blev inkasseret denne gang: Jeg fik den lille "space tourism" til 5 VP for at have claimet tre "S" sites, mens en af mine modstandere claimede tre "M" sites (eller er det "V"?) og lavede en space elevator til 8 VP.

Som altid var det en hysterisk god oplevelse (synes jeg i hvert fald ;) ). Næste gang må vi tage lidt flere af de avancerede regler i brug!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Larsine »

Mandag aften fik vi spillet vores nyerhvervede Sun, Sea & Sand. Vi var dog kun tre spillere, og det gav lidt mere kamp om turisterne, og vi så flere forudbestillinger end vi havde set i 5 spiller spillet. Jeg troede at jeg havde en god strategi, hvor jeg på intet tidspunkt manglede penge, og kunen købe adskillige af de store attraktioner. Alligevel gik Lea hen og vandt igen.

Jeg tror det kommer på banen igen i aften.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Mik »

Mandag blev der spillet to nye spil, som begge var en stor succes - så hvad kan ønske sig mere?

Jesper, Evind og jeg startede med Key West som er endnu et godt familiestrategispil fra 2010!
Og spillet kan måske gå hen og blive en sjældenhed, da det blev udgivet af en helt ny udgiver, Horst Rokitte - Ideen für Spiele, som desværre døde lige før Essen Messen. Familien besluttede sig for alligevel at bruge standen nu da den var betalt og spillet var færdigt, men ellers havde de vist ingen forstand på spil.

Image

Spillet byder på forskellige veje til at samle point: man kan dykke efter skatte, vrag og vaskesvampe; man kan dyrke plantager med mango, bananer og appelsiner; købe cigarfabrikker og rulle, tørre og sælge dem; og man kan købe hoteller og investere i bygningen af tre broer som forbinder de tre hovedøer.

I hver af de 8 runder kan vælge at foretage op til 6 af 8 handliner, men først i hver runde er der en meget interessant ny auktionsform: 6 Aktionbrikker ligger åbent, nogle med 2 handliger på sig, andre kun med 1. Og brikker giver aktier i broerne, plantager, høstudbytte samt muligheder for at forbedre udbyttet ved dykning.

Alle byder hemmeligt et antal penge, som man aldrig kommer til at betale (i hvert fald ikke fuldt). For højeste budgiver skal kun betale det beløb som den laveste budgiver har budt, og de andre betaler intet! Laveste budgiver får sit eget bud betalt af vinderen samt retten til at vælge handlinger først, men ingen af de udlagte actionbrikker.

Vinderen må vælge to af de 6 brikker, medens nummer 2 og 3 må vælge 1 brik hver. De sidste 2 brikker ryger altid ud.

Der var flere veje til sejr, og man er nødt til at koncentrere sin indsats på nogle af områderne, så jeg satsede på plantager, cigarer og dykning, Jesper på hoteller, dykning og broer, og Eivind på broer, cigarer, hoteller og plantager.

Meget underholdene og et spil af god fysisk kvalitet og med en fin grafik. 7/10
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Mik »

Aftenens andet spil var naturligvis aleas nyeste spil af Stefan Feld: Die Burgen von Burgund.
Som noget helt nyt indeholder spillet regler på engelsk (og fransk), så der er ingen grund til at vente på en Rio Grande version længere!

Image

Hver spiller får sin egen personlige spilleplade med sit herresæde med tilhørende land. Plader er dobbelttrykte, således at alle kan have samme basisopstilling eller en af 8 andre muligheder. Hvert landområde er inddelt i forskellige områder i 5 forskellige farver og i varierende størrelse. Hver farve angiver hvilken type brik der kan ligge feltet.

Spillet kører over 25 runder, hvor hver spiller kan foretage to handlinger (plus evt. ekstrahandliger). Hver spiller har to terninger som kastes i starten af hver runde, og øjnene på de to terninger bestemmer hvad man kan lave: man kan tage en brik fra depot 1-6. Man kan lægge en brik man allerede har erhvervet sig ind på sit landområde i felt af den rigtige farve med tallet 1-6. Man kan sælge alle varer med nummeret 1-6. Og for at udligne uheldige terningslag kan man investere i arbejdere, som hver især kan ændre en terning op eller ned.

Med 164 sekskantede brikker er spillet noget af et udstyrstykke med en enorm varietet, og man næsten altid foretage sig et eller andet meningsfuldt. Men som altid gælder det om at være på forkant med udviklingen og sikre at man i næste tur kan bruge alle terningslag.

Nogle har klaget over at temaet er meget abstrakt, men det er i og for sig ikke noget nyt for aleaspil, og for mig er spillet helt klart Stefan Feld's bedste, og et af de bedste aleaspil overhovedet. Nogle har klaget over papkvaliteten, men den er af samme tykkelse som alle aleaspil siden spil #2. Eneste anke er at de de 'gule' brikker er svagt lysegrønne, hvilket gør at de kan minde lidt om de rigtige 'lysegrønne'. Men vi tog kun fejl et par gange i alt, så det er kun en mindre skønhedsfejl.

For mig er det et genialt spil, som helt klart vil være blandt årets bedste - allerede nu! 9/10
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Bostrup »

Jeg har fået spillet et par spil de sidste dage.

Lørdag til spilfestival blev det først til et spil Endeavor. Ikke et spil jeg ligefrem har udmærket mig i i KBK, men et eller andet må jeg have lært for her blev det til en sikker sejr. Derefter fik jeg prøvet London, som dog ikke gav det bedste førstehåndsindtryk, og sluttede af med et spil Rising Kings.

Søndag i Faraos Cigarer var der ikke ligefrem velbesøgt til at starte med så det blev først til et to-personers Citadels som jeg ikke havde prøvet før og hvor der var utroligt meget kludder med reglerne for så simpelt et spil. Det lykkedes mig dog at vinde.
Derefter fik jeg prøvet at være Keeper i et spil Mansions of Madness med fire andre deltagere. Ingen af de andre havde spillet det før hvilket bevirkede at de aldrig rigtigt var tæt på at vinde. At regelforklaringen var noget hullet hjalp dem heller ikke.
I alt tror jeg der var 14-15 personer forbi i løbet af den tid jeg var der og det var mit indtryk at Faraos Cigarer ville gentage arrangementet.

Mandag aften startede med et spil Incan Gold mens folk kom variererende grader af for sent. Derefter blev det til et seks-personers spil Battlestar Galactica med dele af Pegasus-udvidelsen (hverken med Cylon leader eller sympathizer). Efter at vores Cylon-admiral (og eneste helt nybegynder) ikke fik udnyttet sine muligheder særligt godt og afslørede sig selv på et mindre væsentligt skill check, var der ikke de store problemer for os mennesker i at overleve - specielt havde Apollo, Starbuck og Helo tilsammen rigeligt med Piloting-kort til at afværge det sidste angreb.

Tirsdag i KBK startede med et spil Fairy Tale som jeg føler jeg har nogenlunde lige så lidt kontrol med som 7 Wonders.
Derefter blev jeg af Jens introduceret til High Frontier som da var ganske interessant, omend det nok kan diskuteres hvor meget jeg egentlig havde forstået af spillet da jeg formåede at slutte af med at min besætning var strandet på Mars med en højteknologisk robonaut og en elendig raket der ikke kunne anvendes til at få dem væk derfra igen... Pudsigt nok blev jeg dog ikke sidst.
Siden blev det til et fem-personers spil Tulipmania 1637 som jeg vandt da ingen af mine to nærmeste konkurrenter ville give den anden sejren ved at spekulere de orange tulipaner til tops hvorefter jeg fik fuldt udbytte af mine røde tulipaner i stedet.
Så var klokken blevet halv et og vi var to personer tilbage i klubben. Det blev til et tæt spil Innovation som jeg tabte og et spil Blitz und Donner som vi dog stoppede før tid da jeg dårligt kunne undgå at vinde på actions pga. jeg i min regelforklaring havde glemt den valgfrie regel om at man kan fjerne sin egen Hera/Zeus-figur med en Pegasus.

Nu må det også snart være tid til at få læst til eksamen...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Marts 2011

Post by Frouvne »

Bostrup wrote:[...] Nu må det også snart være tid til at få læst til eksamen...
:lol:

Ja, det lyder på din lange beretning om hvad du har spillet, som om der er noget, der er blevet forsømt! Hurra for overspringshandlingerne!
frouvne, administrator

Image
Post Reply