Junta hjælp

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Junta hjælp

Post by Erik Mejer Hansen »

Jeg har et mindre problem. Jeg har en ældre version af Juntas stående og da jeg forleden var i gang med at få orden i mine spil (læs: putte brikker i lynlås poser) opdagede jeg måske mangler et par brikker.

Det lader til at jeg i min version har en ekstra enhed til 3. brigade. I hvert fald er der her en mere end til 1. og 2. brigade. Jeg har ikke kunne finde ud af hvor mange der burde være af hver slags.

Så hvis der er nogen der har Junta stående ville jeg være glad hvis de gad tælle hvor mange enheder de har i hver af de 3 brigader.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Post by Helvard »

I min udgave (West End Games) har hver brigade 6 counters
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Det er samme udgave som jeg har. Så jeg har smidt et par brikker væk. Takker for hjælpen
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
Post Reply