Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 105
Joined: Wed Nov 02, 2011 12:06 pm
Location: Svendborg

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by StormP »

DraX wrote:
Taibi wrote:
Gunness wrote:Så har jeg (langt om længe) opdateret listen.
Så må jeg hellere tilføje en enkelt... :)

:( The King's Armoury - 28.11.2013 - Co-op Tower Defense - 1-7 spillere - 45-180 min - BGG

Jeg er selv hoppet med på vognen, efter at min kone så Rahdo fortælle om spillet.
Den kunne jeg også godt finde på. Skulle vi prøve se om der er flere der er med på det spil?
Jeg kunne sandsynligvis godt tænke mig at være med, hvis I skulle finde ud af noget, og mangler aftagere.
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by DraX »

Tror vi mangler en der kunne stå for det ? :D Jeg har ingen forstand eller erfaring med kickstarter, så jeg vil helst ikke stå for det :D
Måske du kunne have lyst?
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 236 times
Been thanked: 104 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Taibi »

DraX wrote:Tror vi mangler en der kunne stå for det ? :D Jeg har ingen forstand eller erfaring med kickstarter, så jeg vil helst ikke stå for det :D
Måske du kunne have lyst?
Jeg kan godt stå for det - opretter en tråd i andet forum - se her.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Mikker1448
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 47
Joined: Sun Mar 24, 2013 6:02 pm
Location: Sjælland

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mikker1448 »

Er der nogen af jer der ryger på Shadows of Brimstone?
Hvis i gør til hvilken level?
Jeg sidder stærkt og overvejer om det er noget man skal kaste moneter efter.

Er der nogen af jer erfarne Kickstarterbruger der kan for tælle hvordan man køber Add-ons?
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Tråden er opdateret og King's Bounty er i mål :)
Mikker1448 wrote:Er der nogen af jer erfarne Kickstarterbruger der kan for tælle hvordan man køber Add-ons?
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det.
Det er forskelligt fra projekt til projekt. Men typisk pledge'r man til en af grundpakkerne, og så kan man vælge "Manage your pledge" (hedder det vist). Her smider du så 10-20-30 $ oven i dit bud i forhold til, hvilke add-ons du gerne vil købe. Og så skriver man i kommentaren, hvilke add-ons man gerne vil have.
Men det varierer. Jeg smed penge efter The Agents, hvor der fulgte et helt bestillingsskema med, hvor man kunne tilføje div. udvidelser. Måske er det det samme med dette projekt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 65 times
Been thanked: 3 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by AndersC »

Mikker1448 wrote:Er der nogen af jer der ryger på Shadows of Brimstone?
Hvis i gør til hvilken level?
Jeg sidder stærkt og overvejer om det er noget man skal kaste moneter efter.

Er der nogen af jer erfarne Kickstarterbruger der kan for tælle hvordan man køber Add-ons?
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det.
Tror langt det mest normale er "manage you pledge" og så tilføje det beløb, der svarer til add-on. Så bliver det ordnet når kampagnen er færdig. Hvis du er i tvivl kan du altid spørge i "comments"-sektionen.

Overfladisk set ligner Brimstone endnu én i en endeløs række af miniature-Kickstarters - som generelt har det tilfælles at de er dyre og gameplayet er tvivlsomt til ikke-eksisterende. Men folk er tilsyneladende helt tossede med små plastic-figurer. Jeg holder mig generelt fra at bruge 1000 kr. på noget med så stor usikkerhed, som en Kickstarter-kampagne..
Sidst spillet:
Image
a62213
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 22
Joined: Fri Sep 18, 2009 8:48 pm

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by a62213 »

Mikker1448 wrote:Er der nogen af jer der ryger på Shadows of Brimstone?
Hvis i gør til hvilken level?
Jeg sidder stærkt og overvejer om det er noget man skal kaste moneter efter.

Er der nogen af jer erfarne Kickstarterbruger der kan for tælle hvordan man køber Add-ons?
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det.
Jeg er også på SoB. Indtil videre med en MC7. Kan godt være jeg nedgradere det til en Outlaw med enkelte addons.

Afventer lidt hvad der bliver meldt ud på fredag med det nye Heroquest.
Mikker1448
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 47
Joined: Sun Mar 24, 2013 6:02 pm
Location: Sjælland

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mikker1448 »

Så kom HeroQuest 25 th Anniversary på Kickstarter.

http://www.kickstarter.com/projects/211 ... y?ref=live
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by T'hain Esh Kelch »

Mikker1448 wrote:Så kom HeroQuest 25 th Anniversary på Kickstarter.

http://www.kickstarter.com/projects/211 ... y?ref=live
Og hold da op for et kaos det projekt er.. Jeg tror jeg venter et par uger før jeg beslutter mig om jeg skal med på vognen.
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Tobias »

Så er det ved at være sidste chance for at støtte Aliens vs. Predator: The miniature Game.

Ret høje Pledge riser men det er også meget lækre miniatures.
Spillet kommer fra England så ingen told :D
Aliens vs Predator Kickstarter
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

T'hain Esh Kelch wrote:
Mikker1448 wrote:Så kom HeroQuest 25 th Anniversary på Kickstarter.

http://www.kickstarter.com/projects/211 ... y?ref=live
Og hold da op for et kaos det projekt er.. Jeg tror jeg venter et par uger før jeg beslutter mig om jeg skal med på vognen.
Ren interesse - hvad er der galt med projektet? Det er jo altid fint at være obs på eventuelle problemer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Sturmmann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 77
Joined: Sun Jan 13, 2013 1:04 pm
Been thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sturmmann »

Nu er der åbenbart problemer med rettigheder til spillet, så Kickstarteren er på pause....

Mail fra Gamezone miniatures:

Moon Design believes that their interests in the HEROQUEST brand within the USA will be infringed upon. Although we are not distributing or selling our product in US territory. As a precaution Moon Design presented a C/D on the 27th of Nov. Our talks are coming to a point where the negotiation will benefit all those involved, which finally would let us offer our product in stores in the USA sometime next year.
User avatar
T'hain Esh Kelch
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Tue Mar 05, 2013 2:04 pm
Location: Aarhus

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by T'hain Esh Kelch »

Gunness wrote:
T'hain Esh Kelch wrote:
Mikker1448 wrote:Så kom HeroQuest 25 th Anniversary på Kickstarter.

http://www.kickstarter.com/projects/211 ... y?ref=live
Og hold da op for et kaos det projekt er.. Jeg tror jeg venter et par uger før jeg beslutter mig om jeg skal med på vognen.
Ren interesse - hvad er der galt med projektet? Det er jo altid fint at være obs på eventuelle problemer.
Udover ovenstående, så har de ikke meldt klart ud hvormeget de har styr på juridisk, udover at de har varemærket i Spanien. Dertil så tog det dem 3 dage før de kommunikerede til deres backers, også selvom de kom i mål efter 20 minutter, og til den tid havde ramt 6 stretch goals. Deres kommunikation gik kun på privat forum, samt på Facebook, og det kun på spansk. Der var ingen beskrivelser af de ting der var som stretchgoals, ingen ordentlige billeder af hvad der er i spillet og hvad reglerne er.
User avatar
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Tue Apr 09, 2013 7:46 pm
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)
Location: Aarhus

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Tallens »

Gosgh!!1 jeg glemte totalt at følge med på tiden med "Shadows of Brimstone" af en eller anden grund var påmindelses emailen røget i spam filteret. :/

Hvis der er nogen af jer som har bestilt for mange pakker, så aftager jeg gerne et Outlaw level pakke.

//Tallens'out
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Machina Arcana :) 24 december. Coop game

Ser ret fedt ud. Er der andre der går med backing-tanker? Har skrevet til dem at de godt lige må sige til når de ved om spillet får en europæisk distributør, som de skriver om i kickstarteren.

Har egentlig ikke pengene til det, men dem må jeg vist finde. Har fundet pengene, eller dvs. det bliver Mastercard og så må regningen komme i januar.

Hvis I ikke har tjekket det, så se det nu :) Det er noget langt med stretch goals...

/Brian
Post Reply