Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by akwlinka »

Larsine wrote:For dem der har svært ved at tælle deres point og penge i Dominion er der denne kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/33 ... ounter-app

Mit bedste bud er at den når at samle $0
Det gjorde den så ikke. Kampagnen er nu stoppet.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Larsine »

akwlinka wrote:
Larsine wrote:For dem der har svært ved at tælle deres point og penge i Dominion er der denne kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/33 ... ounter-app

Mit bedste bud er at den når at samle $0
Det gjorde den så ikke. Kampagnen er nu stoppet.
Men de nåede alligevel $0 inden den blev stoppet, så lidt ret havde jeg alligevel.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

Saar Shai, der lavede det fine lille spil The Agents, prøver sig igen med et spil på Kickstarter. Det virker som en slags Skak-variant, men i løbet af de første par timer var der over 500 backere. Så enten har det almindelige Kickstarter-hysteri sat ind eller også er der mere i det projekt end jeg lige får øje på...

:( King Down - 13.10.2014 - Skak-variant??? - 2-4 spillere - 45 min. - BGG
frouvne, administrator

Image
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Varming »

Frouvne wrote:Saar Shai, der lavede det fine lille spil The Agents, prøver sig igen med et spil på Kickstarter. Det virker som en slags Skak-variant, men i løbet af de første par timer var der over 500 backere. Så enten har det almindelige Kickstarter-hysteri sat ind eller også er der mere i det projekt end jeg lige får øje på...
Nu er der jo bl.a. magi og kort med, så det er ikke bare skak med andre brikker :) Jeg er i øvrigt selv backer af projektet
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Har du ellers læst op på anmeldelser etc og kan sige lidt om spillet? Jeg kunne ret godt lide The Agents, så jeg er forsigtigt interesseret.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Varming »

Gunness wrote:Har du ellers læst op på anmeldelser etc og kan sige lidt om spillet? Jeg kunne ret godt lide The Agents, så jeg er forsigtigt interesseret.
Der er meget lidt ude om det endnu, da det først gik live tidligere i dag - det har i øvrigt allerede nået sit mål. Der er en PnP beta man kan kigge på, jeg må indrømme at jeg ikke har fået set så meget på det endnu.. noget har jeg selvfølgelig, men ikke nok til ligefrem at kunne fortælle ret meget om spillet endnu.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

... på trods af de manglende informationer har spillet overgået sit funding goal på $50.000 på under seks timer ... :roll:
frouvne, administrator

Image
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Varming »

Varming wrote:da det først gik live tidligere i dag - det har i øvrigt allerede nået sit mål
Godt vi er enige ;)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

Bomb Squad kunne nok også være et spil, der kan tiltrække sig en del interesse. Umiddelbart syntes jeg i hvert tilfælde, det ser interessant ud.

https://www.kickstarter.com/projects/13 ... -time-game
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:Bomb Squad kunne nok også være et spil, der kan tiltrække sig en del interesse. Umiddelbart syntes jeg i hvert tilfælde, det ser interessant ud.

https://www.kickstarter.com/projects/13 ... -time-game
Hanabi og Roborally i skøn forening med real time lyder ihvertfald som noget der SKAL prøves en dag og jeg har også luret på den kickstarter, men er ikke hoppet på endnu, da jeg gik lidt kickstarter bans i foråret...

Lurer også på denne uden at være hoppet i endnu:

Poseidon's Kingdom Limited 2nd Edition - 01.10.2014 - Genoptryk af Lamont brødrenes spil med terninge bølge og super mega nuttede minier, MEN det er Game Salute, som står for det og det er mega dyrt!! - 2-4 - 45 minutter - BGG
:)
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by 40crew »

Nogen af jer der har backet Galaxy of trian? Ser spændende ud, og man kan få grundspillet for 39$ inkl porto.

https://www.kickstarter.com/projects/11 ... f=category
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by akwlinka »

Jonezy wrote:
Frouvne wrote:Bomb Squad kunne nok også være et spil, der kan tiltrække sig en del interesse. Umiddelbart syntes jeg i hvert tilfælde, det ser interessant ud.

https://www.kickstarter.com/projects/13 ... -time-game
Hanabi og Roborally i skøn forening med real time lyder ihvertfald som noget der SKAL prøves en dag og jeg har også luret på den kickstarter, men er ikke hoppet på endnu, da jeg gik lidt kickstarter bans i foråret...

Lurer også på denne uden at være hoppet i endnu:

Poseidon's Kingdom Limited 2nd Edition - 01.10.2014 - Genoptryk af Lamont brødrenes spil med terninge bølge og super mega nuttede minier, MEN det er Game Salute, som står for det og det er mega dyrt!! - 2-4 - 45 minutter - BGG
:)
Jeg købte 1.ed. Og kan rigtig godt lide spillet, selvom det ikke så ofte kommer på bordet. Jeg husker det som ret dyrt da jeg købte det på Essen Messen.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

akwlinka wrote:
Jonezy wrote:
Lurer også på denne uden at være hoppet i endnu:

Poseidon's Kingdom Limited 2nd Edition - 01.10.2014 - Genoptryk af Lamont brødrenes spil med terninge bølge og super mega nuttede minier, MEN det er Game Salute, som står for det og det er mega dyrt!! - 2-4 - 45 minutter - BGG
:)
Jeg købte 1.ed. Og kan rigtig godt lide spillet, selvom det ikke så ofte kommer på bordet. Jeg husker det som ret dyrt da jeg købte det på Essen Messen.
Det lyder da lovende. Jeg er også hoppet i nu, da jeg skal eje et spil med en terninge-bølge og verdens mest nuttede søstjerne mini. De der Fragor Games spil er vist ret dyre, da de altid overproducerer komponenterne og har et meget limited print run (omkring 1000 kopier).

Jeg har også pre-ordered deres nyeste påfund, som hedder Dragonscroll og som har nogle fantastiske drage minier (ham den tykke er min, hvis I vil spille med!!).... Uden nogen idé om gameplayet bortset fra et par vage beskrivelser.... :shock:
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by 40crew »

40crew wrote:Nogen af jer der har backet Galaxy of trian? Ser spændende ud, og man kan få grundspillet for 39$ inkl porto.

https://www.kickstarter.com/projects/11 ... f=category
Jeg besluttede mig for at backe deres 59$ dollar version nu med plastik minies og stofposer. Jeg er ikke i besiddelse af en tile-layer og temaet interesserer mig mere end carcasonne.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mik »

40crew wrote:
40crew wrote:Nogen af jer der har backet Galaxy of trian? Ser spændende ud, og man kan få grundspillet for 39$ inkl porto.

https://www.kickstarter.com/projects/11 ... f=category
Jeg besluttede mig for at backe deres 59$ dollar version nu med plastik minies og stofposer. Jeg er ikke i besiddelse af en tile-layer og temaet interesserer mig mere end carcasonne.
Jeg har også backet det - selvom jeg allerede har en halv ton briklægningsspil.

Derimod har jeg ikke støttet Fragor's nyeste spil. Deres spil sælger hurtigt, men står så uspillede på hylden bagefter. Og som man kan se på Poseidon, så de bliver det jo alligevel genudgivet, hvis det er det værd. Så jeg venter gerne til at hørt nærmere om spillet...
Image
Post Reply