Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

Glad for at kunne lede dig i uføre Pejk...:D Håber dog ikke at du har fået for meget bras pga. mig...

Jeg er frisk på samkøb, hvis det er. Pejk, man kan sætte sit pledge ned til 1$ og stadig følge med hvis det er og så lade en anden stå for samkøbs-pledgen. Man det handler vel om hvem som er med i samkøbet og hvordan man får sendt spillene videre når de er ankommet, når vi skal finde ud af hvem som egentlig skal stå for pledgen.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Det lyder spændende, gents :D Samkøb giver nok mest mening, hvis man har mulighed for direkte overlevering. Der er ikke så stor fidus i at spare 65 kr, hvis man bagefter giver 50 kr. for forsendelse i DK eller skal bruge flere timer på at køre rundt og samle op.

Pejk, kommer du ind imellem til Kbh? Så kan jeg godt stå for det. Jeg kommer til byen alle hverdage. Via Facebook har jeg foreløbig én anden i Kbh og måske endnu en, jeg mødes med til næste års Djengis Con.

Og Jon finder jeg vel nok ud af noget med ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Pejk »

Bare rolig Jon, intet bras so far.

Jo jeg kommer til København i ny og næ, så det skulle være til at finde ud af, eller kunne det måske være en anledning til at mødes og få spillet et spil eller to.

:) Pejk
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Det lyder fint - jeg har nu backet seks kopier i alt, inkl. en til hver af jer to.
Pejk, som Jonezy har skrevet, kan du ændre dit pledge til $1, hvis du stadig vil have opdateringer, eller du kan bare annullere helt. Jeg holder jer løbende opdateret, når der sker noget *vigtigt*.
Hvis I er på Facebook, har vi en tråd om spillet derinde.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

Gunness wrote:Det lyder fint - jeg har nu backet seks kopier i alt, inkl. en til hver af jer to.
Pejk, som Jonezy har skrevet, kan du ændre dit pledge til $1, hvis du stadig vil have opdateringer, eller du kan bare annullere helt. Jeg holder jer løbende opdateret, når der sker noget *vigtigt*.
Hvis I er på Facebook, har vi en tråd om spillet derinde.
Det lyder godt Jacob! har ændret mit pledge til 1$ og regner med at du melder tilbage, når du ved hvad man skal betale...:)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Der er knapt en time tilbage på Sagrada og alle stretch goals er nu nået. Der er pb til jer i løbet af et par dage når pengene er trukket :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jonezy »

Der er åbenbart desværre nogle idioter, som har fundet ud af at brætspillere som os er nogle hyggelige typer, som stoler på hinanden. Det er gået ud over LudiCreations på Essen, som har fået stjålet deres kassebeholdning, hvilket er en ret stor del af deres omsætning. Derfor har de i lyn og hast udviklet et nano-spil, som man allerede kan Kickstarte i et forsøg på at tackle den nedtur, og det vil jeg da gerne være med til at opfordre til at man støtter. Os hyggelige typer må sgu holde sammen!

Link:
Steal This Game
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Ok, det er fanme surt!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sir William »

Nogen der har backet "Outlive"

Kan forstå, at det er muligt at koble sig på en andens pledge - Tak til Facebook - men søger så en som har backet det og som er bosiddende i Nordsjælland.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by BlueSwan »

Jeg har lige nu en early bird på Deep Madness, men der er nok stor chance for at jeg ender med at springe fra.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Sir William wrote:Nogen der har backet "Outlive".
Jeg kiggede på det en del gange og så også muligheden for at koble mig på et pledge på FB. Men ud over, at det er flot, er det så ikke et ret regulært worker placement-spil?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sir William »

Gunness wrote:
Sir William wrote:Nogen der har backet "Outlive".
Jeg kiggede på det en del gange og så også muligheden for at koble mig på et pledge på FB. Men ud over, at det er flot, er det så ikke et ret regulært worker placement-spil?
Jo, virker som et almindeligt Worker Placement spil pakket pænt ind især Heroes udgaven :D
Culkasi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Tue May 28, 2013 5:13 pm
Favoritspil: http://www.boardgamegeek.com/collection ... dgame&ff=1
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Culkasi »

Vil da lige bringe lidt opmærksomhed på det her spil udviklet i UK

https://www.kickstarter.com/projects/ro ... -treachery

Et lidt sjovt tema, lidt anderledes, og en meget passioneret developer - jeg synes det er værd at backe, og har både en rimelig prise og et realistisk funding goal.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Jeg er vældig glad for græsk mytologi, så jeg kigger lige nu på Mythic Battles: Pantheon. Det er en videreudvikling af et spil fra 2012, der fik en del ros.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Jeg er vældig glad for græsk mytologi, så jeg kigger lige nu på Mythic Battles: Pantheon. Det er en videreudvikling af et spil fra 2012, der fik en del ros.
Det kigger jeg også sultent på. Det bliver en dyr omgang, men til gengæld ser det ud som om, der gemmer sig et solidt spil... og så er der tale om en yderst vel-smurt kampagne helt i stil med Monoliths tidligere kampagne for Conan.

Kampagnen for Lisboa har været omtalt andetsteds, så det skal jeg ikke gøre det store nummer ud af. Syntes til gengæld også det er værd at nævne kampagnen for det kommende Key-spil, Keyper, da det via Kickstarter kommer i en sær-udgave, der godt kunne gøre spillet noget mere attraktivt end det vil være i den form, det kommer til at komme i, når det på et tidspunkt kommer i almindelig handel.
frouvne, administrator

Image
Post Reply