Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 237 times
Been thanked: 104 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Taibi »

Taibi wrote:
Gunness wrote:Den er fin - vi er 4 nu, så vi mangler 2 mere.
Så hopper jeg også med på den - så mangler vi kun 1. :)

Måske en idé at oprette en selvstændig tråd andetsteds for ikke at fjerne fokus fra denne...
Beklager - slet venligst min bestilling - viste det til konen og hun var ikke videre imponeret, så vi springer fra.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by BACON! »

Jeg vil gerne med på den. Jeg er godt nok på Fyn, så jeg skal have sendt det videre når det engang kommer, men det er forhåbentlig ikke noget problem.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Alle tiders!.Jeg har oprettet en separat tråd om spillet her.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Mik »

Gunness wrote:Det kunne jeg også - skal vi prøve at arrangere noget samkøb? Nogle lidt kedelige stretch goals, men hvad fa'en. Fedt tema :D
Det er en af grundene til at jeg er med på vognen. De fleste stretch goals er alligevel varm luft, som hurtig køler af.
Image
OscarB
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 50
Joined: Mon Aug 23, 2010 4:38 pm
Location: Valby

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by OscarB »

Jeg har backet Heroes of Normandie http://www.kickstarter.com/projects/153 ... normandie/. Andre herinde der har gjort det samme? ser super fedt ud.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by netsapiens »

OscarB wrote:Jeg har backet Heroes of Normandie http://www.kickstarter.com/projects/153 ... normandie/. Andre herinde der har gjort det samme? ser super fedt ud.
+1 ... og har dermed slået rekorden i "dyreste brætspil nogensinde" ... men ja, de havde krogen i mig fra starten af, så jeg er bare glad for at lige netop stretch goals her, ser virkelig fede ud.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Sir William »

http://www.kickstarter.com/projects/fla ... ts-reboot/

Så reklame for dette, som skulle være en slags Roborally klon
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Larsine »

netsapiens wrote:
OscarB wrote:Jeg har backet Heroes of Normandie http://www.kickstarter.com/projects/153 ... normandie/. Andre herinde der har gjort det samme? ser super fedt ud.
+1 ... og har dermed slået rekorden i "dyreste brætspil nogensinde" ... men ja, de havde krogen i mig fra starten af, så jeg er bare glad for at lige netop stretch goals her, ser virkelig fede ud.
£45 + £10 porto? Hvordan kan det blive "dyreste brætspil nogensinde"? £55 x ca. 8 = ca. Dkk 440
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Larsine »

Sir William wrote:http://www.kickstarter.com/projects/fla ... ts-reboot/

Så reklame for dette, som skulle være en slags Roborally klon
Den står allered på side 1.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by netsapiens »

Larsine wrote:£45 + £10 porto? Hvordan kan det blive "dyreste brætspil nogensinde"? £55 x ca. 8 = ca. Dkk 440
Hvad i min post får dig til at tro at jeg kun pledgede for det mest grundlæggende brætspil, når nu der var så mange saftige stretch goals, som var implementeret for folk med £90 pledges? :P

Og så var der jo lige de lækre scenarios... som man fik et ekstra strech goal med hvis man købte alle tre.. og så var der lige lidt ekstra goodies.. så min pris for Heroes of Normandie endte på £180 = ca. 1600 DKK.
Og det er det dyreste brætspil jeg nogensinde har købt :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Larsine »

netsapiens wrote:
Larsine wrote:£45 + £10 porto? Hvordan kan det blive "dyreste brætspil nogensinde"? £55 x ca. 8 = ca. Dkk 440
Hvad i min post får dig til at tro at jeg kun pledgede for det mest grundlæggende brætspil, når nu der var så mange saftige stretch goals, som var implementeret for folk med £90 pledges? :P
At du kun nævnet brætspillet, og ikke alle udvidelserne.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by netsapiens »

Larsine wrote:
netsapiens wrote:
Larsine wrote:£45 + £10 porto? Hvordan kan det blive "dyreste brætspil nogensinde"? £55 x ca. 8 = ca. Dkk 440
Hvad i min post får dig til at tro at jeg kun pledgede for det mest grundlæggende brætspil, når nu der var så mange saftige stretch goals, som var implementeret for folk med £90 pledges? :P
At du kun nævnet brætspillet, og ikke alle udvidelserne.
For mig er det kun et brætspil, da det hele følger med i et enkelt køb. Dominion Big Box er også kun ét brætspil eks.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 237 times
Been thanked: 104 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Taibi »

Jeg synes dette spil ser ganske interessant ud, men også en større udskrivning for at få det til Danmark.

Era of the Ninja - 03.05.2013 - stealth/ combat, ninjaer forsøger at dræbe slottets herre - 1-4 spillere - 90 min - BGG

Spillet er i mål takket være en generøs person der har budt ind med $2000 - og 53 andre personer der tror på spillet.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Imponerende, hvad folk ind imellem er villige til at hælde i et spil :shock:
Listen er opdateret. Emil Larsens Burning Suns får svært ved at nå i mål, men han har allerede lovet en ny kampagne, hvis det skulle blive nødvendigt. Paradise Fallen ser heller ikke ud til at nå sit mål.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Jens_Hoppe »

Her er lidt for old-school togspils-nørder (med dybe lommer):

:( Mike Hutton's 1862: Railway Mania in the Eastern Counties - 26.05.2013 - 18xx togspil - 2-8 spillere - ? - BGG
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply