summoner wars fraction dice

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
denmyos
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 156
Joined: Sat Mar 07, 2009 3:41 pm

summoner wars fraction dice

Post by denmyos »

Er der nogle der ved noget mere om hvor der kommer flere i stock, eller om de kan købes i europa.
Har ledt forgæves på ebay og plaidhat hjemmeside.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: summoner wars fraction dice

Post by netsapiens »

Uden at vide noget som helst med sikkerhed, så har jeg lige checket fire forskellige distributører i verden. Ingen af dem har overhovedet produktet oprettet.
Og på Plaid Hat's facebook side fra 19/6-2012, står der "only at plaidhat...."

Disse ting får mig til at tro at hvis du vil købe dem, skal det ske direkte hos Plaidhat, eller også skal du selv bestille dine egne custom made dice et sted.
Jeg ville tage kontakt direkte til Plaid Hat og høre dem om de har planer for at lave dem igen.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: summoner wars fraction dice

Post by JoelP »

"The product has sold out and we will be manufacturing more soon"

Så ikke så hemmeligt når man kigger på plaid hats hjemmeside :)
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: summoner wars fraction dice

Post by digter »

Jeg er ret sikker på at Christian aka chr88, har en masse "uoriginale" terninger som passer til de forskellige factions. Hvis det er en mulighed kan du jo spørge ham, hvor han har købt dem?
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: summoner wars fraction dice

Post by Jonezy »

Jeg pimpede mit Summoner Wars med terninger fra http://www.thediceshoponline.com/

Faktisk blev en hel weekends overspringshandlinger brugt til nøje at udvælge de rigtige terninger til de rigtige faktioner, hvilket var ganske underholdende i sig selv. Synes f.eks. at mine Vanguards terninger passer bedre til Vanguards end de officielle:

http://www.thediceshoponline.com/dice/1 ... 6-Dice-Set
Image
denmyos
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 156
Joined: Sat Mar 07, 2009 3:41 pm

Re: summoner wars fraction dice

Post by denmyos »

Jonezy wrote:Jeg pimpede mit Summoner Wars med terninger fra http://www.thediceshoponline.com/

Faktisk blev en hel weekends overspringshandlinger brugt til nøje at udvælge de rigtige terninger til de rigtige faktioner, hvilket var ganske underholdende i sig selv. Synes f.eks. at mine Vanguards terninger passer bedre til Vanguards end de officielle:

http://www.thediceshoponline.com/dice/1 ... 6-Dice-Set
Det fede er jo at har fraction's logo på terningerne, men dem du har fundet er sandelige også fede. :)
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: summoner wars fraction dice

Post by Jonezy »

denmyos wrote: Det fede er jo at har fraction's logo på terningerne, men dem du har fundet er sandelige også fede. :)
Jo, de officielle er selvfølgelig at fortrække, men de har jo netop vist sig at være lidt bøvlede at få fingre i, og så må man jo nøjes med det næstbedste.
Image
Post Reply