Real Nasty xxxxx game

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Real Nasty xxxxx game

Post by Sir William »

Hej,

Så spillet Real Nasty Horce Racing game og så så også, at der var flere i den genre.

Nogen der har erfaring med nogle af disse spil?
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Real Nasty xxxxx game

Post by Mik »

Jeg har spillet de fleste i genren, og de er som regel underholdene - hvis man spiller dem med ligesindede - og kan være temmelig kedelige hvis folk forventer strategispil.

The Really Nasty Horse Racing Game er et af de bedre af slagsen.
Jeg har selv kun spillet en enkelt gang, og da følte jeg mig rimelig godt underholdt - jeg har i hvert fald ratet det "8".
Jeg kan se af BGG-ejeren Scott Alden har ratet det "9", og vi spillede det sammen.

På den anden side var "Race for the Galaxy"-designeren Tom Lehmann med i samme spil, og han har ratet det "2,5" med noten: "A tedious game that has not held up well. It overstays its welcome by about an hour."

Og en Amerikansk veninde gav det "7" men med noten: "It's not really an "7" game, really maybe a "6," but it was really fun with six people playing, so the fun factor bolstered the score here, hvilket er problemet med mange af denne slags spil. Jeg har det rigtig sjovt med de fleste hestevæddeløbsspil - undtagen når jeg spiller dem i Danmark.

Min egen personlige favoritter er Turfmaster og Across the Board
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Real Nasty xxxxx game

Post by Mik »

Sir William wrote:Hej,

Så spillet Real Nasty Horce Racing game og så så også, at der var flere i den genre.

Nogen der har erfaring med nogle af disse spil?
Undskyld. Jeg kan se at jeg overså at du spurgte til selve "nasty-genren, og ikke specifikt til Hestevæddeløb.

Jeg har kun spillet hestevæddeløbsspillet, og jeg vil igen citere en god ven: "Spillet burde i virkeligheden hedde "The Slightly nasty Horse Racing Game", men det ville nok ikke sælge så godt."
Image
Post Reply