Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Larsine »

I går kom Laban og Jens til en spilleaften. Vi startede med et spil Sankt Petersburg, som jeg ikke har spillet i mange år, og som de to andre aldrig havde spillet. Jeg syntes at jeg var meget omhyggelig med at forklare at man fik bonuspoint for antallet af forskellige aristokrater når spillet sluttede, men alligevel satsede de begge på store bygninger, som selvfølgelig gav en del point gennem spillet. Jeg lå da også langt bagud inden sidste runde, men fik scoret lidt point med min Schenke, og fik opgraderet en hel del aristokrater til nye aristokrater, og endte med at have 9 forskellige, hvilket gav mig en bonus på 45 point, og dermed vandt jeg med ca 130 point, mod Labans ca. 120 og Jens' ca. 115 point. Jens påstod at jeg ikke havde nævnt at det kunne give så mange point, men tabellen er jo heldigvis trykt på brættet, og Laban sagde at det havde han altså godt forstået, så han mente at det bare var godt spillet :-)

Bagefter spillede vi to spil San Juan (inkl. udvidelser). Laban havde endnu ikke formået at vinde dette spil en eneste gang, men fik hævn da han vandt begge spil i går, og det endda med to forskellige strategier. Den første med masser af produktionsbygninger og en Guild Hall, og den anden med alle 3 monumenter og en Triumphal Arch.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Mik »

I går fik vi spillet A Study in Emerald for første gang, og det gik langt bedre end jeg havde håbet. Selv var jeg Loyalist, men gik forsigtigt til værks. Halvvejs i spillet kunne jeg dog godt se at jeg ville blive elimineret hvis jeg fik samlet mig nogle point, så det store by-indkøb gik i gang. I mellemtiden havde Jesper afsløret sig som loyalist, så da jeg selv var tæt på at kunne lukke spillet var jeg nødt til lige at holde ham lidt nede, således at han stadig var foran Eivind, men at jeg ville vinde spillet hvis jeg lige kunne myrde en kongelig. Desværre manglede jeg lige en enkelt lille bombe for at kunne gennemføre mit forehavende. Eivind og martin kunne godt gennemskue mit forehavende, og fik hurtigt pillet mig ned igen til sidstepladsen - med hjælp fra Jesper, som ikke helt var sikker på at jeg virkelig var loyalist. Så det endte med at Loyalisterne tabte spillet, og at Martin vandt spillet med Eivind på andenpladsen.

Temmelig kaotisk, men absolut meget underholdene. Glæder mig til at prøve det igen, nu da vi ved hvad kortene gør! 8/10
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Sir William »

Mik wrote:I går fik vi spillet A Study in Emerald for første gang, og det gik langt bedre end jeg havde håbet. Selv var jeg Loyalist, men gik forsigtigt til værks. Halvvejs i spillet kunne jeg dog godt se at jeg ville blive elimineret hvis jeg fik samlet mig nogle point, så det store by-indkøb gik i gang. I mellemtiden havde Jesper afsløret sig som loyalist, så da jeg selv var tæt på at kunne lukke spillet var jeg nødt til lige at holde ham lidt nede, således at han stadig var foran Eivind, men at jeg ville vinde spillet hvis jeg lige kunne myrde en kongelig. Desværre manglede jeg lige en enkelt lille bombe for at kunne gennemføre mit forehavende. Eivind og martin kunne godt gennemskue mit forehavende, og fik hurtigt pillet mig ned igen til sidstepladsen - med hjælp fra Jesper, som ikke helt var sikker på at jeg virkelig var loyalist. Så det endte med at Loyalisterne tabte spillet, og at Martin vandt spillet med Eivind på andenpladsen.

Temmelig kaotisk, men absolut meget underholdene. Glæder mig til at prøve det igen, nu da vi ved hvad kortene gør! 8/10
Endelig nogen der kommer med noget "positivt" omkring dette spil.

Har selv spillet det 2 gange og synes også det er et godt spil, desværre har jeg ikke kunne lokke nogen til spille det igen. Lader til, at der er spil der trækker mere :D
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Myde »

Sir William wrote:
Mik wrote:I går fik vi spillet A Study in Emerald for første gang, og det gik langt bedre end jeg havde håbet. Selv var jeg Loyalist, men gik forsigtigt til værks. Halvvejs i spillet kunne jeg dog godt se at jeg ville blive elimineret hvis jeg fik samlet mig nogle point, så det store by-indkøb gik i gang. I mellemtiden havde Jesper afsløret sig som loyalist, så da jeg selv var tæt på at kunne lukke spillet var jeg nødt til lige at holde ham lidt nede, således at han stadig var foran Eivind, men at jeg ville vinde spillet hvis jeg lige kunne myrde en kongelig. Desværre manglede jeg lige en enkelt lille bombe for at kunne gennemføre mit forehavende. Eivind og martin kunne godt gennemskue mit forehavende, og fik hurtigt pillet mig ned igen til sidstepladsen - med hjælp fra Jesper, som ikke helt var sikker på at jeg virkelig var loyalist. Så det endte med at Loyalisterne tabte spillet, og at Martin vandt spillet med Eivind på andenpladsen.

Temmelig kaotisk, men absolut meget underholdene. Glæder mig til at prøve det igen, nu da vi ved hvad kortene gør! 8/10
Endelig nogen der kommer med noget "positivt" omkring dette spil.

Har selv spillet det 2 gange og synes også det er et godt spil, desværre har jeg ikke kunne lokke nogen til spille det igen. Lader til, at der er spil der trækker mere :D
Jeg synes det er alt for indviklet i forhold til hvad det er. Et eller andet sted ville jeg nok godt overveje det igen, men ja, der vil nok typisk være andre spil jeg hellere vil spille...
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Mik »

Syntes overhovedet ikke at A Study in Emerald var indviklet overhovedet.
Det var kaotisk - lidt ligesom Martins Discworld spil - men det er for tidligt for mig at vurdere om det holder i længden. Men jeg kan da godt forstå hvis nogen spillere ikke kan lide blandingen af kaos og taktik.

Kan dog se at Hoppe og Goblen har nogenlunde samme rating som mig sammen med 8 andre venner på BGG, så min rating forventer jeg vil holde sig. Kan dog forestille mig at spil med folk som ikke forstår "verdensbilledet" kan finde spillet mærkeligt. Og kan også sagtens se problemet i at blive tvunget til at tabe et spil blot fordi man tilfældigvis er på samme side som en "ignorant" som ikke forstår konceptet. Men så må man jo nøjes med en "moralsk" sejr - når man taber med flest point :mrgreen:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Goblen »

Mik wrote:Syntes overhovedet ikke at A Study in Emerald var indviklet overhovedet.
Det var kaotisk - lidt ligesom Martins Discworld spil - men det er for tidligt for mig at vurdere om det holder i længden. Men jeg kan da godt forstå hvis nogen spillere ikke kan lide blandingen af kaos og taktik.

Kan dog se at Hoppe og Goblen har nogenlunde samme rating som mig sammen med 8 andre venner på BGG, så min rating forventer jeg vil holde sig. Kan dog forestille mig at spil med folk som ikke forstår "verdensbilledet" kan finde spillet mærkeligt. Og kan også sagtens se problemet i at blive tvunget til at tabe et spil blot fordi man tilfældigvis er på samme side som en "ignorant" som ikke forstår konceptet. Men så må man jo nøjes med en "moralsk" sejr - når man taber med flest point :mrgreen:
Solgte mit eksemplar fordi det ikke ville blive spillet igen. Spillet er sådan set sjovt nok, men ikke mere end det. Synes klart der er andre spil der trækker meget mere.

Min weekend har stået på Love Letter. Købte det hos Boardgamer.dk, introducerede det for drengene og så har de ellers presset på for at spille det lige siden. Registrerede tre plays på boardgamegeek, men vi er nok nærmere 15 spil nu. Det er et nemt hurtigt spil der virkelig har bragt glæde her :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Andrea »

I går besøgte vi et vennepar, og efter at deres lille datter var blevet puttet, blev brætspillene fundet frem. Vi startede med Hotel Mystery, som er et hyggeligt lille partygame, vi købte for nylig. Vi blev i den lette, og lidt fjollede, genre og smed bagefter Dungeon Fighter på bordet. Det affødte en del morskab - og en overraskende sejr!

Aftenen sluttede af med en omgang Timeline: Inventions, der som altid giver nogle gode diskussioner, når folk forsøger at gætte sig frem til, hvornår elastikken eller dåseåbneren blev opfundet...
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Larsine »

Besøgte Bastard Café i villaen på Krausesvej i går. Gik første en tur rundt for at se om der var nogen (blandt de. ca. 200 mennesker), som jeg kendte, men det var der umiddelbart ikke. Så så at der var tre der sad og forsøgte at finde ud hvordan man spillede Ticket to Ride, og jeg spurgte om jeg måtte spille med, hvilket var helt OK, hvis jeg kunne hjælpe med reglerne. De tre (to franskmænd og en dansker) fik en grundig introduktion, og så gik vi i gang. Jeg havde været opmærksom på at forklare at lange strækninger gav forholdsvis mange point, men de blev ved med at bygge korte togstrækninger. Jeg havde trukket to billetter som lå i forbindelse med hinanden, og byggede herefter lange strækninger der hang sammen med mine ruter. Det betød at jeg scorede store point på rigtig mange af 6er strækningerne, og hurtigt kom til at ligge foran. Da jeg havde 12 togvogne tilbage, gjorde jeg igen opmærksom på at spillet jo sluttede omgange efter en spiller var nede på 2 eller færre togvogne tilbage. To omgang senere havde jeg ikke flere togvogne tilbage. Jeg endte på 123 point, medens min nærmeste modstander havde omkring 80, den næste omkring 70 og den sidste ca. 50.

Derefter gik jeg en tur igen, og mødte Jens Bang, som lige var blevet færdig med King of Tokyo turneringen, så vi blev enige om at finde noget vi kunnen spille sammen. Baren faldt vi over Steam Park, som vi begge havde kigget på, men aldrig prøvet. Jeg satte mig ned med reglerne, medens Jens forgæves forsøgte at finde en GameGuru som kunnen hjælpe os. Det lykkedes dog ikke for Jens, så det blev mig der stod for reglerne. Det viste sig dog at de slet ikke var så indviklede, forudsat at man spiller med Steam Park for Dummies de første par spil. Det blev til to spil, hvor jeg afprøvede to forskellige strategier, hvilket første til to sejre. Et sjovt spil, som fortsat får lov til at stå på min ønskeliste.

En ny tur rundt i lokalerne endte i baren, hvor to nybegyndere (Bo og Tina) spurgte om hjælp til King of Tokyo, som de havde læst lidt om på papskubber.dk. Ud over dette spillede de en masse BezzerWizzer og andre quiz-spil, så de var lidt overvældet over udbuddet af spil. KoT har aldrig været mit ynglingsspil, men derfor kunnen jeg jo godt fortælle hvordan det fungerede. I første spil fik Bo fat i Monster Sidekick, så da jeg slog ham ihjel, betød det blot at han kom tilbage som min hjælper. Men Tina fat i Jets (som gør at man kan flygte fra Tokyo uden at tage skade) og det betød at det stort set var umuligt at skade hende, og hun vandt en suveræn sejr. I andet spil satsede jeg på at gå benhårdt efter point, og det lykkedes. Fire omgang slog jeg 4 x3, som jo gav 4 point, og derudover fik jeg lidt for at indtage Tokyo et par gange, og lidt bonus for andre udvidelser, så jeg nåede 20 point næsten inden de andre var kommet i gang med spillet :-)

Bagefter blev Bo og Tine introduceret til Ticket to Ride, som jeg vandt ved igen at bygge mine billetter, og derefter forlænge mine strækning med så mange 6er ruter som muligt, og lidt til at binde dem sammen. Jeg endte på 108 point, med Bo på ca. 80 og Tina på ca. 60 point.

Dagen blev afsluttet med at jeg gik rundt og ledte efter mit The City, som jeg fandt i brug ved et bord. Da de sluttede spillet, fik de lov til at vælge mellem at aflever spillet, eller lade mig spille med. Desværre måtte jeg nøjes med en 2. plads, da jeg kom lidt for sent i gang med at score point.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Frouvne »

For tiden er det eneste jeg får spillet Descent: Journeys in the Dark (Second Edition). Det kom til gengæld også på bordet flere gange i løbet af week-enden og hvis man ser bort fra opsætningsdelen, som jeg godt kan finde lidt kedsommelig, så har det været solid underholdning.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Mik »

Tzolk'in Tribes & Prophecies kom på bordet i går aftes med 5 spillere.
Jeg var aldrig rigtig vild med grundspillet, men udvidelsen har simpelthen fået mig til at elske spillet.
De store variationer i de individuelle roller samt forudsigelserne - for slet ikke at tale om den femte spiller - gør simpelthen spillet lagt mere interessant.

I går var jeg så dum at jeg som startspiller lod mine folk spise min sidste mad på efter første kvartal, og da jeg ikke havde nogen stående på madhjulet og min venstre nabo var kvik nok til at overtage startspilleren, så blev jeg simpelthen krænget ude fra maden i næsten hele andet kvartal. Jeg blev nødt til at tage startspillerrollen igen inden den anden maddag for blot at få lidt mad til mit sultne folk. Jeg var overbevist om at jeg ville slutte sidst, men endte alligevel med at være pænt med. Men naturligvis var det umuligt at indhendte Martin :D 9/10
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Jens_Hoppe »

I KBK stod den (efter aftale) på 1830: Railways & Robber Barons med fem spillere. Som altid et fedt spil, omend det trak en del ud, og jeg var mere sovende end vågen til sidst. :) Det forhindrede mig dog ikke i at hive en spinkel sejr hjem, hvilket kom som lidt af en overraskelse - to af mine modstandere virkede som om de klarede sig meget bedre end mig i slutspillet. Men de havde nok betalt for meget i tid og penge for deres imponerende slutspil.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Mik »

Tirsdag spillede vi Snowdonia-varianten som findes på bagsiden af basiskortene.
Det viste sig at være en rigtig dårlig ide. Varianten er såmænd sjov nok, men reglerne burde sige at den KUN er for 2 eller 4 spillere. Eller også burde reglerne sige at med 3 spillere starter alle i den samme ende af linien. det sjove i varianten er nemlig at spillerne kan vælge hvorfra deres landmåler starter, og som sidste mand måtte jeg vælge at starte sammen med Martin eller Eivind. Jeg valgte den sidste og det gav Martin alt for let spil, da vi andre ikke kunne bygge i hans ende af banen. 6/10

Så gik det bedre da vi tog det sidste scenarie i Pathfinder Adv. 3. Det så svært ud fra starten, men vi havde ikke de store problemer, og klarede at rydde alle lokaliteter for stort set alt indenfor 15 runder eller så.

Vi har nu fjernet cirka halvdelen af Basic-kortene, og har nu fået vores fine nye roller.
Så nu er vi klar til adventure 4 der burde lande i butikkerne på mandag. Hurra! 9/10
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Larsine »

I går kom Eik, Laban og Jens til en omgang spil. Sidste onsdag havde Laban set at jeg havde Mississippi Queen stående, og havde foreslået at vi skulle spille det næste gang, så det gjorde vi naturligvis. Laban var den eneste der havde prøvet det før, så for en gangs skyld burde han have en fordel. Jeg forklarede regler, og vi gik straks til den avancerede del af spillet, da grundspillet alligevel lød lidt for simpelt og hurtigt, idet man kun skulle sejle 3 plader, ikke skulle hente passagere, og kunne sejle for fuld fart ind i ankomstbroen, alt sammen noget som man ikke kan i den avancerede version.

Første spil forløb rigtig godt for mig, jeg havde stort set ingen problemer med de andres hjuldampere, ingen problemer med at samle passagere op, og heller ingen problemer med at sagtne farten og lande som den første ved anløbsbroen. Lektien vi lærte i dette spil, var at man ikke skal sejle for langsomt, for man risikere bare at blive skubbet endnu mere bagud af de andre spillere.

I andet spil gik det slet ikke helt så godt. Jeg fik samlet mine passagere op, og var også med helt fremme ved kapløbet om at komme først, men de andre kom til at ligge i vejen, så jeg måtte nøjes med en tredie plads, efter at Laban havde crashet sin hjuldamper. Lektien vi fik lært i dette spil, var at man altid skal gemme noget kul, så man kan bremse og manøvrere når man skal lægge til ankomstbroen.

I tredie spil gik det rigtig godt. Jeg havde samlet en passager op, havde fin fart på, ikke brugt noget kul, og lå forrest. jeg kunne, ved at bruge en enkelt kul, bremse op så jeg kunne samle min anden passager op, men tænkte at der nok skulle komme en chance senere, da der stadig var 8 passagere i puljen. Men de næste mange passagere kom på dårlige steder, og til sidst endte det med at Eik, Laban og jeg sloges om 2 passagere. Medens vi sloges, sejlede Jens ind på en første plads. Laban fik fat i den ene passager, og sejlede i land på en anden plads. Eik og jeg blev ved med at skubbe hinanden væk fra broen med den sidste passager, men til sidst fik jeg positioneret mig så Eik ikke kunne skubbe mig væk, og fik samlet den sidste passager op, og kom ind på en tredie plads. Lektien vi fik lært, var at man ikke skal vente for længe med at samle sine passagere op, heller ikke selvom man skal bruge en enkelt kul på det.

Samlet set vandt Jens, da han endte på en 1., en 2. og en 3. plads. Jeg blev nummer to med en 1. og to 3. pladser. Laban blev nummer tre med to 2. og en 4. plads. Eik kom sidst med en 1. og to 4. pladser.

Fint spil som forståeligt nok vandt SdJ i 1997.

Bagefter introducerede vi Laban til Love Letter, selvom vi aftalte kun at spille til 2 kærestebreve. Jens vandt første runde, og fik derfor ikke en chance i anden runde. Jeg vandt anden runde, og blev derfor angrebet fra alle sider i runde 3, som Eik vandt, da Laban fejlagtigt troede at han havde en tur mere hvor han ville kunne afsløre Eiks rolle. I fjerde spil forsøgte Jens og jeg at gå hårdt efter Eik, men de lykkedes desværre ikke, og Eik endte med at løbe med sit andet kærestebrev, og blev inviteret til te hos prinsessen.

Vi slutte aftenen med et spil San Juan (inkl. udvidelser). Jens og jeg satsede på produktion og salg, da vi begge havde fået en havn ned i første runde. Det betød at Laban begyndte at arbejde sammen med Eik, ved konstant at vælge Counsillor, selvom Eik både havde Customs Office og Prefecture. Eik arbejdede dog ikke sammen med Laban, så det var tydeligt at det kun var til Eiks fordel, men vi kunne alligevel ikke får overbevist Laban om at han skulle vælge andet. Afgørelsen viste da også at Laban havde tabt på dette spil, idet han kun havde 32 point. Eik endte på 36 point, jeg havde 37 point og Jens vandt med 44 point.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Frouvne »

I aftes kom Patchistory igen på bordet og det var endnu et fint møde. Jeg er stadig stjerne-dårlig til det og selvom jeg spillede flere regler forkert (til egen fordel, naturligvis! :oops: ) sluttede jeg på en komfortabel sidsteplads.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag - Februar 2014

Post by Larsine »

Sluttede februar af med en gang "Første fredag i måneden", hvor vi første spillede et langt spil Battlestar Galactica, hvor brødristerne helt ufortjent vandt. Desværre var det alt for tydeligt at de skulle vinde, for vi havde hoppet mange gange, men næste ikke kommet nogle vegne. Surt, men alligevel fornøjeligt.

Bagefter tog vi tre spil Ave Caesar. Ingen af de andre havde prøvet det før, og da jeg havde nået 2½ omgang sad jeg desværre tilbage, forrest med 3 6'ere på hånden. Første blev jeg indhentet, så flyttede jeg, og så blev jeg overhalet, og det endte med at jeg kom ind på en 4. plads, og tabte kun til Morten som ikke havde nået ind i Kejsergade. I de to næste spil blev jeg kørt agterud fra starten, og kom aldrig med i spillet igen, og sluttede begge gange som nummer 5. :-(
Post Reply