dungeons and dragons castle of ravenloft?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Cecilies
Posts: 1
Joined: Wed Feb 18, 2015 4:22 pm

dungeons and dragons castle of ravenloft?

Post by Cecilies »

Hej.

Jeg har netop anskaffet mig dungeons and dragons castle of ravenloft og er gået igang med at prøve at hitte hoved og hale i reglerne, jeg fik et link til nogle ganske udemærkede videoer på youtube og noget har jeg forstået, men da jeg skulle gennemspille et af senarierne idag var der alligevel nogle spørgsmål jeg ikke helt kunne finde svar på.

Så anyways, jeg håbede der måske sad nogle kloge hoveder herinde der kan svare mig på mine spørgsmål, så jeg rigtig kan komme igang med at spille :-)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: dungeons and dragons castle of ravenloft?

Post by netsapiens »

Cecilies wrote:Hej.

Jeg har netop anskaffet mig dungeons and dragons castle of ravenloft og er gået igang med at prøve at hitte hoved og hale i reglerne, jeg fik et link til nogle ganske udemærkede videoer på youtube og noget har jeg forstået, men da jeg skulle gennemspille et af senarierne idag var der alligevel nogle spørgsmål jeg ikke helt kunne finde svar på.

Så anyways, jeg håbede der måske sad nogle kloge hoveder herinde der kan svare mig på mine spørgsmål, så jeg rigtig kan komme igang med at spille :-)
Sandsynligheden for at man får besvaret spørgsmål er stigende jo flere spørgsmål man rent faktisk stiller.
Da du ikke har stillet nogle spørgsmål, har du (foreløbig) heller ikke fået nogle svar :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: dungeons and dragons castle of ravenloft?

Post by Frouvne »

Der er flere herinde, der har skrevet, at de har spillet det, så jeg tror, at der er god mulighed for at få spørgsmål besvaret, hvis du følger netsapiens opfordring til at få dem formuleret! :)
frouvne, administrator

Image
Sturmmann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 77
Joined: Sun Jan 13, 2013 1:04 pm
Been thanked: 1 time

Re: dungeons and dragons castle of ravenloft?

Post by Sturmmann »

Hurtigt svar:

42
Post Reply