Boardgame Stats - logging app til iOS

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Boardgame Stats - logging app til iOS

Post by BlueSwan »

Jeg har ikke skrevet om denne app før nu, da der har været et par børnesygdomme, men fra og med version 1.6.1 er denne app enhver playloggers drøm. Der er næsten ikke grænser for hvad du kan logge af informationer omkring dine plays og der tilføjes hele tiden nye muligheder og statistikker. Fra den nyeste version er der endelig kommet fuld kompabilitet med boardgamegeek, således at du lynhurtigt kan importere alle dine plays fra BGG til appen. Ligeså den anden vej. Når du har logget et spil på appen, trykker du bare på én knap for at overføre al info til BGG.

Denne app kan på det varmeste anbefales - især hvis du er statistiknørd.

https://itunes.apple.com/us/app/board-g ... 42000?mt=8
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Boardgame Stats - logging app til iOS

Post by Frouvne »

Den ser rigtig fornuftig ud! Desværre insisterer den på, at den ikke kan logge ind på min BGG profil med mit brugernavn og password... :cry: Så umiddelbart kan jeg ikke bruge den til at registrere spillede spil. Andre der har haft lignende problemer?
frouvne, administrator

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Boardgame Stats - logging app til iOS

Post by APK »

Jeg har også lige købt og logget ind. Virker som det skal her.
Genial app!

APK
/APK
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Boardgame Stats - logging app til iOS

Post by Frouvne »

Det motiverede mig lige til at prøve for 14. gang ... men denne gang med succes! App'en skelner åbenbart hårdere mellem store og små bogstaver end BGG selv. Jeg anvender altid små bogstaver, når jeg logger ind på BGG og gik derfor ud fra at mit brugernavn var med småt. Det er det ikke og det bliver ikke accepteret af App'en.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgame Stats - logging app til iOS

Post by Larsine »

Hvor er android versionen?
Post Reply