Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Larsine »

I går startede Eik og jeg med et spil Dungeon Roll, et af de spil jeg fik I sidste Math Trade. Spillet går I sin enkelthed ud på at rulle en bunke terninger, og så matche dem op mod terninger som modstanderen ruller flere og flere af alt efter hvor langt ned I katakomberne man tør bevæge sig. Der er kun små taktisk overvejelser, og mest af alt håber man på at modstanderen rulle det samme på flere af terningerne så man kan nøjes med at bruge en af sine terninger på at fjerne flere af modstanderens terninger, for ellers kommer man sjælden langt i sin søgen på skatte. Efter tre besøg i katakomberne er spillet slut, og den spiller der har flest XP og skatte vinder. Eik var helt klart heldigst, specielt i sidste tur hvor han trækker en skat som giver ham +3 point, og han derfor vandt med 24 point mod mine 21 point. Meget hyggeligt, men ikke særligt spændende.

Bagefter tog Michael, Eik og jeg et spil Regatta. Et spil som man efter min opfattelse skal spille lidt let, for hvis man går meget op i om et skib nu kan være her eller der, om der kun kan være et kort foran det andet skib, eller andre kedelige detaljer, så bliver det for seriøst og det holdet det ikke til. Når man bruger spisebordet som spilleplade, og måleenhederne er kort der lægges foran træskibene, så er man altså nødt til at give en millimeter her eller der. Enormt hyggeligt spil.

Jens var ankommet og vi tog endnu et spil Regatta. Alle var enige om at det var et hyggeligt spil, og det undrede mig lidt for der var i hvert fald nogen der midt i spillet brokkede sig lidt over reglerne, placeringen af kortene og andre detaljer. Det skal helt sikkert på bordet igen.

Derefter blev Codenames sat op. Michael og jeg havde prøvet det før, så vi blev spymasters; Michael for Jens og mig for Eik. Eik og jeg fik en drømmestart hvor jeg sagde lande 4, og Eik gættede dem alle. Herfra var det nemt at hive den sejr hjem. Så byttede vi roller, og det blev straks anderledes fro nogle tænker langt mere abstrakt end andre, men det er jo det sjove med spillet, når nogle tænker i sammensatte ord, medens andre tænker i forklaringer eller symboler. Vi nåede 4 spil med forskellige kombinationer, og i sidste spil lykkedes det desværre for mig at give en ledetråd som betød at Michael løb ind i lejemorderen, og så var det slut. Skide godt spil, som jeg er ret overbevist om nok skal lande i samlingen inden længe.

Derefter skulle jeg lige teste om Get Bit! fungerede bedre med 4 spillere end med 2 spillere, og det gjorde det. der er stadig en del held med i spillet, og spillere eliminering, men da det maksimalt tager 15-20 minutter gør det ikke noget. Første spil vandt Eik fuldstændig suverænt, medens han var den første der røg ud i andet spil. Jens var næsten ikke blevet bidt af hajen i andet spil, men da jeg røg ud lå han lige foran hajen og det overlever man ikke. Sjovt spil som jeg gerne spiller igen, og helst med flere spillere.

Vi sluttede aftenen med et spil Bohnanza (inkl. 6-7 spiller udvidelsen). Jeg syntes hele tiden at Jens og Michael forærede kort til Eik, og han høstede flere og flere point. Så jeg var slet ikke i tvivl om hvem der ville vinde, og heller ikke om hvem der ville tabe. Som forventet endte Michael og Jens sidst med 17 point, jeg endte med 21 point, og Eik med... surprise!... 18 point :shock: Slet ikke hvad jeg havde forventet. Men selvom det er 19 år gammelt, så holder det spil stadig hele vejen.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Frouvne »

I aftes var jeg forbi Gunness, hvor der var fri leg. Vi startede med Assault on Doomrock, som vi for lang tid siden havde aftalt, at vi skulle prøve. Særligt kamp-scenerne fungerede sådan set meget godt - men ligefrem imponeret var der vist ingen af os der var. Et ganske hyggeligt spil, der umiddelbart virkede som om, man måske ikke havde tilstrækkelig kontrol. Det var dog første spil for os begge og jeg prøver det gerne igen snarligt for at finde ud af om potentialet er større end vi umiddelbart kunne få øje på. Aftenens andet spil var Neolithic, der nok føltes lidt på samme måde. Jeg havde intet overblik og det afspejlede sig også i den afsluttende point-optælling. Jeg tror såmænd, at det er et fint lille spil, men min umiddelbare begejstring er nok tilpas begrænset til at jeg nok ikke får det prøvet igen. Der er nok bare lidt for mange middelmådige spil og jeg tænker, at man nok godt kan kategorisere begge disse som sådan uden at blive uvenner med voldsomt mange mennesker.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Vi startede med Assault on Doomrock, som vi for lang tid siden havde aftalt, at vi skulle prøve. Særligt kamp-scenerne fungerede sådan set meget godt - men ligefrem imponeret var der vist ingen af os der var.
Det svarer vist meget godt til mit indtryk. Jeg kan godt lide spillets uortodokse måde at implementere et adventurespil/dungeon crawl på, men rigtigt sjovt var det på den anden side ikke.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Larsine »

Fredag aften mødtes jeg med Rune, Morten og Paul. Vi startede med et spil Dead of Winter, for denne gang måtte det da kunne lykkedes for os at vinde. Vi kom til at spilel scenariet "8 Weeks of Darkness", hvor vi bare skulle overleve 8 omgange. Jeg havde bestemt mig for at jeg ville holde fast i mine nødvendige ressourcer, koste hvad det måtte. Men det holde selvfølgelig kun til tredje omgang hvor jeg ofrede den dyrbare medicin som eller skulle sikre mig sejren. Men det var slet ikke det der kom til at betyde noget, for vi var konstant i underskud af mad, og alle vores problemer bestod også i at vi skulle finde mad, så da vi var nået 5 runder kollapsede det hele. Den eneste trøst var at Rune, som eller var forræder, heller ikke vandt da han ikke havde fået fat i alt det udstyr som han skulle bruge. Pisse irriterende spil.

Bagefter blev det et spil Steampunk Rally. Det blev et meget sjovt og tæt spil. Rune formåede næsten at sprænge sin maskine i luften, hvilket betød at han kun havde sit cockpit tilbage da vi startede på den sidste omgang. Paul havde bygget en kæmpe maskine, og regnede med at ofre den i sidste omgang, og hvis ikke det var fordi han slog dårligt på terningerne, kunne det næste lykkedes for ham. Jeg havde dog bygget den mest effektive maskine og endte længst over målstregen. Paul blev dog så glad for spillet, at han ikke længere var i tvivl om hvad hans gavekort til Faraos Cigarer skal bruge til.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Frouvne »

Forleden fandt vi efter længere tids pause The Ravens of Thri Sahashri frem igen. Det var et kært gensyn. Selvom vi har spillet det 100+ gange, var vi begge lidt rustne og det afspejlede sig i en sløv start med få point efter første runde. Særligt i tredje runde kom vi stærkt igen, da rutinen satte ind og vi endte med en hæderlig - ja, næsten god - score. Fedt spil ... og det er vist snart ved at være tid til at genoptrykket kommer i handlen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Vi startede med Assault on Doomrock, som vi for lang tid siden havde aftalt, at vi skulle prøve. Særligt kamp-scenerne fungerede sådan set meget godt - men ligefrem imponeret var der vist ingen af os der var.
Det svarer vist meget godt til mit indtryk. Jeg kan godt lide spillets uortodokse måde at implementere et adventurespil/dungeon crawl på, men rigtigt sjovt var det på den anden side ikke.
Vi spillede det 17. NOV 2014 efter Essen det år. spillet blev afskrevet som ikke-sjovt efter 3 timer.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Frouvne »

I aftes fik vi - langt om længe - prøvet Vinhos, der har stået uspillet på både min og Stonys hylde i årevis. Af en eller anden grund virkede det lidt intimiderende at komme i gang med. Egentlig var spillet ikke særlig kompliceret, men hjernen smeltede ned flere gange i spillets sidste faser. Det var dog ikke på nogen måde udtryk for en dårlig oplevelse - tværtimod. Jeg tror, man ville have noget større overblik efter et par spil... men førstegangsoplevelsen var bestemt ikke frustrerende. Vinhos efterlader i hvert tilfælde et langt mere positivt aftryk end Viticulture, som vi havde på borden for et par uger siden og som rent tematisk jo er i samme univers. Om det er en keeper er jeg endnu ikke helt afklaret på, men der er i hvert tilfælde tale noget der minder om et bundsolidt spil.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Goblen »

I går stod den på to spil hos onsdagsgruppen. Vi var fire samlet.

Først en gang Signorie. Et spil jeg selv havde på min ønskeseddel, og som jeg havde glædet mig til at prøve. Var fascineret af hele tanken om at øge familiens indflydelse og hele det random element der er ved terningerne. Valgte en strategi hvor jeg hurtigt ville have min familie ud til de mindre noble huse og høste point på den måde. Det gik faktisk ganske godt. Spillet er nu fjernet fra min ønskeliste for det var slet ikke lige så spændende som jeg havde troet. Som altid så spiller jeg det gerne igen. Det kan være der var noget jeg bare ikke fangede i første forsøg.

Så spillede vi Vikings, hvor vi skulle købe vikinger og udforske øer. Vi spillede starterudgaven/simple udgave, og der var jeg ikke imponeret. Tror dog det bliver betydeligt bedre med de udvidede tiles og auktionsmekanismen. Hjulet med at købe, og selve scoringsmekanismen kunne jeg godt lide.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Larsine »

I går var Eik der lidt tidligere end de andre, og vi havde en time, så Eik foreslog om vi kunne prøve Trickerion I 2-spiller udgaven. Jeg sagde at jeg tvivlede på at vi kunne nå det, for godt nok bør det tage ca. 30 minutter per spiller, men i det har de nok ikke medregnet Eik. Vi satte det alligevel op og var enige om at nå det vi kunne. Efter 30 minutter var vi så færdige med første tur, hvilket inkluderede ca. 25 minutters Eik tid og ca. 5 minutters Lars tid. Vi var midt i 3 tur da de andre begyndte at dukke op, og vi spillede 3. tur færdig, hvor efter jeg havde flest point, men Eik lå helt klart bedst.

Resten af aftenen blev helliget forholdsvis korte spil. Vi startede med Dixit. Michael var den eneste der ikke havde prøvet et før, og han endte da også allersidst, medens vi andre kæmpede bravt om at vinde. Det var dog Laban der endte allerforrest, men mig lige bagved. Altid et festligt gensyn.

Herefter blev det til nogle spil Spyfall, hvor vi oven i købet fik lokket Lea med. Jeg synes dog at det bliver en del nemmere for spionen med 6 spillere, end med de 4 spillere jeg før har prøvet det med. Der var nogle rigtig gode omgange, blandt andet da vi var i en bank og Laban spurgte Eik hvad den største landevending inden for kundebetjening i nyere tid er, og Eik svarer MobilePay. Det satte Eik fuldstændig uden for mistanke, selvom han selvfølgelig var spionen. Eller de gange hvor Jens konstant spurgte ind til nogen med mad, hvilket betød at vi alle troede at han var spionen, selvom han ikke var det. Skide skægt spil, som jeg synes bliver bedre gang for gang.

5 spil Codenames blev det også til. Det var sjovt at spille på hold med to til at gætte på hvert hold. Igen viste det sig hvor forskelligt vi nogle gange tænker. F.eks. sagde jeg brud (som i aftale- og ben-), og mine to spioner satte det straks sammen med kirke og ring, for det måtte jo være en der skulle giftes. Vores hold kom hurtigt bagud med 2 spil, men vendte stærkt tilbage til 2-2. I det sidste spil så det ellers lovende ud, men to gang gættede vi de andres ord, og to gange gættede vi forkert, så vi tabte med maner. Stadig et spil som snart skal ind i samlingen.

De fleste tog hej, eller i seng, men Jens, Laban og jeg sluttede lige med to spil San Juan inkl. udvidelser. I det første spil vandt Jens helt fortjent, selvom han startede med 6 Indigo Plants på hånden. Han fik bygget et Black Market og en Well, og så producerede han, og bruget sine produkter til at bygge for. Laban og jeg kunne ikke hamle op med det og kunne heller ikke finde ud af at samarbejde i mod Jens. I andet spil var det derimod mig der havde den bedste start, og jeg var ret sikker på at vinde. men to kritiske gange valgte Laban ikke at producere, hvilket betød at Jens kunne sælge varer, tjene 5 kort og score et point uden at vi andre fik noget som helst ud af det. I tilgift var Jens også så heldig at han trak et kort som han kunne bygge som gav ham 2 point, og det var de to point han vandt med.
Last edited by Larsine on Mon Jun 13, 2016 10:24 am, edited 1 time in total.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Gunness »

Hen over de seneste dage er det blevet til fem gange Splendor (meget hyggeligt men også temmeligt kønsløst). Lørdag havde jeg min søster på besøg og introducerede hende til Neolithic.
Endelig havde jeg et par venner over for at spille Blood Rage i går. Ingen af os havde prøvet det før, og jeg lavede da også et par slemme bøffer i starten, hvilket betød, at jeg var bagud på Rage-point i de kommende runder. Til gengæld lykkedes det mig at løse en del Quests, så det gik ganske glimrende endda.
Vi var alle vældig godt underholdt, og jeg ser frem til at prøve det igen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Larsine »

Gunness wrote:Splendor (meget hyggeligt men også temmeligt kønsløst).
Kønsløst er slet ikke ordet. Jeg fandt simpelthen Splendor så kedeligt at jeg frivilligt valgte at tage opvasken, og det siger ikke så lidt for en mand der valgte at bruge sin først månedsløn på en opvaskemaskine.

At det fik Guldbrikken for bedste familiespil går hen over min forstand.
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by zutcorp »

I weekenden var det meste af brætspilsgruppen på roadtrip hos digter på papas papbar i Odense. Hans café ligner en ubetinget succes. Der er hyggeligt, masser af spil og meget høj kvalitet på serveringen. Kan 100% anbefales hvis man finder sig i Odense eller omegn og det er såmænd værd at køre efter også.

Vi startede med et slag mage knight som vi dog hurtigt opgav da ingen af os rigtig tændte på den unødige komplicerede oplevelse. Så kørte vi et par ræs med Formula De. Det var super sjovt. Vi sluttede en dejlig dag af med et slag 5 tribes.

Dejligt sted med godt selskab!
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Sifosi »

Jeg har længe haft glæde af at læse denne tråd til inspiration, så lad mig også prøve at kaste mig ud i kunsten.

Den månedlige brætspilsaften på Holstebro Bibliotek var i går mandag, igen med et imponerende fremmøde på hele 47 ifølge bibliotekaren.

Første spil var Tokaido, det var en ny oplevelse for mig. Vi var fem rundt om bordet, hvoraf de fire af os var fra vores Facebookgruppe og derfor kendte hinanden på forhånd. Det var en rigtig fin oplevelse, jeg endte med Merchant-rollen, og var derfor på storindkøb i byerne så snart jeg fik chancen, hvilket også gav mig to fulde sæt. Desværre fik Alex via hans priest doneret så afsindig mange penge til templerne, at han endte med at slå mig med to point, men en hæderlig andenplads blev det til. Det var tydeligt, at det for alles vedkommende var første spil, og vi var slet ikke så meget i struben på hinanden, som vi sikkert vel være næste gang det kommer på bordet.

Vi mistede her vores femtemand og de tilbageværende fire blev enige om, at vi skulle spille Hey, thats my fish!. Jeg har tidligere spillet Battlesheep, som jeg var ganske begejstret for. Min begejstring for Hey, thats my fish! var til at overse. Konceptet er cirka det samme som Battlesheep, men de der bittesmå brikker, som vi skulle tage væk, var ikke lavet til voksne fingre, og var et stort irritationsmoment spillet igennem. Spillets højdepunkt var når Thomas via en klisteret finger, forsøgte at trække brikkerne til sig på bedste lystfiskermanér, det fungerede for så vidt fint, men han plejer åbenbart at fiske 20 kilos fisk, så spillets højdepunkt var når han flåede brikker til sig, for at tabe dem og se dem flyve igennem luften! :D Det blev endnu en andenplads, ét skaldet point efter Alex! Der var bred enighed om, at Battlesheep er valget, næste gang vi skal spille den type filler.

En gammel kending, som vi ikke har set i nogen måneder dukkede op, og tilbage på 5 mand ved vores bord hoppede vi ud i Lords of Waterdeep, som er mit favoritspil lige for tiden, og det svigtede på ingen måde. Mænger at trusler, tomme løfter og mandatory quests der fløj hen over bordet var ekstremt underholdende. Min strategi, hvis jeg overhovedet havde sådan en, faldt hårdt til jorden. Jeg sluttede af med at have 7 (læs: SYV) ufuldførte quests liggende og jeg endte som 4 ud af 5, en evighed efter vinderen, Torben. Det var dog stadig aftenens højdepunkt, bare for den ekstreme underholdningsværdi vi altid finder i dette spil.

Der blev lavet et par udskiftninger i spillerne, men vi var stadig fem gamle kendinge og der blev sluttet af med Dixit Odyssey. Det var mit første bekendtskab med nogen former for Dixit. Da mine kreative sider normalt kan ligge en ganske lille og bøjet femøre, gik jeg ind til dette spil med ganske lave forventninger til egne evner, men det gik over alt forventning, og jeg fik på falderebet hentet dagens eneste sejr i hus. Jeg var meget positivt overrasket over Dixit Odyssey, det fungerede super godt, og var masser af latter- og frustrationsodbrud over spillets gang.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Larsine »

I weekenden var jeg til fest i anledning af at nogle venner kom hjem efter 2 år i Dubai. Lørdag formiddag forsøgte vi os med en gang Spyfall men vi var kun tre der spillede, og konstaterede at så er det bare alt for svært for spionen, for Lea blev afsløret i løbet af 1½ minut. Om aftenen spillede vi igen, denne gang med 7 spillere. Jeg var spionen, og jeg fik hurtigt kredset mig ind på at vi nok var i spa, strand eller et andet sted med vand. Efter lidt flere spørgsmål var jeg ret sikker, så da jeg blev spurgt om man skulle have tøj på, svarede jeg "Nej ikke nødvendigvis når man er på en strand". Min første sejr som spion. Vi spillede endnu et spil, ny med 8 spillere, og igen blev jeg spion. Jeg havde dog ingen anelse om hvor vi var, og til sidst fik jeg blandt andet spørgsmålet om der var meget glas, og jeg svarede klart ja, og stillede et nyt spørgsmål til Lisa, som hun svarede lidt kryptisk på. Det resulterede i at alle pegede på Lisa, selvom hun højt proklamerede sin uskyld. Så stor var glæden for mig da det viste sig at vi var på universitet, og Lisa ikke var spionen. Min umiddelbare holdning er at Spyfall passer bedst med 4-6 spillere. Færre og det bliver for svært for spionen, flere og det bliver for nemt for spionen, men alligevel altid underholdende.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2016

Post by Mik »

Efter det obligatoriske spil APEX fik vi prøvet det nye kortspil Borgene fra Burgogne, som jeg har ventet på med længsel.
Heldigvis er det ikke bedre end originalen. Men det er et rigtig godt kortspil.
Image
Post Reply