Heroscape

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Heroscape

Post by Mr.OD »

Er der nogen herinde der spiller heroscape?

Jeg har lige fået fingre i mastersættet rise of the valkyries (mener jeg det hedder)
Hvad kan i anbefale af sæt udvidelser?
Gerne nogen som både er til at få fat på og som ikke koster en milliard pga de er sjældne. Jeg ved godt at heroscape ikke just er billigt, men nogle ting på ebay når ganske latterlige priser :D
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Heroscape

Post by Michael_Olsen »

Jeg er altid på udkig efter Heroscape til en rimelig penge, og det er desværre alt for sjældent det sker.

Jeg vil klart anbefale at du gør dig klart hvad det er du er ude efter. Udover "normal" heroscape er der jo både D&D og Marvel, og især de 2 grundsæt er ofte relativt dyre at anskaffe. Hvis det du kan lide er det alternative setup med meget blandede karakterer, så er der jo ikke megen grund til at kigge på, f.eks. D&D grundsættet.

En ting du måske kan gøre er at kigge på EBay.de. Tyskerne sender ofte relativt billigt, og tysk Heroscape er ofte billigere. Du kan så evt. måske finde engelske versioner af kortene og printe det ud.

God fornøjelse! : - )
Det er et rigtig sjovt spil
Image
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: Heroscape

Post by Mr.OD »

Tak for tippet med tysk Ebay :)

Jeg er ikke så interesseret i D&D og Marvel. Jeg synes ikke det fungerer helt at blande flere universer på den måde, også selvom temaet i heroscape egentlig er "flere universer mødes". Jeg synes at de originale heroscape figurer er langt mere interessante :)
Post Reply