Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Goblen »

En aften med familien og Mansions of Madness 2nd edition.

Vi blev fanget i Innsmouth, og uden at røbe historien kan jeg sige vi startede rigtig godt - I kan sikkert lure det ikke endte sådan.

To blev sindsyge, og den ene satte ild til alt. Imens blev vi "fanget" af flere monstre da vi rullede som tosser... Et nederlag, men et sjovt et af slagsen.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Larsine »

Onsdag var vi 5 og startede vi med et spil Kolejka, med udvidelsen Ogonek. Kolejka er et spil om at stå i kø i 80'ernes Polen, for at få lov til at købe et eller andet, og helst det man har på indkøbelisten. Ogonek tilføjer muligheden for en ekstra spiller, vodka i rigelige mængder, flere kø-kort (så det ikke bliver så forudsigeligt) og Trybuna Ludu kommer med de sidste nyheder fra ind- og udland som påvirker hverdagen. Jeg fik en Ok start med to af de vare jeg skulle bruge, men så gik det i stå. Jeg troede rent faktisk at det var umuligt for mig at komme i nærheden af at vinde, og at det ville blive en kamp mellem Laban og Eik. Men i sidste runde spillede jeg så et af mine kort og vendte en kø, hvorefter de andre påpegede at jeg jo nok kunne have vundet hvis jeg havde spillet lidt anderledes. Det havde jeg dog ikke set, og jeg er faktisk ret sikker på at Laban alligevel ville have vundet. Kolejka er et sjovt og anderledes worker placement spil som jeg burde spille lidt oftere.

Bagefter blev det et spil Colt Express, med Horses & Stagecoach, The Time Travel Car og Marshal & Prisoners udvidelserne. Time Travel bilen kom dog slet ikke i spil så den kunne vi sagtens have undgået. Jeg spillede Ghost, som efter alles mening er OP. Det kunne man dog ikke se på mit spil, for jeg klarede det generelt dårligt. Larna klarede sig også ret dårligt. Måske havde det noget at gøre med at Eik som spillede sheriffen skulle anholde os begge, hvilket lykkedes. Han formåede at opfylde 3 af sine vinderkriterier, hvilket jo var en for lidt. Michael formåede at få befriet sin bror fra fængslet, og kunne dermed samle to skatte op hver gang han plyndrede, men det fik han ikke ret meget ud af. Laban fik fred og ro til at score kassen og vandt langt foran os andre.

Til sidst spillede Laban, Michael og jeg et spil San Juan (inkl. udvidelser), men det gik så dårligt at jeg har glemt alt om det.
User avatar
lillefar
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon May 08, 2017 1:39 pm
Location: Århus (Skovby)

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by lillefar »

Vi fik spillede Pandemic reign of cthulhu, som var overraskende godt. Jeg ville dog stadig hellere spille Pandemic core, men temaet var ret gennemført.
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Goblen »

God aften med torsdagsgruppen i går.

Startede med Zhanguo. Kan rigtig godt lide spillet, og tænkte at jeg ville prøve noget helt nyt - en ret fokuseret strategi på at bygge mure, da mine kort aldrig rigtig gav mig andre muligheder. Scorede 13 point hver gang jeg byggede en mur, og havde det hele planlagt til en sidste mur-bygning. Så er kortet lige før for højt til jeg kan aktivere mine speciel abilities på mure. Kan godt lide det spil :-) Det er kamp-morsomt.

Bagefter spillede vi Great Western Trail. Endnu engang forsøgte jeg mig anderledes. Købte ikke en eneste cowboy og gik efter hazards da en af bygningerne lod mig købe disse, så jeg havde to muligheder på kortet for det. Samtidig smed jeg bygninger ud det kostede penge at komme forbi, så selvom mit tog ikke kom så langt frem i starten havde jeg masser af penge. I sidste runde var jeg et ko-point fra at komme op og tjene 8+6 point. Har spillet GWT en hel del gange nu, og synes jeg ser et spor i at du SKAL gå cowboys hvis du vil vinde, Der er for mange point i køerne til at lade være. Ved ikke om andre har oplevet det samme?
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Goblen »

Weekenden har budt på masser af brætspil da vi var samlet til en heldagsevent.

Den stod på:

* Mansions of Madness 2nd edition. Endnu engang kom vi ikke ud af Innsmouth, men fik til gengæld forseglet et ondt hus hvor ejeren var død og spøgede.
* Det blev til et par spil Red7. Sjovt og hyggeligt kortspil hvor reglerne ændrer sig fra tur til tur.
* Love Letter kom på bordet. Det er godt nok lang tid siden at jeg har spillet det, men det er stadig sjovt.
* Survive: Escape from Atlantis nåede vi også. Synes det er fedt at man i dette spil fjerner tiles. Det tager ikke sig selv så seriøst, og det gør det holder.
* Fik også prøvet Red November, hvor vi som gnomer skulle samarbejde om at holde vores ubåd "oven vandet". Det gik ikke så godt.

Og så lige en tur ind i huset i Innsmouth igen i dag. Endnu engang smadrede det os, og jeg er ved at være træt af den mission.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Larsine »

Det kniber med at husk at få skrevet her, men siden sidst har jeg fået spillet:

Onsdag d. 14/6:

Village (inkl. Village Inn, Customer Expansion 1 & 2, og Life Goals fra Village Port): Michael havde spurgt om ikke vi kunne prøve det igen, da han kun havde prøvet Village en enkelt gang. Jeg havde en plan om at fulde mine familiemedlemmer i krøniken så hurtigt som muligt, men jeg blev fristet af alle de andre måder man kunne score point på, så det blev både til krøniken, kirken, kroen og byrådet. jeg handlede stort set ikke og rejste slet ikke. Alligevel var det ikke nok til at slå Jens handelsstrategi.

3 x The City: To af spillene blev vundet på Stadtvilla strategi, og for en gangs skyld var en af disse sejre mine. jeg plejer ellers aldrig at lykkedes med Stadtvilla, men nogen gange skal man bare satse. Min sidste sejr var på en af 6-rundes strategierne, men den kom til at vare lidt længere da jeg ikke trak de helt rigtige kort.

2x San Juan (inkl. udvidelser): Det blev til to sejre over Jens, og den ene af dem på et tie-break, hvilket er den bedste måde at vinde over Jens :-)

Lørdag d. 17/6:

Var til familiekomsammen og var blevet bedt om at tage spil med.

Jeg fik spillet Sun, Sea & Sand hvor jeg gennem hele spillet havde fuldstændig styr på hvad jeg lavede, undtagen næstsidste runde, hvor jeg kom til at bruge for mange penge, så jeg ikke havde nok penge til at gøre mine investeringer i sidste runde. det kom til at koste mig point, og jeg endte på 33 point, medens min niece endte på 34 point, og de tre andre spillere lå nede i begyndelsen af 20'erne.

Bagefter introducerede jeg Codenames for min kusines mand og deres datter. De spillede mod Larna og mig, og vi vandt selvfølgelig første spil. Men så havde Søren fattet spillet og i andet spil var det langt mere lige, men de endte dog til deres fordel. Bagefter kom Søren hen og spurgte hvor man dog kunne købe sådan et godt spil.

Søndag d. 18/6:

Spilledag på Kaffebar i Sorø, hvor der dukkede 20 mennesker op. Ud over de spil jeg selv spillede med i så jeg at der blev spillet Flick 'em Up!, Klask, Carcassonne, Hint og Flamme Rouge. Det bedste var næsten at det ikke udelukkende var spillenørder der dukkede op.

Jeg startede med at forklare regler til Flick 'em Up!, Klask, og derefter til Can't Stop som jeg selv spillede med i. Det blev et meget tæt spil hvor vi alle fire endte med 2 point, inden jeg på et lidt heldigt slag tog mit tredje point.

Et 6 spillers Steampunk Rally, hvor tre af spillerne ikke havde prøvet spillet før. Jeg forsøgte at lave en lille effektiv maskine, men det var Laban langt bedre til, og i runde tre kørte han 2/3 af banen igennem, og så var der slet ingen der kunne indhente ham.

Et 5 personers Zooloretto Mini fik jeg også sat i gang, men heller ikke her kunne jeg helt klare det og måtte igen nøjes med en førstetaberplads.

Lilli og Jeg hoppede ind i et spil Family Business hvor de lige havde delt kort ud. Lilli blev angrebet først, og da hun ikke kunne forsvare sig gik det hårdt ud over hende, og var nede på 4 levende gangstere medens vi andre stadig havde 8-9 gangstere tilbage. Lilli fik fred medens vi fokuserede på hinanden, og pludselig var Lilli den der havde flest gangstere tilbage, og hun endte med at vinde. Vi spillede med en ny Mayfair 5. udgave (2014), hvor de endelig har skrevet på kortene hvad de gør, noget som min gamle Spielfreaks udgave har haft siden 1987. Derudover var der et kort jeg aldrig havde set før; Turncoat, som fjerner en gangester fra den spiller med flest levende gangstere og giver en gangster til spilleren med færrest levende gangstere. Meget interessant kort, men blot en skam at man ikke selv kan vælge hvem det påvirker.

Jeg sluttede med et 5-spiller Red Dragon Inn, hvor vi dog kun spillede personer fra de to første udgaver af RDI. det endte med at blive dværgen Dimli, halv-ogren Gog, præstinden Deirdre, krigeren Fiona og troldmanden Zot og hans sindssyge kanin Pooky. Jeg spillede Deirdre og hun plejer ellers godt at kunne klare sig, men hun blev lokket med i spil om penge, og det endt med at hun blev smidt ud af kroen ad hun ikke længere kunne betale sin regning.

i går var vi så kun tre spillere, og vi startede med at teste mit nyeste spil, en form for sandtimer-movement-ressource-samlings-spil. Det fungerede bedre end jeg havde regnet med, men der er stadig lang vej til et færdigt resultat.

Bagefter introducerede Michael Imperial Settlers. Jeg har tit set på kassen og tænkt at det så godt ud, men er aldrig kommet videre. Jeg spillede barbarer, Michael spillede Romere og Larna spillede Japanere. Jeg havde rigtig mange mennesker, og fik mange gode kombinationer og mange bygningen, så selvom jeg for det meste lå bagerst havde jeg et håb om at kunne spurte foran de andre når vi talte point op for bygninger. Michael fik nogle bygninger der gav bonus når han byggede flere romerske bygninger, og Larna fik bare point hele tiden og lå pænt foran os. Da vi talte op endte Larna et point foran mig. Spillet var lige så godt som jeg havde håbet på og jeg spiller det meget gerne igen.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Goblen »

I weekenden fik jeg prøvet This War of Mine.

Synes faktisk det holder rigtig godt. Dystert, gode historier, svære valg og masser af dialog når man spiller med flere.

Det skal så absolut spilles meget mere.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Gunness »

Hvor mange spillede I? Som jeg forstår det er det bedst med max 2 eller 3. Glæder mig virkelig til det kommer!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Goblen »

Gunness wrote:Hvor mange spillede I? Som jeg forstår det er det bedst med max 2 eller 3. Glæder mig virkelig til det kommer!
To personer :-)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Larsine »

Fredag var vi i sommerhuset og medens noget af familien spillede Five Crowns, var vi 5 der fik spiltestet mit nye Real-time-worker-movement spil. Jeg havde testet det med 3 spillere, men skulle se om det fungerede med 5 spillere, og det gjorde det forbavsende godt. Men så opdagede jeg at jeg havde brugt 1-minuts timere i stedet for 30-sekunders timere, så vi spillede en gang til med de andre timere, og det blev det endnu bedre af. Der er helt sikker potentiale i det spil.

Bagefter blev det til to spil Codenames, hvilket jo altid er godt. Larna og Sofie prøvede for første gang at være spionmestre, og det klarede de helt godt, selvom der var mange X,1 ledetråde. Altid en fornøjelse at spille det spil.

Lørdag havde Lilli en veninde med hjemme, og det endte med at Lisa, Larna, Lilli, Nana og jeg spillede Ticket to Ride: Rails & Sails. Selvom der er færre farver i denne udgave, er der lidt mere at tænke over, og så skal man forvente at det tager ca. dobbelt så lang tid som et normalt spil T2R. Det gjorde det også, og selvom Lilli forsøgte at slutte spillet så hurtigt som muligt, havde hun ikke set at havnene kunne give rigtig mange point, hvilket jeg godt vidste, og det blev grunden til min sejr.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Larsine »

I går var Larna og jeg til Testing Tuesday på Bastard Café. Jeg fik første testet mit Real-time-worker-movement spil. Der var en af testerne der mente at det var perfekt som det var, og at jeg skulle holde det fuldstændigt abstrakt og simpelt, medens en anden tester mente at det var rigtig godt hvis det var en lille del af et langt større spil. Det var i hvert fald nogle gode tilbagemeldinger som jeg kan arbejde videre med.

Bagefter hev jeg Jumping Frog frem og fik det testet igen, og her var der kun småting som testerne kommenterede på, og i bund og grund er det spil nok så færdigt som det kan være.

Så spillede jeg selv med i et pseudo-rollespil. Det var ment som et rollespil som man kan spille på under en time, uden den store forberedelse. Den generelle setting var en rumstation, og der var en række kortbrikker som man kunne trække efterhånden som man udforskede rumstationen. Derudover blev der trukket et plot-kort hvoraf det fremgik hvad situationen var, og hvad spillernes mål var, samt en kort med nogle yderligere baggrundsoplysninger. Der var en GM som havde en række kort med events, personer og ting som han skulle væve ind i historien. Spillerne havde to kort der gane deres person en baggrund og en jobbeskrivelse. Men ud over deres rollespil havde spillerne ingen kort de skulle eller kunne bruge. Generelt synets jeg at som spiller havde jeg alt for lidt indflydelse på spillet, og hvis jeg skal spille rollespil vil jeg langt heller spille rigtigt rollespil, og hvis jeg skal spille noget der nærmer sig brætspil så hellere et rigtigt brætspil. Jeg kan godt se hvad designeren forsøger at gøre, men jeg syntes bare ikke det lykkedes.

Sidst spillede vi Daniels dykker-spil, som nu hedder Le Grand Bleu, hvor man har en flåde af tre bjærgningsfartøjer der skal sejle rundt og sende dykkere ned efter skatte i de skibsvrag de finder. Der er masser af muligheder for at købe nye kort som kan forøge dine chancer for at finde skatte, eller gøre det muligt at blive længere under vandet, eller sejle længer, eller købe flere kort, eller ... ligesom man selv delvist er herre over hvor langt man sejler og hvornår det er fornuftigt at sende dykkere ned efter skatte. Der er masser af tilfældigheder i spillet, men de flest af dem kan man påvirke eller spille ud fra. F.eks. er det tilfældigt hvilke kort man kan købe, men der ligger altid 5 synlige kort som stiger i pris jo længere nede på listen de ligger. Disse kort afgør hvilken strategi man lægger, og det betyder at spillet ændre sig fra gang til gang, eller endda inden for et enkelt spil. Det er tilfældigt hvad man finder når man dykker efter skatte, men spilleren der udfører dykket bestemmer selv hvor langt han vil satse, ud fra hvilke kort han selv har på hånden, og ud fra hvilke kort han husker de andre har på hånden. Det eneste man ikke kan styre er hvilke vrag der ligger rundt omkring på brættet, og man opdager det først når man er flyttet ind i feltet. Alt i alt er det et solidt familie-brætspil som jeg sagtens kan se kunne ende hjemme på vores familiespillebord.
Last edited by Larsine on Wed Jun 28, 2017 11:57 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Neumann »

Det bliver ikke til så meget spilleri, men i dag fik datteren og jeg da endelig taget dyden på Caverna: Cave vs. Cave.
Det er meget let at gå til, og sluttede overraskende tæt - jeg tabte 47-50 uden at være klar over, at jeg overhovedet ikke som ellers formodet var ved at tvære min ærede modstander helt ud af banen.
Caverna: Cave vs. Cave er et fint lille - og billigt - rejsevenligt alternativ til vores pt yndlingsspil, Agricola, og det kommer nok med i sommerferiekufferten (sammen med Agricola:ACBAS).
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Frouvne »

Her bliver der heller ikke spillet meget for tiden. Til formiddag fik jeg dog under mildt pres min søn til at prøve Century: Spice Road. Efter første spil var han frisk på yderligere et og efter det kundgjorde han, at det kan vi da sikkert godt spille igen senere. Og det er store ord fra ham, der pt. er meget svær at lokke til at deltage i brætspil. Min vurdering er også meget positiv. Jeg forstår godt sammenligningerne med Splendor. Turene er lige så hurtige men langt mere interessante. Jeg forstår godt den hype, der har været om spillet - det virker fuldt fortjent. Det er en filler med tilpas tyngde til at jeg ser mange gennemspilninger af det. Og så gør det mig da lidt nysgerrig, at spillet er annonceret som en del af en trilogi, hvor spillene kan kombineres. Men spillet kan helt sikkert stå alene.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Larsine »

I går kom Larna, Laban og Michael til lidt spil. Vi startede med endnu en test af mit Real-Time-Worker-Movement-spil, som Laban ikke havde prøvet før, og Michael kun havde prøvet i en version med 60 sekunders workers. Vi spillede også med et bræt hvor alle ressourcer var fordelt jævnt frem for de tilfældige fordelinger vi tidligere har spillet med. Den jævne fordeling gjorde at nogle af opgaverne blev meget sværere (dem med fire af en ressource), men generelt blev spillet ikke bedre af den jævne fordeling. Nu passer det måske også med min holdning til spil hvor jeg slet ikke har noget imod tilfældigheder bare det er nogen man kan forholde sig til i den måde man spiller på. Så jeg tror at jeg vender tilbage til det tilfældigt opsatte bræt. 30 sekunders workers fungere også meget bedre en 60 sekunders workers, i hvert fald som spillet er nu. Men vi var alle enige om at lige nu handler det kun om at få høstet de 2x9 rigtige ressourcer, og at det føles som om man gerne vil bruge disse ressourcer til noget, frem for bare at løse sit opgavekort. Det blev til en rigtig god diskussion om muligheder for at bruge ressourcerne til at bygge noget med, evt. opbygge sin by, hvor nogle bygninger kan give forskellige fordele, medens andre bygninger kan give point. Det er i hvert fald den retning mit designe nu skal.

Bagefter spillede vi Imperial Settlers, og da vi var 4 kom den sidste fraktion (Ægypterne) med i spillet. Laban spilled Ægypter, jeg spillede Romer, Larna spillede Barbarer og Michael spilled Japaner. Jeg fik slet ikke de gode kombinationer som jeg fik i mit første spil, så det var lidt frustrerende, og da jeg fandt ud af at Romerne ikke kunne bygge nogen af deres egne bygninger uden at rive gamle bygninger ned var det for sent. Larna udnyttede barbarenes bygninger fuldt ud, og fik bygget alt for mange af dem hvilket medførte at hun vandt med et point over Laban. Michael fik slet ikke gang i sine samuraier og æbler som Larna havde gjort da hun spillede japanerne. laban fik rigtig god udnyttelse af sine ægyptere, men selvom han så ud til at ville vinde, måtte han bøje sin for Larnas barbarlandsby. Imperial Settlers er et spil som jeg meget gerne spiller igen, og hvor jeg ser frem til at lære de forskellige fraktioner at kende så man kan spille dem bedre.

Vi sluttede med et spil Penguin-Party, som jo er et fint lille filler spil om at stable pingviner på skuldrene af hinanden. Larna og jeg tabte første runde og fik hver 4 point medens både Laban og Michael endte med 0 point. Men derfra gik det meget bedre for mig, og efter de fire runder havde jeg kun 3 point, medens Laban havde 6 point, Michael 8 og Larna havde 10 point. laban blev så glad for spillet at han lånte det da han skulle have besøg af sine børn i weekenden.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2017

Post by Jens_Hoppe »

Jeg fik prøvet et to-personers spil af The Lost Expedition i går. Spillet virker som et interessant coop-spil, og artwork er fantastisk. Det var også hårdt; vi spillede på "medium" sværhedsgrad, og blev totalt udslettet kun halvvejs til El Dorado. Der er plads til forbedring! :) 7.5/10
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply