Hvilket spil har du FÅET i dag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Locked
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by netsapiens »

Jeg har endelig fået en lille bunke Hex Room promo kort, som jeg var meddesigner på, til Cutthroat Caverns.
Curt Covert var sågar så flink at signere halvdelen, så hvis nogen vil have en signeret Hex Room, så sig til.

Og med dette lille kort er mit Cutthroat caverns komplet. Yay!
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Tue Apr 09, 2013 7:46 pm
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)
Location: Aarhus

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Tallens »

Hiya Så fik jeg Zpocolypse, og fik spillet et par spil.

Normalt er jeg meget glad for Co-Ops og de skal heller ikke være alt for nemme, men holy-ding-dong det her er i den svære ende at vinde over.
Vi var 2 spillere (kæresten og jeg) og 3 spil blev det til.

(se spil spillet i dag tråden)

Men fedt spil... :D

//T
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Brichs »

netsapiens wrote:Jeg har endelig fået en lille bunke Hex Room promo kort, som jeg var meddesigner på, til Cutthroat Caverns.
Curt Covert var sågar så flink at signere halvdelen, så hvis nogen vil have en signeret Hex Room, så sig til.

Og med dette lille kort er mit Cutthroat caverns komplet. Yay!
Uh, meget gerne, engang ved lejlighed. Elker Cutthroat Caverns :D
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Frouvne »

I forbindelse med RubiCon var jeg så heldig at vinde et eksemplar af Asgard, der venligst var doneret af Fantask. Det passede jo fantastisk, når jeg netop havde fået prøvet spillet og har lyst til at dykke lidt dybere ned i det! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by digter »

Er RubiCon et lukket selskab?

Edit: Eller lad mig spørge på en anden måde: Hvad er RubiCon?
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

RubiCon er en brætspilscon, hvor 30 mennesker mødes og spiller i 48 timer. Oprindelig startet at Consim i 1991, og det er stadig Consimkræfter bage det meste af connen.

Det er ikek et lukket selskab, men deltagerne fra året før har førsteret til at tilmelde sig, og der er sjælden udskiftninger. I år var der sålades en ny deltager på connen.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by digter »

Og hvor man melder sig til hvis der er nye pladser?
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Man kan ikke melde sig til før Annemette sender en indbydelse ud til deltagerne fra forrige år, og det plejer at ske et par måneder før selve arrangementet.

Du kan evt. kontakte Annemette via hendes GG-konto, og bede om at komme på listen over dem der gerne vil kontaktes hvis der er ledige pladser.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

I forbindelse med RubiCon kom familien hjem med følgende spil:
Clans (valgt af Lea, et spil som jeg havde på min ønskeliste selvom jeg havde glemt det)
Ghost Chase (valgt af Lilli).
Viva il Re! (aka King Me, valgt af mig selv).
Five Crowns (valgt af Larna, et spil som vi har i flere eksemplarer, men da Larna snart skal flytte ville hun have sin egen udgave).
Quiz Amok (valg af Lisa, sandsynligvis ikke et spil vi får spillet ret meget, da ingen af os synes at quiz spil er det sjoveste).
Derudover bad Annemette os om at tage nogle af de tiloversblevne spil med hjem, og vi tog Move Itsamt Pakbo, som nok skal blive afprøvet, men mere lover jeg ikke.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 501 times
Been thanked: 554 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Gunness »

Mit arbejde har været så flinke og rare at give mig Robinson Crusoe i fødselsdagsgave. Det fik jeg i alt fald at vide i dag. Skulle vist nok modtage det på mandag.

Så mine bønner om ikke at få et gavekort til Matas eller Føtex er blevet hørt!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 501 times
Been thanked: 554 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Gunness »

Maibritt og jeg holdt fælles fødselsdagstamtam i lørdags, hvor Allan (Frouvne), Helle, Andrea og Jens var så ufatteligt flinke at give os Legends of Andor og Ace Detective. Jeg er især spændt på at prøve sidstnævnte, som jeg har haft et godt øje til i lang tid. Og det første er et stensikkert familiehit, så thumbs up til det :)
(og tak til Kanzler Jeppe og Signe for bordcurling, som måske, måske ikke kvalificerer som brætspil, men sjovt ser det ud :))
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Torcida »

Så kom det langt om længe...har lige fået Pathfinder Adventure Card game ind af døren :D

Forudbestilte det hos Amazon til 280kr inklusiv fragt, så prisen taget i betragtning, så har det været værd at vente på.

Og for at gøre det endnu bedre, så har jeg fri fra arbejde i dag og konen skal på arbejde i aften = max gaming time til mig ;)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mik »

Hvis du ikke allerede har set den, vil jeg anbefale dig at kigge på designeren gennemgang af Pathfinder introduktonsscenariet på youtube.
Reglerne er temmelig ringe skrevet, men bliver lettere at overskue efter denne introduktion.
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Torcida »

Jeg har set alle videoer af det spil på youtube og nogle af dem flere gange...det er næsten lige før jeg ikke behøver at læse reglerne :P ;)

Men tak for forslaget :)
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Torcida »

I dag lå der en lille pakke i min postkasse.

Det var fra Days of Wonder og indeholdte 3 nye racer og powers, samt opdateres version af The Leaders.
Alt sammen fra da jeg backede Small World 2 på Kickstarter :)
Locked