Hvilket spil har du FÅET i dag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

I forbindelse med nytårsaften, havde et par af gæsterne et spil med som værtsgave. De havde været I Polen, og fundet Kolejka, som handler om at stå I kø I Polen før murens fald. Den smule jeg har haft tid til at læse om det på BGG ser ud til at det få positive omtaler.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by pytman »

Fik Udv. til Waterdeep i en forsinket julegave :D
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Andrea »

Fik Seasons i fødselsdagsgave. Nu skal gemalen bare have lidt mindre overarbejde, så vi også har tid til at spille det :shock:
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Modtog We Didn't Playtest This: Legacies i går med posten, jeg havde vundet spillet i Februars G4GG lotteri.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

Tirsdag modto jeg GOSU (Goblin Supremacy) som jeg vandt i endnu en Februar G4GG lotteri på BGG.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

I dag modtog jeg Lords of Waterdeep: Scoundrels of Skullport, som jeg havde vundet i G4GG lotteriet i marts. Jeg havde smidt 100 GG i puljen og vandt The All Year Santa :D
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Sir William »

Var på min første spilfestival og fik en udgave af "Love letter" i forbindelse med den internationale brætspilsdag.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Jonezy »

Takket være Claus, som hørte mit navn blive nævnt midt i en King of Tokyo dyst vandt jeg til Spilfestivalen Kakerlakensalat i Papskubbers lodtrækning. :)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

På Spilfestival havde Marit nogle goodies i forbindelse med International Tabletopday, og jeg fik en Any Color Hero til Castle Panic. Larna fik en Bunnies The Gathering til Killer Bunnies and the Quest for the Magic Carrot.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Frouvne »

Min kære familie har begavet mig til overflod og blandt gaverne var der såmænd også et par brætspilsgaver. Den ene er udvidelsen Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – The Trollfens, som jeg vil glæde mig til at spille med dem og den anden var et Crokinole, som jeg glæder mig vildt til når frem, så jeg kan komme til at dyrke det til den store guldmedalje.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mik »

Nu har jeg været hjemme fra USA i mere end en uge, så jeg må vel hellere fortælle hvad jeg havde med hjem. Jeg fandt ikke noget nyt at købe, men havde dog alligevel 5 spil med hjem:

Alan Moon er god til at organisere velkomstposer til deltagerne, og i anledning af 25-års jubilæet var det denne en stor Rio Grande mulepose fyld med diverse promokort, rabatkuponer og så videre, og så altså også to spil: Bruno Faidutti og Repos Produktion have givet 400 kopier af spillet Mascarade.

Og Game Salute forærede et tilsvarende antal kopier af deres 2-spiller spil Serpent Stones.

Ingen af de to spil har dog min interesse, så jeg er villig til at sælge dem for 100 kr. per styk - mod afhentning.

Så havde jeg mere held med mine spil fra The Prize Table: alle deltagere medbringer et spil som uddeles efter lodtrækning. Nogle gør rigtig meget ud af gaverne, så er der er nogle rigtig dyre og sjældne ting iblandt. Jeg var dog blandt de sidste 16 til at blive udtrukket, og så er udbuddet jo lidt mere begrænset. Til gengæld fik vi lov til at vælge et af to bonusspil: Russian Railways eller Splendor, som var den bonus jeg valgte. Og så var jeg heldig at ingen ville have en brugt kopi af Kosmosspillet La Cittá, som jeg ledt efter længe. Så jeg kan ikke klage!

Og endelig overraskede designeren Wei-Wha Huang mig med en særlig gave: et kortspil baseret på Race for the Galaxy lavet til hans bryllup sidste år. En fin lille ting med specielt designede kort, og trykt hos Carta Mundi.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Larsine »

I dag modtog jeg en pakke fra USA som indeholdte League of Pirates. Et 2-personers brætspil, som jeg vandt I april måneds G4GG lottery.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Mikkel »

LANGT om længe lykkedes det mig endelig at få fingerne i Endeavor( Eng. udgave). Jeg har måtte opstøve det i Belgien, men til en pris på 470,- inkl levering kunne jeg ikke sige nej.
Så det landede i dag hos mig til stor glæde for den nye ejer!
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by Jonezy »

Inden jeg tog på arbejde i dag kom en flinker GLS mand lige forbi med en pakke fra Tyskland.

Den indeholdt Citrus, som jeg har været på jagt efter et stykke tid takket være Rahdo og hans run through video af spillet. Det ligner et solidt tile laying spil med simple regler og god dybde. Glæder mig virkelig til at prøve det.

Med i pakken var også Tournay, som jeg egentlig troede var totalt sprog uafhængigt, men det var det så ikke helt alligevel, da regler, player aids og titlerne på kortene alle er på tysk og kun tysk i min version. Så lærte jeg da lige den lektie og derfor har jeg så hygget mig med fil-sektionen under Tournay på BGG og en solid omgang farve printning og laminering denne eftermiddag. Jeg elsker 'broder'- spillet Troyes og Tournay ser også ud til at give mig den puzzle-følelse, som jeg godt kan lide, når jeg skal finde gode synergier imellem de forskellige kort. Desuden er der jo så ekstra morskab i min tyske version, da der kommer et helt ny lag ind i spillet, hvor man blandt andet skal gætte sig til hvad pokker en 'Geselle' eller 'Tuchhalle' er... :lol:
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?

Post by akwlinka »

Jonezy wrote:Inden jeg tog på arbejde i dag kom en flinker GLS mand lige forbi med en pakke fra Tyskland.

Den indeholdt Citrus, som jeg har været på jagt efter et stykke tid takket være Rahdo og hans run through video af spillet. Det ligner et solidt tile laying spil med simple regler og god dybde. Glæder mig virkelig til at prøve det.
Sjovt. Jeg har netop også modtaget citrus også efter at have set rahdo's video.
Image
Locked