Anbefalinger søges: Situation Comedy

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Robert »

Da Senzai wrote:Jeg følger stadig religiøst med i Orphan Black ...
Hvor ser du den?
DR3 sendte første sæson, men har ikke sendt noget siden så vidt jeg ved.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Da Senzai »

Jeg så første sæson på DR3.

Sæson 2 og nu sæson 3 ser jeg på den danske Netflix. Jeg synes virkelig, at det er god underholdning! ^_^
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Robert »

Jeg kunne ret godt lide den første sæson. Det kan være jeg skal overveje Netflix når vinteren nærmer sig.

Men det har vist ikke meget med Situation Comedy at gøre :shock:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Da Senzai »

Jeg er ellers ved at dø af grin hver gang, at de kommer ud i dumme situationer! :mrgreen:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by digter »

Robert wrote:Jeg kunne ret godt lide den første sæson. Det kan være jeg skal overveje Netflix når vinteren nærmer sig.

Men det har vist ikke meget med Situation Comedy at gøre :shock:
Det er vist begrænset, hvor meget sitcoms fylder i den her tråd :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Frouvne »

digter wrote:Det er vist begrænset, hvor meget sitcoms fylder i den her tråd :)

Efter nogen tid fik den sit eget liv ... men det betød blot endnu mere inspiration! Nu har jeg f.eks. lige måttet se et par afsnit Orphan Black. Førstehåndsindtrykket er fint ... om jeg hænger ved kommer dog helt an på i hvilken retning den udvikler sig i den kommende afsnit.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Foppwin »

Jeg vil godt anbefale Norske "Dag". Super sort humør om Dag, der elsker at bo alene, og har et job som parterapeut hvor han anbefaler alle sine klienter til at gå fra hinanden. En dag falder han for en pige, men hvordan giver man slip på sin trykhed. Netflix for dem som er interesseret.
Danny

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by APK »

Foppwin wrote:Jeg vil godt anbefale Norske "Dag". Super sort humør om Dag, der elsker at bo alene, og har et job som parterapeut hvor han anbefaler alle sine klienter til at gå fra hinanden. En dag falder han for en pige, men hvordan giver man slip på sin trykhed. Netflix for dem som er interesseret.
+1
/APK
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Myde »

APK wrote:
Foppwin wrote:Jeg vil godt anbefale Norske "Dag". Super sort humør om Dag, der elsker at bo alene, og har et job som parterapeut hvor han anbefaler alle sine klienter til at gå fra hinanden. En dag falder han for en pige, men hvordan giver man slip på sin trykhed. Netflix for dem som er interesseret.
+1
+2

Relateret til orphan black kan den svenske "äkta människor" (staveplade) også anbefales - er også på netflix
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Robert »

Myde wrote:Relateret til orphan black kan den svenske "äkta människor" (staveplade) også anbefales - er også på netflix
Jeg fik fyret op under Netflix igen i går og checkede denne ud. Det ser ganske godt ud efter første episode.

Jeg så bidder af en serie der hedder Humans da jeg var i USA for nylig. Det kunne godt være den samme (med engelsk dubbing eller filmet igen på engelsk). Hvis ikke, ligger de i hvert fald usædvanlig tæt op ad hinanden.

Edit: Et lille hurtigt wiki opslag gav dette:
Humans (styled as HUM∀NS) is a British-American science fiction television series, debuted in June 2015 on Channel 4 and AMC.[1] Written by the British team Sam Vincent and Jonathan Brackley, based on the award-winning Swedish science fiction drama Real Humans, the series explores the emotional impact of the blurring of the lines between humans and machines. The series is produced jointly by AMC, Channel 4 and Kudos.[2] Eight episodes were produced for the series.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Pejk »

Efter at havde skimmet alle 14 sider af denne post er jeg overasket over at "Game of Thrones" ikke er nævn mere end 1 gang eller 2 og kun som sidebemærkninger. For mig var det den serie der skubbede "Breaking Bad" af tronen på min list. Jeg kan selvfølgelig havde set forkert da jeg kiggede i gennem posten, eller misset memoet, hvor der stod, den snakker vi ikke om. :D

Det har været en fed post at kigge igemmen med masser af inspiration, så nu er der masser af ny imput til de ellers helt fantastiske sommer dag. :D
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Helle »

Pejk wrote:Efter at havde skimmet alle 14 sider af denne post er jeg overasket over at "Game of Thrones" ikke er nævn mere end 1 gang eller 2 og kun som sidebemærkninger. For mig var det den serie der skubbede "Breaking Bad" af tronen på min list. Jeg kan selvfølgelig havde set forkert da jeg kiggede i gennem posten, eller misset memoet, hvor der stod, den snakker vi ikke om. :D

Det har været en fed post at kigge igemmen med masser af inspiration, så nu er der masser af ny imput til de ellers helt fantastiske sommer dag. :D
Måske ville jeg ikke kalde GoT for Comedy? Det er vist det som oprindeligt søges....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Frouvne »

... men tråden udviklede sig til at omhandle alt muligt andet også. Og det har bare affødt endnu flere gode oplevelser! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by digter »

Men det er måske netop pga. trådens oprindelse at GoT ikke er blevet nævnt så ofte? Desuden: Hvem kender IKKE til GoT? :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Anbefalinger søges: Situation Comedy

Post by Frouvne »

digter wrote:Men det er måske netop pga. trådens oprindelse at GoT ikke er blevet nævnt så ofte? Desuden: Hvem kender IKKE til GoT? :)

Eller måske bare fordi Breaking Bad i den grad overskygger den!!! :wink:

Men det har du sikkert ret i, digter. Og jeg skal nok forsøge mig med AGoT igen! Jeg er sikker på, at folk har ret i, at det er en fantastisk serie. Jeg har startet på den to gange uden at blive fænget, men nu har vi fået den på Blu-Ray og så må vi se om ikke det hjælper på oplevelsen, når den bliver smidt op på projektoren.
frouvne, administrator

Image
Post Reply