GermanGames' filmstjerner

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

GermanGames' filmstjerner

Post by Danny »

Hey, Andrea, Helle, Allan, Jens, Jesper og Steen I ligner filmstjerner! Ligger der en historie bag?
Danny Rasmussen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: GermanGames' filmstjerner

Post by Andrea »

Danny wrote:Hey, Andrea, Helle, Allan, Jens, Jesper og Steen I ligner filmstjerner! Ligger der en historie bag?
Det har indtil videre været en velbevaret hemmelighed, men GermanGames er faktisk mødestedet for rigtig mange Hollywoodstjerner! De der avatars af ganske almindelige mennesker, som vi bruger til hverdag, er jo blot et cover!


Eller...
(også var det Jens, der startede med at bruge Indy som avatar, og så ville vi andre også være med i lækkerklubben! :))
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når min virkelige identitet - Keanu Reeves - er træt af stjernestøv og paparazzi-fotografer, så trækker han sig tilbage som en anonym geek, der godt kan lide at pusle med design af brætspil.

"Historien" bag det kan selvfølgelig godt gå tabt, hvis ikke man er forbi GG regelmæssigt. Hoppe deltog i en tråd, hvor der blev snakket om en "særlig fødselsdagsgave fra Spielberg", som naturligvis henviser til den kommende Indiana film (som nogle herinde vist glæder sig enormt til), og Jens skiftede sin avatar ud med Indiana Jones. Så fik han ros af tøserne der synes han var for lækker. Så tyvhuggede jeg hans avatar. Måske ikke så originalt, men jeg ville da også gerne være lækker. :) Gunness smed sin Lawrence på, og jeg skiftede til Keanu, og så rullede snebolden...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

... eller også er det bare et dygtigt iscenesat reklamestunt for Jens' nye hjemmeside: Indiana Jens...?! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:... eller også er det bare et dygtigt iscenesat reklamestunt for Jens' nye hjemmeside: Indiana Jens...?! :)
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg regner da bestemt med at et passende honorar for det?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når min virkelige identitet - Keanu Reeves - er træt af stjernestøv og paparazzi-fotografer, så trækker han sig tilbage som en anonym geek, der godt kan lide at pusle med design af brætspil.

"Historien" bag det kan selvfølgelig godt gå tabt, hvis ikke man er forbi GG regelmæssigt. Hoppe deltog i en tråd, hvor der blev snakket om en "særlig fødselsdagsgave fra Spielberg", som naturligvis henviser til den kommende Indiana film (som nogle herinde vist glæder sig enormt til), og Jens skiftede sin avatar ud med Indiana Jones. Så fik han ros af tøserne der synes han var for lækker. Så tyvhuggede jeg hans avatar. Måske ikke så originalt, men jeg ville da også gerne være lækker. :) Gunness smed sin Lawrence på, og jeg skiftede til Keanu, og så rullede snebolden...
Jep, Black Sea bliver nemlig 30 år den dag, hvor den næste Hoppe/Indiana film udkommer ...

Men hvem det er, Andrea forsøger at ligne, forstår jeg altså ikke .... Er der nogen, der prøver at snige sig ind i klubben? Har her til morgen hørt soundtracket til min egen film, Magnolia .... og hvor ligner jeg mig selv i den rolle .... forvirret i en uoverskuelig verden ... dog ikke med en døende mand! Suk ...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Post by Gunness »

Helle wrote:Har her til morgen hørt soundtracket til min egen film, Magnolia .... og hvor ligner jeg mig selv i den rolle .... forvirret i en uoverskuelig verden ... dog ikke med en døende mand! Suk ...
Det er bare hårdt at være filmstjerne. Men du kunne nu også have været Julianne Moore i Boogie Nights eller The Big Lebowski, og så ville du have haft det meget hårdere.
I øvrigt er Magnolia en super film, men det er så en anden snak.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply