Kan Hive købes i DK

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Kan Hive købes i DK

Post by larkin »

.....Og i så fald, hvor????

Jeg står og skal på vandretur, og i den forbindelse ville jeg gerne have et passende spil med i rygsækken. Jeg er ret vild med det lille spil Hive (den nyeste version), der består af små sekskantede bakelitbrikker med påmalede insekter, og jeg tænkte, at det ville være det ideelle spil at medbringe, da det samtidigt med at være sjovt også er ekstremt holdbart og lille af omfang.

Problemet er, at jeg ikke kan finde det i nogle danske butikker. Indtil videre har jeg kun tjekket hjemmesider, men altså uden resultat.

Defor ville jeg spørge om, der er nogle af de venlige sjæle her på forum, der ved om dette spil er til at anskaffe uden at skulle til at bestille fra udlandet..... :D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by Helle »

Altså lav dog en kopi i pap, som du kan kassere, når du kommer hjem. Du kan printe ud på to forskellige farver pap - så vejer det heller ikke noget særligt.

Hvis du så kan lide spillet kan du købe det, når du kommer hjem.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by larkin »

Helle wrote:Altså lav dog en kopi i pap, som du kan kassere, når du kommer hjem. Du kan printe ud på to forskellige farver pap - så vejer det heller ikke noget særligt.

Hvis du så kan lide spillet kan du købe det, når du kommer hjem.
Ja, det er jo et forholdsvis enkel spil at efterligne, og det er netop også den måde jeg har spillet det indtil videre. :wink:
Jeg tænker bare, at sådan et spil godt kunne gå hen og blive temmelig snasket, når det sådan hives ind og ud af rygsækken i 2 uger................og så kan jeg også godt lide, at brikkerne har lidt tyngde.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by Helle »

I Tyskland koster det vist ca. 120,- og porto 50,-...

Ved ikke, hvor i DK det kan købes.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by larkin »

Hej helle. Tak for hjælpen.
Helle wrote:I Tyskland koster det vist ca. 120,- og porto 50,-...
...ja, hvis det kan fås i Danske butikker, bliver det sikkert ikke billigere end 170 kr alligevel. Hvilken tysk butik, har så billig forsendelse????
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by Helle »

All-games, der koster det 5,90 Euro.
Og jo mere det køber, jo billigere bliver det - og varerne overleveres til postdk... Så det er rimeligt nemt ... de har dog en vanvittigt grim hjemmeside.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Kan Hive købes i DK

Post by larkin »

Ja den side er godt nok forvirrende..... men også billig. Tusind tak for tippet :D
Post Reply