Brætspil-log i signaturen

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Brætspil-log i signaturen

Post by Stony »

Nu er jeg blevet spurgt et par gange, hvordan jeg har fået den BGG-dims i min signatur, så man kan se hvad jeg har spillet. Det kunne være der var andre der var nysgerrige, så her er opskriften.

Det er muligt at udarbejde den på BGG, men det nemmeste er nok bare at tage den følgende url, og så tilpasse den til din egen profil:
http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... dget=1.png
(Højreklik på linket, og vælg kopier adresse)

Der står bl.a. mit BGG-profilnavn Stony. Det erstatter du med dit eget profilnavn. Hvis du har mellemrum i dit profilnavn, skal det erstattes med %20

Nu redigerer du din signatur her på siden, og indsætter URL'en i et IMG tag, så stien istedet bliver vist som et billede. Voila. Nu vil din signatur på GermanGames, altid vise dine sidst spillede spil. Og den bliver automatisk opdateret, når du på BGG har tilføjet et spil du har spillet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by akwlinka »

f... hvor er det smart, og så virkede det i første hug.

Har stjålet tipset og ført det ud i livet.
Image
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Black Sea »

Elegant - så mangler jeg bare jævnligt at opdatere på BGG :oops:
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by akwlinka »

og dette er entag der er super inspirerende, i hvert fald for mig.

Jeg er visuelt orienteret, og jeg får lyst til at spille når jeg ser taggene.

Så flere af dem :)
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Andrea »

He - jeg skulle også lige prøve. Fantastisk feature!
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Jens_Hoppe »

Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet... Næh, efter d. 14/9 (eller måske efter Essen) kan det være jeg skal til at bruge den! ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Jens_Hoppe »

Vi skal dog lige have i mente at billederne, modsat f.eks. vores avatarer, fylder en del - oftest omkring 100 kB stykket. Da de er dynamisk genererede, gætter jeg desuden på at det er begrænset hvor meget browseren kan cache fra gang til gang. Vi må se om det bliver et problem i praksis... 8)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Gunness »

Jens_Hoppe wrote:Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet...
Der er jo heldigvis ikke nogen, der kan se, hvornår du har spillet spillene :)

Mht. billedstørrelsen, så har du ret i, at det godt kunne gå hen og gøre indlæsningen af siderne noget langsom.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Frouvne »

Det ser ganske inspirerende ud. Det kan nok også få mig til at opdatere hvilke spil, jeg spiller på BGG. Så mangler jeg jo bare at få spillet nogle... :(
frouvne, administrator

Image
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by MesterLars »

Jeg tester da også lige

Edit: Sejt :) Men kan godt se jeg snart må få spillet nogle flere spil. Det ligner Dust yderst til højre som jeg spillede til sidste Valby-Con for en trillard år siden :-|
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Frouvne »

Så er jeg også med... og jeg aner ikke, hvornår jeg har spillet de spil, der dukker op! :shock: Det må være laaaaang tid siden.
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by akwlinka »

Gunness wrote:
Jens_Hoppe wrote:Jeg er bange for at en widget som denne vil illustrere, hvor deprimerende få spil jeg får spillet...
Der er jo heldigvis ikke nogen, der kan se, hvornår du har spillet spillene :)

Mht. billedstørrelsen, så har du ret i, at det godt kunne gå hen og gøre indlæsningen af siderne noget langsom.
Indlæsningen af siderne kører ikke langsommere her, men billedstriberne kommer bare lidt senere, og det er acceptabelt for mig.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Frouvne »

... og endnu en gang viste den gode Stony sig som trend-setter! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Frouvne »

Hvad sker der i øvrigt, når BGG er nede, hvilket jo trods alt jævnligt sker?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Brætspil-log i signaturen

Post by Gunness »

Det sker vel næppe andet end at billederne ikke kan indlæses. Det burde ikke gøre andet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply