Problemer med at gemme indlæg

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Problemer med at gemme indlæg

Post by Helvard »

Når jeg vil gemme et indlæg får jeg ofte denne fejl:


Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php

Er jeg den eneste der får den??
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, jeg har også haft problemet, men det viser sig, at indlægget er gemt, så bliver man ved med at trykke, så ender man med at have 3 gange det samme indlæg liggende (eller flere, hvis man er meget stædig!) - som det skete for mig i formiddags.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Ja, Helvard og Helle, jeg har observeret problemet. Min erfaring er også, at det skrevne bliver gemt, selvom man får en anden besked. Problemet er dog ikke større end, at jeg manuelt sletter indlæg, der er blevet postet flere gange. Jeg skal naturligvis nok forsøge at få fjernet problemet, men hav venligst en smule tålmodighed med mig. Jeg troede, at vi skulle have en meget rolig test-opstart - men den entusiasme sidens første brugere er præget af har været helt overvældende. Tak for det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Problemet vise sig at være et generelt problem, som også garvede administratorer kæmper med. Så jeg afventer med sindsro deres løsning af problemet...
frouvne, administrator

Image
Post Reply