germangames.dk er 42 tusind værd :D

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by glorn »

ifølge urlspion.dk er germangames.dk 42k værd!

det er dog en sjov tanke.

der er også andre sjove stats at se... for eksempel så er dem der kigger herinde generelt herinde 6 gange om dagen...
David.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by netsapiens »

Ja, men hvor de får deres data fra er noget effent tror jeg.

Jeg har lige slået boardgamer.dk op, og de tal stemmer ihvertfald OVERHOVEDET ikke overens med mine egne data :)
Og så er det morsomt at den først skriver at jeg har 19 besøgende om dagen og lige bagefter skriver noget om "de estimerede 21 besøgende".

... og tro mig, det er et meget, meget ringe estimat :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by glorn »

ja, jeg har også siddet og leget lidt med det og syntes det er nogle underlige data de kommer frem med.

jeg valgte at poste det fordi jeg egentlig syntes det er lidt sjovt. Desuden kan man vist ikke direkte sælge domains i danmark.
David.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by Larsine »

Og så kan de ikke engang tage urls med nationale tegn :-(
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by Stony »

En url med domæne med nationale tegn bliver så hudt jeg hvisker "oversat" til en anden adresse... Det er i dit tilfælde xn--ggl-0na.dk
Der er vist heller ingen data på den, men det kunne jo være, at det er den vej nogle må gå.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: germangames.dk er 42 tusind værd :D

Post by Larsine »

Stony wrote:En url med domæne med nationale tegn bliver så hudt jeg hvisker "oversat" til en anden adresse... Det er i dit tilfælde xn--ggl-0na.dk
Der er vist heller ingen data på den, men det kunne jo være, at det er den vej nogle må gå.
Ja, men den burde da selv kunne oversætte, ligesom de fleste e-mail programmer og browsere kan nu om dage.

Men grunden til at der ikke er nogen data, er jo nok at hjemmesiden ikke har været aktiv I et stykke tid :-)
Post Reply