Sygdom

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Sygdom

Post by Oseali »

Jeg nåede onsdag i samarbejde med min dejlige kone at sende de spil ud jeg havde aftalt inden jeg skulle have en rutine operation, operationen gik vist ok, men jeg er endnu ikke kommet hjem da mine nyretal ikke er gode nok, samtidig har jeg ondt som hvis jeg fik spark i nyrerne og sidestille hvis jeg ikke er smertdækket.

Jeg skal nok få sendt de oplysninger og ordne alle de andre ting i min inbox, men først når jeg er kommet ovenpå igen, det tager lidt hårdt på ressourcerne og være indlagt uden sin familie, har kun set min 11 måneders knægt i 2-3 timer siden i onsdags, da jeg ikke rigtig kan være der for ham pga smerter eller totalt dopet af morfin.

Men det gode var at jeg fik spillet tre spil lost cities mod konen i går og tævede hende, ellers har det været ned af bakke.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Sygdom

Post by Gunness »

God bedring!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Sygdom

Post by Frouvne »

Håber, du hurtigt kommer på benene igen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Sygdom

Post by Nissi »

Puha det lyder ikke rart.
Helt i orden. Bare tag den med ro, og kom oven på. Jeg har modtaget spillene fra dig, så jeg venter bare på at du bliver frisk.

God bedring :)
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Sygdom

Post by Sir William »

God Bedring!!
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Sygdom

Post by weilmann »

God bedring :!:
Mvh
Martin
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Sygdom

Post by Andrea »

Rigtig god bedring!
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Sygdom

Post by Oseali »

Har været uden smertestillende i 36 timer, og mine tal bliver bedre, så håber på at komme hjemad i dag eller i morgen.

Men hvor er det kedeligt at være indlagt, og ca halv alder af alle de andre omkring en.
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Sygdom

Post by Oseali »

Så er jeg officielt hjemme på andet døgn, og starter arbejde mandag, så jeg kom igennem det uden varige men.

Er dog ret utilfreds med mit forløb især på nyremedicinsk afdeling, så overvejer om jeg skal have sendt en klage/opfordring til at stramme op.

Dog reddede den sidste læge lidt æren, da han kunne forklare hvorfor mine nyrer var lige på nippet til at give op.
Image
Post Reply