Afrunding af hjørner

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Afrunding af hjørner

Post by Michael_Olsen »

Jeg har besluttet at jeg vil afrunde hjørnerne på mine "hex-and-counter" spil. Det er både æstetisk tilfredsstillende, plus det forlænger levetiden.

Nu er der så det at jeg har 10 tommelfingre, så det der med at bruge en negleklipper, det skal jeg ikke i gang med.

Jeg har kigget på forskellige løsninger, f.eks. "Oregon Lamination Corner Rounder" og "C4 Corner Cutter", men jeg kan kun finde dem til salg i USA.

Er der nogle som kender en forhandler i Europa? Eller som måske har erfaring med afrunding af hjørner, og som kan anbefale mig en specifik metode/klipper?
Al hjælp vil blive værdsat, da jeg er absolut nybegynder i dette område.

Tak!
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Afrunding af hjørner

Post by larkin »

Michael_Olsen wrote:Jeg har besluttet at jeg vil afrunde hjørnerne på mine "hex-and-counter" spil. Det er både æstetisk tilfredsstillende, plus det forlænger levetiden.

Nu er der så det at jeg har 10 tommelfingre, så det der med at bruge en negleklipper, det skal jeg ikke i gang med.

Jeg har kigget på forskellige løsninger, f.eks. "Oregon Lamination Corner Rounder" og "C4 Corner Cutter", men jeg kan kun finde dem til salg i USA.

Er der nogle som kender en forhandler i Europa? Eller som måske har erfaring med afrunding af hjørner, og som kan anbefale mig en specifik metode/klipper?
Al hjælp vil blive værdsat, da jeg er absolut nybegynder i dette område.

Tak!