Hvem er du?

Velkomst til nye brugere.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvem er du?

Post by Robert »

Velkommen til, Goblen. Er børnene er til brætspil? Det handler måske lidt om tilvænning fra barnsben. For mit vedkommende var det nok mere medfødt.

Det er ikke noget problem at planlægge køb af brætspil. Det kommer helt naturligt :mrgreen:
At finde tid og plads til dem er en anden sag.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvem er du?

Post by Gunness »

Også velkommen herfra! Pas nu på helbreddet, og god fornøjelse med spilindkøbene :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by BlueSwan »

Jeg er 38 år, uddannet psykolog og gymnasielærer. Underviser i samfundsfag og psykologi på Gammel Hellerup Gymnasium. Bliver nok ved med det et par år endnu indtil arbejdstidsreglerne bliver så utålelige at man skal finde på noget andet.

Jeg spillede et hav af spil som barn. Min lillebror og jeg havde vel stort set hvad der kunne opdrives af spil i almindelige legetøjsforretninger. Jeg har egentlig altid været glad for spil, men har bare ikke fået gjort noget ved det. I en 20 årig periode fra teenagealderen og frem til idag har jeg stort set intet spillet. Først her i slutningen af 2012 tænkte jeg at det egentlig var en oplagt hobby at tage op og en fed måde at være sammen med andre mennesker på, når small talk omkring en kop kaffe nu generelt ikke siger mig det store.

Til gengæld er jeg ikke den store gamer generelt. Jeg spiller reelt hverken computerspil eller konsolspil. Spiller en lille smule på min iphone og ipad, men det er i småtingsafdelingen. Vil meget hellere sidde omkring et brætspil. Jeg har derfor netop taget initiativ til at oprette en spillegruppe på min arbejdsplads. Jeg har også taget kontakt til en gammel ven, der spiller en hel del og endelig er jeg frisk på at spille med andre folk. Den primære begrænsning er at jeg har tre små børn og en kone, der også gerne vil have lidt opmærksomhed. Desværre er konen totalt uinteresseret i spil og børnene lige små nok til at det for alvor er sjovt at forsøge at spille med dem.

Nu er jeg så småt igang med at opbygge en samling af spil. Indtil videre stort set kun nemme Gateway-spil. Ikke fordi jeg ikke er interesseret i de tungere spil, men snarere fordi det er de spil som det er mest realistisk at jeg kan få folk i min omgangskreds til at spille.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvem er du?

Post by Sir William »

Jamen, velkommen til og bliver hyggeligt at mødes på tirsdag.

Hvor gamle er dine børn? Vores er selv 1 og 6 år, men William introducerede vi allerede til brætspil da han var 3-4 år. Lettere genre selv om Pernille nu mener, at det er tid til at han skal lære at spille Settlers of Catan nu. Han spiller det på sin nintendo.

Kan lave en liste over vores børnespil, som jeg kan sende til dig og hvis der er nogen du vil prøve med dine børn, så kan jeg jo tage dem med på tirsdag.

Ellers kan jeg stærkt anbefale, at tage på børneloppemarked når de afvikles. De fleste af vores børnespil - og enkelte voksenspil - har vi fundet på børneloppemarked eller herinde. Så der er en del at spare.

Vi fandt f.eks. Honey bee tree og selv om det var slidt, så sendte den amerikanske producent nye pinde kvit og frit
http://www.elc.co.uk/Honey-Bee-Tree-Gam ... lt,pd.html
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by BlueSwan »

Jeg har to piger på 7 år og 5 år og en dreng på 2 år. Så den ældste er bestemt gammel nok. Jeg har faktisk også en del brugbare spil, så egentlig skal jeg nok mest bare tage mig sammen til at gøre noget ved det. Men ellers hører jeg da meget gerne hvad du og andre har haft succes med.

En større udfordring er at få konen interesset i at spille. Forsøgte mig med et spil Catan sammen med to andre og det hadede hun. Næste skridt tror jeg bliver Ubongo, som hun selv lige har givet mig i fødselsdagsgave. Vi skal helt klart starte med noget ekstremt simpelt. Ikke fordi hun på nogen måde er ubegavet, men fordi hun bare ikke har interessen til at sætte sig ind i noget der ikke er ultra simpelt.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvem er du?

Post by Sir William »

Honey Bee tree fik jeg slet ikke skrevet, er en kæmpe succes.

Da jeg lærte Pernille, var hun ikke den store brætspiller så vi godt stille til. Startede ud med Bezzerwisser, Scrabble, Monopoly og RISK, for dermed at skabe lidt interesse for at dyste.

Så var vi ude hos en af mine venner, som introducere os til Settlers of Catan som hun blev fanget af. Så meget, at hun også spillede det på nettet for at forstå det.

Siden da har hun været frisk på det meste, men de fleste mere komplicerede spil vil jeg ikke lokke hende til. Men f.eks. Arkham Horror og Dominion har været en succes ligesom Pandemic (det er så bare mig der ikke er fan af det).

Det der gør Arkham godt er, at man skaber en historie og med den rette stemning, så fanger det.

7 Wonders er faktisk også ganske godt, det fungerer også godt til 2 spillere med de dertil ændrede regler.

Hun er blevet så bidt af det, at hun endda giver mig brætspil i gaver :P
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by BlueSwan »

Du er en heldig mand! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvem er du?

Post by Larsine »

Velkomme til.

Jeg har selv tre døtre, og de har alle spillet fra 3-4 års alderen, nu er de efterhånden blevet 13, 16 og 19, og spiller stadig alle tre. Det gælder bare om at finde spil som passer til deres niveau, og som vi voksne stadig kan finde interessante.

Vi startede med spil som Spejle Æg, Super 5, Aber på rov, Animal Express, Den fortryllede labyrint, Ave Caesar, Baby Bird Game, Bohnanza, Bombay Bazar, Bug Buddies, Can't Stop, Carcassonne, 6-Nimmt!, Chaos Marauders, Hønsefræs, China Moon, Coco Crazy, Pakke Æslet, Elchfest, Æselspil, Myretuen, Hej Grævling, Haren og Skildpadden, Hexen Rennen, The Hobbit, Igel Ärgern, Junior Stratego, The Kids of Catan, Kvikke Krokodiller, Lobo 77, Mamma Mia, Mulvarpe Kompagniet, No Thanks!, Noah's Ark, Sorteper, Kaste Gris, Regn Med Fætter Bjørn, Reiner Knizia's Amazing Flea Circus, Egern i Nød, Sky Runner, Sodavandsfabrikken, Spøgelser, Tsuro og Zapp Zerapp. Nogle af dem er gode, andre er OK, og der er desværre også dårligere spil blandt dem.

Min eneste forskel på at spille med dem da de var små, var at jeg aldrig tænkte frem i spillet, men udelukkende så på situationen her og nu, og spillede ud fra den. Det fungerede så meget at de alle tre med jævne mellemrum nu banker mig i de fleste spil.

De har også fået lidt af et rygte på Viking-Con, hvor der endda har været eksempler på voksne spillere der ikke ville spille imod dem, da de syntes at det var pinligt at tabe til børn.

Så kort sagt: Se at komme igang, det kan aldrig blive for tidligt.
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Hvem er du?

Post by Jesper Amstrup »

Larsine wrote:de syntes at det var pinligt at tabe til børn
Det går over når det er sket ofte nok.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by Frouvne »

BlueSwan wrote:Jeg er 38 år, uddannet psykolog og gymnasielærer. Underviser i samfundsfag og psykologi på Gammel Hellerup Gymnasium. Bliver nok ved med det et par år endnu indtil arbejdstidsreglerne bliver så utålelige at man skal finde på noget andet. [...]
Så arbejder du jo et stenkast fra hvor vi bor; vi bor nede ved lystbådehavnen. Det kan jo være, at vi ved lejlighed skal finde ud af at spille et eller andet! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by BlueSwan »

Ja, det kunne være oplagt!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvem er du?

Post by digter »

Så er det vist også på tide at jeg lige får skrevet noget om hvem jeg er.

Født i 83 og opvokset i Sønderjylland. Bor nu i Trekroner/Roskilde og skal til at skrive mit speciale på Københavns Universitet.

Spil har på en eller anden måde altid været en del af mit liv og det startede med de klassiske spil som matador og stratego. Takket være min 4 år ældre bror blev jeg dog i en tidlig alder introduceret til Heroquest og netop det spil blev startskuddet til en lang række fantastiske spiloplevelser med forskellige spil fra Games Workshop (mest Blood Bowl), Magic the Gathering, rollespil (ikke mindst pga. 2 fantastiske år med rollespil i ungdomsskolen) osv.

Med tiden blev de ovenstående spil dog erstattet af computerspil med alt hvad der hører til af klaner og LAN. I dag stå den mest på små indie spil og gamle klassikere men i meget begrænset omfang.

For ca. 1,5 år siden blev jeg dog nærmest ved en tilfældighed inviteret til hygge hos en bekendt inde i kbh. Da jeg ankom spillede de Settlers som jeg godt nok havde hørt meget om men aldrig selv havde prøvet. Det fik jeg så muligheden for nu og det var en kæmpe succes. Jeg kan stadig huske hvordan jeg var helt høj af en barnlig glæde over at have prøvet noget der var SÅ fedt! Samme følelser som dengang jeg prøvede Heroquest, Magic eller Starcraft for første gang. Wow! Jeg var solgt!
Det første år derefter fik jeg dog ikke spillet særlig meget. Jeg kunne jo godt mærke at de der tilfældige selskabsaftener hvor man hiver bezzerwizzer frem ikke rigtig var det jeg ledte efter. Jeg fandt heldigvis BGG, Germangames og fik købt et par spil. Det er dog først inden for de sidste 6 måneder, at jeg har fundet nogen at spille med (selvom de fleste i den nye gruppe ikke er helt så entusiastiske som mig og selvom vi ikke helt spiller nok efter min mening :)) og at jeg har fået købt en del flere spil (Det er dog slet ikke på højde med andre brugere herinde kan jeg ligesom fornemme). Hver gang der er aftalt brætspil har jeg det som en lille dreng der går og venter på sin fødselsdag :)

Jeg bor sammen med min kone, hendes søn på 9 og vores datter på 1, som jeg forsøger at spille med så meget som muligt ( nok meste de første 2:)). Det præger også mine registrerede plays på BGG, hvor der er mange spil i den lettere ende. Jeg har dog stadig prøvet alt for få brætspil til at kunne sige hvad mine præferencer er, men jeg er ret sikker på spillerinteraktion er vigtig for mig, at coop-spil ikke er særlig langtidsholdbare og at en lille smule kaos og skjult information er gode ting :) .
Jeg er pt. en smule tilbageholden med at erhverve mig for komplekse og lange spil, da jeg ikke synes at jeg spiller nok til at retfærdiggøre sådanne køb. Derudover har jeg nok også bare en forkærlighed for simple spil med et simpelt design der bare virker (f.eks. Citadels). Jeg vil dog stadig gerne spille meget mere end jeg gør i dag og målet er da også at finde en semi-fast gruppe i roskilde eller omegn (trekroner, hedehusene osv.) - der kommer nok et opslag inden længe. :)
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvem er du?

Post by Helle »

Skobbolop wrote:Så er det vist også på tide at jeg lige får skrevet noget om hvem jeg er.

Født i 83 og opvokset i Sønderjylland. Bor nu i Trekroner/Roskilde og skal til at skrive mit speciale på Københavns Universitet.

Spil har på en eller anden måde altid været en del af mit liv og det startede med de klassiske spil som matador og stratego. Takket være min 4 år ældre bror blev jeg dog i en tidlig alder introduceret til Heroquest og netop det spil blev startskuddet til en lang række fantastiske spiloplevelser med forskellige spil fra Games Workshop (mest Blood Bowl), Magic the Gathering, rollespil (ikke mindst pga. 2 fantastiske år med rollespil i ungdomsskolen) osv.

Med tiden blev de ovenstående spil dog erstattet af computerspil med alt hvad der hører til af klaner og LAN. I dag stå den mest på små indie spil og gamle klassikere men i meget begrænset omfang.

For ca. 1,5 år siden blev jeg dog nærmest ved en tilfældighed inviteret til hygge hos en bekendt inde i kbh. Da jeg ankom spillede de Settlers som jeg godt nok havde hørt meget om men aldrig selv havde prøvet. Det fik jeg så muligheden for nu og det var en kæmpe succes. Jeg kan stadig huske hvordan jeg var helt høj af en barnlig glæde over at have prøvet noget der var SÅ fedt! Samme følelser som dengang jeg prøvede Heroquest, Magic eller Starcraft for første gang. Wow! Jeg var solgt!
Det første år derefter fik jeg dog ikke spillet særlig meget. Jeg kunne jo godt mærke at de der tilfældige selskabsaftener hvor man hiver bezzerwizzer frem ikke rigtig var det jeg ledte efter. Jeg fandt heldigvis BGG, Germangames og fik købt et par spil. Det er dog først inden for de sidste 6 måneder, at jeg har fundet nogen at spille med (selvom de fleste i den nye gruppe ikke er helt så entusiastiske som mig og selvom vi ikke helt spiller nok efter min mening :)) og at jeg har fået købt en del flere spil (Det er dog slet ikke på højde med andre brugere herinde kan jeg ligesom fornemme). Hver gang der er aftalt brætspil har jeg det som en lille dreng der går og venter på sin fødselsdag :)

Jeg bor sammen med min kone, hendes søn på 9 og vores datter på 1, som jeg forsøger at spille med så meget som muligt ( nok meste de første 2:)). Det præger også mine registrerede plays på BGG, hvor der er mange spil i den lettere ende. Jeg har dog stadig prøvet alt for få brætspil til at kunne sige hvad mine præferencer er, men jeg er ret sikker på spillerinteraktion er vigtig for mig, at coop-spil ikke er særlig langtidsholdbare og at en lille smule kaos og skjult information er gode ting :) .
Jeg er pt. en smule tilbageholden med at erhverve mig for komplekse og lange spil, da jeg ikke synes at jeg spiller nok til at retfærdiggøre sådanne køb. Derudover har jeg nok også bare en forkærlighed for simple spil med et simpelt design der bare virker (f.eks. Citadels). Jeg vil dog stadig gerne spille meget mere end jeg gør i dag og målet er da også at finde en semi-fast gruppe i roskilde eller omegn (trekroner, hedehusene osv.) - der kommer nok et opslag inden længe. :)
Jamen, velkommen til ... har du fundet vej til Consim-arrangementerne, Djengis og hvad der ellers er af løsere muligheder under 'Arrangementer'? Det er mulige steder at komme til at spille mere!
... er det i øvrigt ikke lidt omvendt at BO i Trekroner og læse i København????? Vi er rigtigt mange, der pendler TIL Trekroner hver dag ... fordelen er selvfølgelig, at der må være god plads i toget :D .... En anden af brugerne her på siden bor også i Trekroner faktisk!
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvem er du?

Post by digter »

Helle wrote: Jamen, velkommen til ... har du fundet vej til Consim-arrangementerne, Djengis og hvad der ellers er af løsere muligheder under 'Arrangementer'? Det er mulige steder at komme til at spille mere!
... er det i øvrigt ikke lidt omvendt at BO i Trekroner og læse i København????? Vi er rigtigt mange, der pendler TIL Trekroner hver dag ... fordelen er selvfølgelig, at der må være god plads i toget :D .... En anden af brugerne her på siden bor også i Trekroner faktisk!
Tak. Jeg har ikke deltaget i noget af det du nævner, men desværre er Consim, KBK og hvad der ellers måtte være at ugentlige og månedlige brætspilklubber i kbh, ikke særlig relevante for mig. For første er der transporttiden: At bruge 1 time på transport en hverdagsaften for at tage til KBK synes jeg ikke kan betale sig. Consim er en hel søndag, så der er transporten ikke det store problem. Tilgengæld har jeg allerede afsat en "weekend" hver måned med mine venner og jeg synes ikke det fungerer med hjemmefronten, at jeg er "væk" to weekender hver måned. Desuden er weekenderne alligevel ofte fyldt med alle mulige familieting, så jeg tror slet ikke det ville være muligt at være ledig den 1. søndag HVER måned. Så planen er stadig at finde en fast hverdagsaften en gang om ugen, hvor "far spiller brætspil" ligesom hver onsdag er dagen hvor "Noah er til spejder". Jeg tror også det ville fungere bedre i min familie med 2 børn (og en tredje ikke langt ude i fremtiden). Om jeg kan finde ligesindede i lokalområdet der kunne tænke sig det samme, det er så spørgsmålet :) . Du siger der er en anden bruger i Trekroner? Han er ikke på Stonys kort? Ellers må han jo bare henvises til følgende tråd: viewtopic.php?f=7&t=5720 eller skrive en PM til mig!

Btw: Jeg er tilmeldt Djengis Con, hvilket jeg glæder mig meget til. Og så tager jeg til Fantask Spilfestival (jeg tager den 9-årige med, så her kan jeg kombinere familiesammenvær med brætspil).

Og jo, det er nok lidt omvendt at bo i Trekroner og studere i kbh, men det er en lidt lang historie som vi kan tage til Djengis Con :)
Image
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 55
Joined: Sun Jan 20, 2013 1:47 pm
Location: København

Re: Hvem er du?

Post by AngryObi »

Hey GermanGames.dk.

Nu har jeg alligevel været bruger et stykke tid og tjekker jævnligt boardet. Derfor må det være på tide at jeg skriver en lille smule om mig selv.

Mit navn er Mads. Jeg er i skrivende stund 25 år, hvilket jeg vil være indtil november. Jeg er studerende ved Københavns Universitet, hvor jeg læse biomedicin. Jeg har haft mange interesser og hobbyer, men er nu blevet ret bidt af brætspil. Hvorvidt det skyldes at jeg er vokset op med en far der var samler (ikke af brætspil, men af alverdens dimser) eller det er min store tilfredsstillelse af at gennemskue systemer og udtænke strategier ved jeg ikke. Game-wise kan man tale om at jeg har en baggrund i AD&D og de gamle White Wolf-spil som jeg spillede meget som teenager. Min venner blev alle en del af en gruppe, og de fleste af dem er stadig mine bedste venner i dag. Senere hen har jeg spillet computer spil på et semi-nørdet niveau.

Jeg lærte siden her at kende fordi jeg - som den studerende jeg er - ledte efter et forum for "skide gode handler". Jeg startede på dba.dk, men alle veje førte til Slangerup (og til en gedin overpris). Jeg rullede en tur over det danske sub-board på bgg, men der var ikke meget aktivitet. På en eller anden måde faldt jeg så over siden her - og jeg er blevet så imponeret at jeg må tage den med ro for ikke at hoppe på for mange spektakulære tilbud ;)

Jeg har en gruppe af gode kammerater jeg spiller med, hvor at nogle virkelig har en interesse i spillene, mens andre rigtigt godt kan lide at være med, høre reggae og spise god mad. Uanset hvad deres grund er har vi det virkelig hyggeligt med spillene. Langsomt er der også flere der gerne vil prøve at være med.

Da jeg - som nogenlunde voksen - kom ind i hobbyen, var det da jeg prøvede King of Chicago. En af mine venner havde anskaffet sig det, og jeg synes det var satans sjovt at sidde som voksne mennesker og spille et spil hvor man skulle outsmarte de andre (så vidt det nu er muligt med terninger og blandede decks). Anyway fik jeg spillet i fødselsdagsgave for et par år siden. Flere venner kom forbi til aftener med spillet og spillet var meget vellidt.
Mine forældre ejer et sommerhus i Sverige, som jeg og fire venner har besøgt et par gange om året. Nu skulle vi selvfølgelig have spillet med der, men efter en tur eller to måtte vi have noget nyt med.
Ekspedienten i Faraos foreslår Carcassonne - øjeblikkeligt hit! Vi får dog spillet det hurtigt dødt (det synes jeg i hvert fald - et par af mine venner synes stadig det er helt fantastisk). Næste gang vi skal afsted til Sverige køber vi Small World, og nu har vi alligevel 3 spil med.
I november 2012 begynder dillen dog at sætte fra. Jeg får anskaffet mig Nightfall (da jeg også har en lille fortid med MtG) og efter at have brugt timer på at sætte mine venner ind i reglerne begynder jeg at forstå hvor fager en verden det egentlig er (altså brætspil). Siden har jeg anskaffet mig Caylus, Summoner Wars, Dominion og El Grande (alle gennem GermanGames.dk).

Nu fik jeg da også skrevet en god sjat. Jeg vil dog lige nævne at jeg er utrolig glad for at dette site findes, og at det er mit indtryk at det er en af de dele af internettet hvor folk faktisk vil hinanden det godt - i fælles interessens gode navn.



TL;DR - Hej. Jeg hedder Mads
Last edited by AngryObi on Wed Apr 10, 2013 3:49 pm, edited 1 time in total.
Post Reply