Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

Efter at have spillet Through the Ages online måtte jeg bare checke priserne. Faraos Cigarer var klart de billigste (399). så jeg tog en kopi med hjem.
Helt klart et spil efter min smag.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

For nyligt stak vi et eksemplar af Fuld af løgn i kurven i Netto til en 20'er. Det er en sjov idé, men kræver nok, at man formuleringsmæssigt er på nogenlunde samme niveau (= det kan sikkert være svært at spille med børn). I dag ankom Founding Fathers - det ser jeg meget frem til at få på bordet! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Luna Llena
Spændende! Hvor havde du bestilt det fra?
Det lyder stadig spændende! :) Fik du nogensinde spillet det, Allan?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

I forbindelse med RubiCon fik vi afhentet et par spil som vi havde købt af Annemette. Det blev til Pinguin-Party og Level X.

Begge er spil som kan spilles med alle, også ikke-spillere.

Pinguin-Party er kortspilsudgave af spillet med de små irriterende plastikpingviner, men til forskel fra plastikudgaven, så fungere kortspilsudgaven, og fordi der er et forskelligt antal af de forskellige pingviner, er der også et taktisk element i spillet.

Level X er et terningspil som kan sammenlignes med Can't Stop og tilsvarende "press your luck" spil.

Lars
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Luna Llena
Spændende! Hvor havde du bestilt det fra?
Det lyder stadig spændende! :) Fik du nogensinde spillet det, Allan?
Ja, det lyder stadig spændende - og mere er det desværre ikke blevet til med det. Men jeg er sikker på, at det nok skal ske på et tidspunkt. Jeg har påbegyndt regelhæftet et par gange, men af en eller anden grund er jeg aldrig nået igennem det. Så der er lige noget, der skal bearbejdes inden jeg naturligvis kommer med en fyldig afrapportering. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Ja, jeg fik så langt om længe mine fingre i Claustrophobia i går... glæder mig til at få prøvet det - forhåbentlig her i weekenden :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Efter en tur i en af de tyske grænsebutikker kom jeg hjem med to spil, som jeg egentlig aldrig havde planlagt at købe men som var for billige til at sige nej til :) Zooloretto var det ene. Det andet troede jeg var en kompaktudgave af Einfach Genial, men denne udgave havde undertitlen "Wer zu viel riskiert, verliert!" og viste sig desværre at være et helt andet spil. Så kan man lære at være bedre forberedt, når man laver impulskøb :? Nuvel, det kostede ikke så meget, så jeg overlever jo nok.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Efter 2 dages kursus i København benyttede jeg mig af muligheden for at shoppe lidt efter sidste dag, kommer sjældent til København.

Endte op med Arkham Horror Insmouth og Dominion Intrigue.

Men kunne nemt være endt med meget mere, godt nok mange fristelser ang. brætspil i Indre København :oops:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Modtog en kasse med et par småting: Homesteaders, der for mig var en overordentlig positiv oplevelse og som jeg vil se frem til at Burgen Land, der er et rigtig hyggeligt terningspil for to spillere, jeg godt kan se blive spillet på hjemmefronten med både kone og barn, Nuns on the Run, der i en af videoanmeldelserne så rigtig sjovt ud og endelig Defenders of the Realm, der selvfølgelig er spillet, der først vil blive pakket ud og forhåbentlig komme på bordet i løbet af dagen, når jeg skal have kvalitetstid med min søn.

Kassen indtog kattene straks og lavede rede i - så dem ser jeg nok ikke noget til i de næste timer...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Kassen indtog kattene straks og lavede rede i
Sålænge det er det eneste de laver i den. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Nu da postvæsenet endelig er begyndt at arbejde igen kunne få fat på en længe ventet pakke med Heroes of Graxia, som er det tredie kortspil inspireret af Dominions dækopbygningsmekanisme. Ligesom Thunderstone er temaet henlagt til fantasy-universet med helte og monstre, og ligesom dette kan kun erhverve sig de point som tilfældigvis er til rådighed når man har tur. Så jeg har ikke de store forventninger til spillet. Dog kan man i det mindste slås med de andre spillere, hvilket er en forandring fra T-stone.

Det kommer på bordet i aften, og jeg håber da stadig på en positiv overraskelse...
Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jesper »

Stille og roligt akkumuleres der spil, selvom jeg egentlig holder en pause med indkøb. Men det er blevet til Innovation, som jeg er ganske glad for. Leonardo da Vinci (ikke prøvet) og Rise of Empires (heller ikke prøvet). til gengæld er jeg så også kommet af med et par spil: Sherlock Holmes (x2) og Skt Petersburg. Og det helt store scoop: Jeg købte Roborally gennem QXL, det viste sig at der også befandt sig Armed & Dangerous og Crash & Burn i æsken. Så der er ca 16 spilleplader og ekstra ting med. Stort.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

I går modtog jeg mine Stash kort til Dominion, sammen med en bunke blanke kort.

Lars
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by larkin »

Jesper wrote:Stille og roligt akkumuleres der spil, selvom jeg egentlig holder en pause med indkøb. Men det er blevet til Innovation, som jeg er ganske glad for. Leonardo da Vinci (ikke prøvet) og Rise of Empires (heller ikke prøvet). til gengæld er jeg så også kommet af med et par spil: Sherlock Holmes (x2) og Skt Petersburg. Og det helt store scoop: Jeg købte Roborally gennem QXL, det viste sig at der også befandt sig Armed & Dangerous og Crash & Burn i æsken. Så der er ca 16 spilleplader og ekstra ting med. Stort.
Hey - er innovation købt direkte fra Asmadi Games - eller er der nogle europæiske butikker, der allerede har fået det?
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jesper »

Jeg købte det direkte - via deres preorder ting. Det blev til 47 dollars i det hele - og så inklusiv plastikommer til kortene og fem dollars rabat fordi et af kortene har en lille skade.
larkin wrote:
Jesper wrote:Stille og roligt akkumuleres der spil, selvom jeg egentlig holder en pause med indkøb. Men det er blevet til Innovation, som jeg er ganske glad for. Leonardo da Vinci (ikke prøvet) og Rise of Empires (heller ikke prøvet). til gengæld er jeg så også kommet af med et par spil: Sherlock Holmes (x2) og Skt Petersburg. Og det helt store scoop: Jeg købte Roborally gennem QXL, det viste sig at der også befandt sig Armed & Dangerous og Crash & Burn i æsken. Så der er ca 16 spilleplader og ekstra ting med. Stort.
Hey - er innovation købt direkte fra Asmadi Games - eller er der nogle europæiske butikker, der allerede har fået det?
Jesper Rugård Jensen
Post Reply