Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Det flinke postbud hev mig ud af badet i går, for at overrække mig et eksemplar af
Legends of Andor
Nu vil det så blive spændende at se om Hoppes hype holder :wink:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg har i lørdags lige fået købt mig Wave 2 af Star Wars: X-Wing Miniatures.

Nu skal det bare spilles noget mere...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:Nu vil det så blive spændende at se om Hoppes hype holder :wink:
Hvis ikke, må du sælge det billigt til mig! Så kan jeg eksperimentere med nogle vilde varianter som bruger dobbelt så mange komponenter. :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jake Helms »

Brichs wrote:Jeg har i lørdags lige fået købt mig Wave 2 af Star Wars: X-Wing Miniatures.

Nu skal det bare spilles noget mere...
Ih! Jeg havde slet ikke set, at Wave 2 var kommet, og at de fleste butikker så også havde fået Core Set tilbage på lager. Det kunne meget vel være, at jeg også selv skulle til at investere...
Jesper Amstrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 189
Joined: Tue Dec 12, 2006 12:23 am
Location: Frederikshavn

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jesper Amstrup »

Jake Helms wrote:
Brichs wrote:Jeg har i lørdags lige fået købt mig Wave 2 af Star Wars: X-Wing Miniatures.

Nu skal det bare spilles noget mere...
Ih! Jeg havde slet ikke set, at Wave 2 var kommet, og at de fleste butikker så også havde fået Core Set tilbage på lager. Det kunne meget vel være, at jeg også selv skulle til at investere...
Pas på... Det bliver dyrt ;)
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jake Helms »

Ja, det er netop det, jeg kan forestille mig. Havde også håbet på, at der var et sted i Københavnsområdet, hvor det blev spillet regulært. Ellers ender det jo med at være en lidt kedelig fornøjelse, kan jeg forestille mig.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jake Helms wrote:Ja, det er netop det, jeg kan forestille mig. Havde også håbet på, at der var et sted i Københavnsområdet, hvor det blev spillet regulært. Ellers ender det jo med at være en lidt kedelig fornøjelse, kan jeg forestille mig.
Jeg ved at Mikkel Øberg prøver at stable et miljø på benene - prøv at skriv til ham på starwarsturnering@gmail.com (fandt e-mailen via Fantasks facebook-side)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Goblen »

Har forudbestilt Sentinels of the Multiverse: Shattered Timelines udvidelsen på Boardgamer.dk.

Den glæder jeg mig til. Synes Sentinels er et super fedt spil :-)
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Er til konference i Orlando, Florida, og der ligger en lille butik som hedder coolstuffgames, som er den fysiske udgave til coolstuffinc på nettet, så jeg havde kæmpe forventninger, men uha jeg blev en anelse skuffet. Jeg elsker at gå og mærke på kasserne :lol: men konceptet her er en minimal udstilling og så bestiller man ellers på nettet og ekspedienten går ud bagved og henter spillene.

Jeg endte med at får Mice and Mystic med hjem samt rise of the demons til quarriors, da jeg jo ikke havde uendelig plads i kufferten.

Som en side bemærkning havde police precint fået en flot plads imellem de udstillede spil sammen med star wars spillet, så det var ganske flot.

Stod også med Legendary, DC comics deck building game, og selvom det ikke er tilgængeligt i Europa, så det simpelthen for kedeligt ud, givet den lille plads i kufferten :-)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Fredag blev der suppleret op med Urbion og Antike Duellum. Og her til morgen kom det flinke postbud med Innovation: Figures in the Sand.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hvad har du købt idag?

Post by netsapiens »

Lad os lige høre hvordan Urbion spiller Allan, jeg synes artwork og selve spillet lyder som noget der skal indlemmes i familien her nemlig :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:Lad os lige høre hvordan Urbion spiller Allan, jeg synes artwork og selve spillet lyder som noget der skal indlemmes i familien her nemlig :)
Hvis man har prøvet Onirim er der en del oplagte ligheder. Jeg er dog efter seks hurtige spil ret overbevist om, at Urbion er klart det bedste spil af de to. Jeg har nok prøvet Onirim en enkelt gang eller to med mere end en spiller, men mit gæt vil være, at der ingen grund er til at anskaffe sig Urbion hvis ikke det er fordi man har lyst til at spille solospil. Så virker det til gengæld også som om, der er nok at pusle med ... og det skal man så også have lyst til og fornøjelse ved. Jeg skal nok skrive lidt mere om det på et senere tidspunkt, men det er jo en beskeden udgift og jeg er helt sikker på, at det nok skal komme på bordet en del gange. Seks spil på de første to dage er i sig selv en rigtig god statistik. Idag har jeg haft gæster hele dagen, så der har det simpelthen ikke været en mulighed at få det prøvet igen, men det kan ikke vare længe før det finder vej til bordet igen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Har lige bestilt Puerto Rico fra amazon.co.uk. De har det lige nu til £22 med gratis fragt. Pænt godt tilbud skulle jeg mene.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Efter ekstremt lang ventetid modtog jeg idag Alien Frontiers: Factions, Alien Frontiers: Faction Pack #1 og en Upgrade Pack til Alien Frontiers.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg kom hjem med Sudden Death-udvidelsen til Blood Bowl: Team Manager i dag.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply