Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

JoelP wrote:
Stony wrote: Steam map exp. #3
Uhh, hvor har du skaffet det fra? Det er med Japan kortet, ikke?
Fantask. Jeg havde allerede spurgt Marit, om det var noget hun lå inde med, så hun var så flink at skrive en email igår, da de fik det hjem, og så var jeg en tur forbi butikken idag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Tak for tippet. De havde også lige et spil Love Letter. Snup!
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Goblen »

Var på Boardgamer.dk og købe:

1. Rune Age.
2. Quarriors.
3. Sentinels of the Multiverse: Shattered Timelines- expansion.

Glæder mig til de to øverste, og Sentinels har jeg allerede spillet masser af :-) Ser frem til at få dem.

/Brian
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Taget i betragtning af at jeg ikke rigtig skulle have nye spil i 2013 går det faktisk meget godt.

(ok den første omgang er ikke rigtig køb men bytte) Jeg fik endelig min del af handlen med HeroQuest som jeg byttede med en polak inde på BGG, og hørte pludselig ikke fra ham, men alt er faldet i orden og 1830, manouevre og Carnival er ankommet.

Var så fortsat på jagt efter Carcassonne junior, denne gang i Gandalph i Flensborg, da vi alligevel skulle besøge nogle venner tæt ved grænsen, ikke noget held med det, men Bora Bora faldt ned fra hylderne og lige i armene på mig :-)
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Fik et eksemplar af cykelspillet Leader 1: Hell of the North ind af døren i dag.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Jeg venter på Through the Desert og Railways of the World der gerne skulle lande i næste uge :)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Myde wrote:Jeg venter på Through the Desert og Railways of the World der gerne skulle lande i næste uge :)
Så bliver det spændende at se om farve forvirringen mellem blå og lilla er lidt mindre i din udgave af Railways of the World.
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Jonezy wrote:
Myde wrote:Jeg venter på Through the Desert og Railways of the World der gerne skulle lande i næste uge :)
Så bliver det spændende at se om farve forvirringen mellem blå og lilla er lidt mindre i din udgave af Railways of the World.
Så vidt jeg har læst burde trykket af denne udgave være i orden - så hvis det er skal jeg nok tage det med næste gang ;)
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

Myde wrote:Så vidt jeg har læst burde trykket af denne udgave være i orden - så hvis det er skal jeg nok tage det med næste gang ;)
Lad mig vide det, der er ingen grund til at tage to spil med.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Robert wrote:
Myde wrote:Så vidt jeg har læst burde trykket af denne udgave være i orden - så hvis det er skal jeg nok tage det med næste gang ;)
Lad mig vide det, der er ingen grund til at tage to spil med.
Skal jeg nok, ellers havde jeg bare tænkt mig at pakke brættet
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

Myde wrote:
Robert wrote:
Myde wrote:Så vidt jeg har læst burde trykket af denne udgave være i orden - så hvis det er skal jeg nok tage det med næste gang ;)
Lad mig vide det, der er ingen grund til at tage to spil med.
Skal jeg nok, ellers havde jeg bare tænkt mig at pakke brættet
Nå ja, det kan du jo bare gøre. Så tager jeg min kasse med.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg deltog i Fastavals Reallokeringsprojekt, hvor jeg fik fingrene i Keythedral og Phantom League.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jesper_Norris »

Jonezy wrote:Så bliver det spændende at se om farve forvirringen mellem blå og lilla er lidt mindre i din udgave af Railways of the World.
Er der problemer med de to farver?! Mener ikke min udgave fejlede noget, sidst det var fremme.
Ikke et dårligt valg. Det er klart det bedste togspil jeg har prøvet.
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

De blå byer på kortet i min version ser lidt sorte ud, og de lilla ser lidt blå ud.
Brikkerne der bruges til Urbanization har meget en meget bedre farvefordeling.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

På Roberts udgave af Railways of the World er de lilla kuber mørkere end de blå, men på brættet er de blå byer mørkere end de lilla byer, som faktisk er nærmest lyserøde. Det betyder, at man kan risikere at forveksle de blå byer med lilla byer, og derfor planlægge efter at aflevere en lilla kube til en blå by, hvilket jo så ikke kan lade sig gøre. Når man så laver urbanize aktionen og gør en by lilla, kommer der en flot mørke lilla brik på byen, hvilket så gør at man nu kan blive forvirret til at tro, at den er blå efter at have vænnet sig til at lilla faktisk er lyserød.

Det betyder ikke det helt store og er kun en lille irritation i et ellers fremragende spil. Jeg køber gerne Roberts udgave billigt, hvis han vil opgradere til 2nd print. ;)
Image
Post Reply