Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Efter lang tids indsats og tålmodighed har jeg nu satset og bestilt hvad der burde være et sprit nyt uudpakket Egizia - på tysk dog - via ebay.
20euro + fragt var vist en udemærket pris :)
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg kom hjem fra et besøg i Faraos Cigarer i går med et par pakker Card Sleeves, Love Letter og Conquest of Planet Earth: Apocalypse-udvidelsen til mig selv. Derudover, et par små gaver til andre :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Hvad har du købt idag?

Post by pytman »

Har fået de 2 sidste udv. til A touch of evil - The coast + hero pack 2.. Og Love letter.. Alle skal på bordet i aften
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

Har i går købt Wonder Pack til 7 Wonders, samt Dice Town fra www.boardgamer.dk, Claus levere på DC, så jeg glæder mig endnu mere til at komme.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Jeg gjorde brug af Claus' tilbud om at levere brætspil i.f.m. DjengisCon og modtog der The Great Zimbabwe og Lady Alice. Sidstnævnte blev taget i brug i løbet af week-enden.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Der dukkede et brev op i dag fra Flying Frog med 14 nye kort (Danger Pack 1) til Fortune & Glory, som en forsmag på den kommende første udvidelse. Så nu må spillet snart på bordet igen!
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Har i løbet af de seneste dage fået flere af mine tidligere bestillinger ind ad døren. Det drejer sig om A Game Of Thrones (Second Edition), Dominion: Cornucopia og Castles Of Burgundy. Vedrørende A Game Of Thrones har jeg prøvet first edition og det var fedt. Skal efter planen prøve second edition på søndag. Dominion: Cornucopia er endnu en udvidelse til samlingen, hvor jeg stadig mangler Intrigue, Alchemy, Hinterlands og et par promokort. Castles Of Burgundy var et spontankøb grundet et godt tilbud hos amazon.co.uk. Håber der er nogen der på et tidspunkt gider at spille det imod mig.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

BlueSwan wrote:Castles Of Burgundy var et spontankøb grundet et godt tilbud hos amazon.co.uk. Håber der er nogen der på et tidspunkt gider at spille det imod mig.
Jeg har spillet det flere gange og stiller gerne op. Vi skal bare finde tid og sted og helst to mere.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Robert wrote:
BlueSwan wrote:Castles Of Burgundy var et spontankøb grundet et godt tilbud hos amazon.co.uk. Håber der er nogen der på et tidspunkt gider at spille det imod mig.
Jeg har spillet det flere gange og stiller gerne op. Vi skal bare finde tid og sted og helst to mere.
Helt sikkert! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Har ikke prøvet Castle of Burgundy, men er da også altid frisk på nye oplevelser.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mikkel »

Robert wrote:
BlueSwan wrote:Castles Of Burgundy var et spontankøb grundet et godt tilbud hos amazon.co.uk. Håber der er nogen der på et tidspunkt gider at spille det imod mig.
Jeg har spillet det flere gange og stiller gerne op. Vi skal bare finde tid og sted og helst to mere.
Jeg kunne godt være interesseret hvis den rette dag dukker op!
Image
User avatar
dalmore40
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 58
Joined: Mon Jul 23, 2012 2:16 pm
Favoritspil: Tzolkin, Agricola, Lorenzo, New Amsterdam, Gaia Project
Location: Slangerup
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by dalmore40 »

Robert wrote:
BlueSwan wrote:Castles Of Burgundy var et spontankøb grundet et godt tilbud hos amazon.co.uk. Håber der er nogen der på et tidspunkt gider at spille det imod mig.
Jeg har spillet det flere gange og stiller gerne op. Vi skal bare finde tid og sted og helst to mere.
Faktisk fungerer Castles Of Burgundy også supergodt som tomands spil !

vh Jørn
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Vi benyttede os af Bog & Ide´s tilbud på "Wild West Express" og købte det har forleden. Måske ikke den tunge stil, men vurderede at det kunne være et godt tilbud til yngre ikke-erfarne brætspillere.

I forbindelse med DC, erhvervede jeg mig Sherlock Holmes - Consulting detective og Caveman med nogle rigtig flotte dinosaur figurer.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by jondifool »

jeg er endelig kommet til lommerne og har nu investeret i følgende som jeg enten lige har fået elller håber at samle op alt sammen inden for en uges tid

Lords of Waterdeep. (en nødvendig caulyss erstatning)
Reef Encounter. ( kan ikke stå for temaet)
Warhammer invasion battle packs 5 stk. (venter så på multiplayer udvidelsen)
Clash of Cultures. (4x er faktisk ikke så populært i min primære spillgruppe- men den sekundære elsker det)
Hawaii. (altså kanoer, frugter og fødder - lang huse og guder .. det holder
Terra Mystica (lidt mere end en uge desværre! argg- er sku bange for at jeg kan blive addicted der).
Dark Minions. (der skal også være en filler)

Samtidig er Here I Stand som jeg købte tidligere i foråret sat på programmet i maj. (og som bachellor i teologi så skal et så historisk spil sku prøves)

Ligeledes skulle endaveor og innovation skulle også dukke op i vores spillecirkel snart. (givet som gaver til en ven- nu vil jeg gerne se dem pakket ud)

Så burde jeg kunne være beskæftiget hen over sommeren.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply