Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Lasborg
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 32
Joined: Thu Apr 04, 2013 9:26 am
Location: Amager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Lasborg »

Jeg har bestilt Forbidden Island på Amazon.co.uk til ca 90 kroner incl porto, nyt spil i bulet kasse. Det overlever jeg nok.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... er=&sr=8-1
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by DraX »

Lasborg wrote:Jeg har bestilt Forbidden Island på Amazon.co.uk til ca 90 kroner incl porto, nyt spil i bulet kasse. Det overlever jeg nok.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... er=&sr=8-1
Formoder der ikke er flere af dem ? :) Altså til den pris mener jeg :)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Arghh! Så det i morges men skulle ud af døren, så jeg nåede ikke at bestille det. Men det skyldes også at der ikke umiddelbart var mulighed for gratis fragt med mindre man bestile andet oveni, eller var der noget jeg overså?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Jeg har modtaget et eksemplar af Shogun, som jeg besluttede mig for at generhverve, nu hvor jeg har fået lidt bedre plads.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Lasborg
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 32
Joined: Thu Apr 04, 2013 9:26 am
Location: Amager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Lasborg »

DraX wrote:
Lasborg wrote:Jeg har bestilt Forbidden Island på Amazon.co.uk til ca 90 kroner incl porto, nyt spil i bulet kasse. Det overlever jeg nok.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... er=&sr=8-1
Formoder der ikke er flere af dem ? :) Altså til den pris mener jeg :)
Den står stadig til den pris fra den forhandler jeg har købt fra: 2DG. Den står under Used.
Man kan ikke få gratis porto på den, men når den samlede pris totalt er lidt over 10 pund så går det nok :)
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by DraX »

Ahh okay. Kom ved en fejl til at bestille en ny, og den var dyrere. Og de vil ikke cancel den :-(
User avatar
Lasborg
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 32
Joined: Thu Apr 04, 2013 9:26 am
Location: Amager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Lasborg »

DraX wrote:Ahh okay. Kom ved en fejl til at bestille en ny, og den var dyrere. Og de vil ikke cancel den :-(
Mystisk :? og en anelse lusket.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Helle »

DraX wrote:Ahh okay. Kom ved en fejl til at bestille en ny, og den var dyrere. Og de vil ikke cancel den :-(
øh, hvis du har bestilt en netvare, så har du da ret til 14 dages returret. Og det inkluderer så vidt vides stadig porto - derfor vil det være i deres interesse.
De skal handle efter lovgivningen for det land, som deres kunde er bosat i. .,,... medmindre reglerne er lavet om indenfor de sidste par år - hvilket ville være mærkeligt, da man vel stadig forsøger at sikre netkunder bedre.
Helle
User avatar
Lasborg
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 32
Joined: Thu Apr 04, 2013 9:26 am
Location: Amager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Lasborg »

Lasborg wrote:
DraX wrote:
Lasborg wrote:Jeg har bestilt Forbidden Island på Amazon.co.uk til ca 90 kroner incl porto, nyt spil i bulet kasse. Det overlever jeg nok.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... er=&sr=8-1
Formoder der ikke er flere af dem ? :) Altså til den pris mener jeg :)
Den står stadig til den pris fra den forhandler jeg har købt fra: 2DG. Den står under Used.
Man kan ikke få gratis porto på den, men når den samlede pris totalt er lidt over 10 pund så går det nok :)

Nå det var en fejl fra sælgers side ordren er annulleret :(
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Hvad har du købt idag?

Post by DraX »

Ahh okay. Jamen så beholder jeg bare det jeg bestilte. Var mere fordi jeg prøvede at cancel bestilling 5 min efter jeg lavede den, hvor de skrev tilbage at det var for sent. Syntes det var lidt underligt at det ikke kunne lade sig gøre.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Helle wrote:hvis du har bestilt en netvare, så har du da ret til 14 dages returret. Og det inkluderer så vidt vides stadig porto - derfor vil det være i deres interesse.
De skal handle efter lovgivningen for det land, som deres kunde er bosat i. .,,... medmindre reglerne er lavet om indenfor de sidste par år - hvilket ville være mærkeligt, da man vel stadig forsøger at sikre netkunder bedre.
Helle
Indenfor EU gælder en fælles forbrugerlov. Så du har 7 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag varen ankommer. I danske E-butikker er det, som Helle skriver, 14 dage. Og ja, det er hele beløbet (inklusiv forsendelse) der skal refunderes. Dog skal forbrugeren altid betale dokumenterede udgifter for returneringen. Så man risikerer at få en efterregning.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Så bukkede jeg under for gruppepresset og fik fingrene i mit eget eksemplar af Terra Mystica, så vi langt om længe kan få det prøvet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Black Sea »

Har også netop modtaget mit eksemplar af Terra Mystica ...my precious...
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Jeg skal afhente udvidelsen Nomads til Kingdom Builder idag - flere bræt, flere kombinationsmuligheder, og så kan man være op til 5 :)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Har for første gang købt brugte spil idag. Købte Power Up expansion til King Of Tokyo og Dominion: hinterlands samt to promo kort. Nu mangler jeg kun Intrigue og Alchemy, så er Dominion samlingen komplet - bortset fra den kommende Guilds udvidelse.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply