Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Gunness wrote:Ok, tak :)

Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden :)
+1

:)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:[...] Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden :)
Det er vel bare om at gå i gang og så må vi se, om andre følger efter. Jeg vil næppe være en af dem, der er god til at få informationen med, da jeg først skriver, når jeg har modtaget spillet og da er den kedelige detalje med betalingen for længst overstået.
frouvne, administrator

Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Modtog to spil til mig/ungerne i dag.
- Ultimate Warriorz 175,-
https://boardgamegeek.com/boardgame/100 ... e-warriorz
- Greedy Greedy Goblins 275,-
https://boardgamegeek.com/boardgame/184 ... dy-goblins

Fra Snydepels. Bestilte i går, modtog dem i dag :)

De fleste vil nok betegne dem som "fillers" men jeg tror de vil gøre sig godt her, set i lyset af den korte tid jeg har med ungerne for tiden.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!! :shock: :shock: :shock: [...]
... så blev min tålmodighed (langt om længe :twisted: ) belønnet...
frouvne, administrator

Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Frouvne wrote:
Jonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!! :shock: :shock: :shock: [...]
... så blev min tålmodighed (langt om længe :twisted: ) belønnet...
Nu er det jo for sent at være med, men må man spørge hvad det ca. endte med koste, jeg begynder efterhånden meget at fortryde jeg ikke backede det mens det var muligt... :(
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by AndersC »

Frouvne wrote:
Jonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!! :shock: :shock: :shock: [...]
... så blev min tålmodighed (langt om længe :twisted: ) belønnet...
Jeg modtog også mit eksemplar i dag! :D

Og ellers har ugen budt på en pakke med Outfoxed til min 6-årige niece efter varme anbefalinger fra Mr. Vasel, Stockpile og Eldrich Horror: Under the Pyramids. Godt det er weekend!
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Velkommen i klubben Allan og Anders! :)

Rasmus, jeg tror jeg gav omkring 800,- for mit Tokaido CE med malede minier, 2 expansions, metal mønter, CD med stemnings musik og extra stort bræt. Så på trods stor forsinkelse og pænt ringe kommunikation fra Fun Forge side, så er jeg rigtig godt tilfreds. Nu skal jeg bare have spillet det 35 gange, så jeg kan nå at prøve samtlige figurer....:)
Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Jonezy wrote:Velkommen i klubben Allan og Anders! :)

Rasmus, jeg tror jeg gav omkring 800,- for mit Tokaido CE med malede minier, 2 expansions, metal mønter, CD med stemnings musik og extra stort bræt. Så på trods stor forsinkelse og pænt ringe kommunikation fra Fun Forge side, så er jeg rigtig godt tilfreds. Nu skal jeg bare have spillet det 35 gange, så jeg kan nå at prøve samtlige figurer....:)
Tak :) Det lyder alle pengene værd!
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg fik lidt überstax med posten idag :)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har lige bestilt Arkwright, Indonesia og Yinsh. Kommer dog først engang til efteråret, så jeg må væbne mig med tålmodighed.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

BlueSwan wrote:Har lige bestilt Arkwright, Indonesia og Yinsh. Kommer dog først engang til efteråret, så jeg må væbne mig med tålmodighed.
Ja, hvis man havde været lidt mere vågen på DC bazaren, kunne du have ejet Arkwright allerede. Ja beklager, men den måtte jeg altså lige skyde af. 8)
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Stony wrote:
BlueSwan wrote:Har lige bestilt Arkwright, Indonesia og Yinsh. Kommer dog først engang til efteråret, så jeg må væbne mig med tålmodighed.
Ja, hvis man havde været lidt mere vågen på DC bazaren, kunne du have ejet Arkwright allerede. Ja beklager, men den måtte jeg altså lige skyde af. 8)
I know, jeg bød også på det, men var travlt optaget af Madeira søndag formiddag, så jeg tabte både buddet på Arkwright og La Granja. Sådan er der så meget!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Var i løbet af ugen ovre i min lokale Swipbox og hente en pakke fra Snydepels. Den indeholdt Arcadia Quest: Beyond the Grave, en udvidelse til Arcadia Quest, som jeg MÅTTE HAVE, da Inferno udvidelsen fra kickstarter er udskudt til en oktober ankomst. Derudover gav Click Clack Lumberjack en god griner på Bastard Cafeen for et par uger siden, så den nordiske udgave Toc Toc Woodman ankom sammen med AQ udvidelsen. Det er et spil, hvor man med en toplækker plastic økse skal hakke bark af et plastic træ; meget fjollet og rigtig meget useriøst...:) (Lige et pro-tip; Click Clack Lumberjack kommer i en meget mindre ækse, så hvis du har valget, er det den man bør gå efter!)

Til de pris bevidste tror jeg nok at jeg gav 400,- for AQ udvidelsen og omkring 130,- for fjollet økse-spil plus noget fragt.
Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Jonezy wrote:Til de pris bevidste tror jeg nok at jeg gav 400,- for AQ udvidelsen og omkring 130,- for fjollet økse-spil plus noget fragt.
Thumbs up for priser :) og økse-spillet kan det spilles af børn i 3, 6, og 10 årsalderen? Eller er det bedst til fulde voksne? (Efter din vurdering?) og kan det evt bruges til begge? (Altså ikke en kombination af de to) :)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

RasJer wrote:
Jonezy wrote:Til de pris bevidste tror jeg nok at jeg gav 400,- for AQ udvidelsen og omkring 130,- for fjollet økse-spil plus noget fragt.
Thumbs up for priser :) og økse-spillet kan det spilles af børn i 3, 6, og 10 årsalderen? Eller er det bedst til fulde voksne? (Efter din vurdering?) og kan det evt bruges til begge? (Altså ikke en kombination af de to) :)
Den tror jeg ungerne sagtens kan være med på. Især hvis I får god griner af at se hinanden 'epic-faile'...:) Men det er perfekt til fulde voksne...:D
Image
Post Reply