Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Stony wrote:Et hurtigt førsteindtryk fra at kigge på komponenterne, så får den gode Stegmeier altså point herfra. Mønterne er - også denne gang - bedre end de mønter vi købte fælles. Klarere farveforskel og forskellig størrelse.
De er i alt fald lettere at skelne fra hinanden - men jeg synes, at de mangler noget tyngde. Jeg regner med at få brugt begge dele i forskellige sammenhænge.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Fik ikke én, men *to* pakker i dag, så nu ejer jeg Arkwright, Beyond Baker Street og The Last Spike.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog mit Kickstarter-eksemplar af The Manhattan Project: Chain Reaction, der straks er blevet taget i brug til aften.
frouvne, administrator

Image
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by LuluChia »

I dag er min fødselsdag og jeg fik 3 fantastisk spil - Defenders of the Last Stand, Mansions of Madness 2nd edition og Castle Panic! Fantastic day! Næste weekend er hele resten af familien hos farmor på besøg. Så bliver der spillet mange spil :D
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

LuluChia wrote:I dag er min fødselsdag og jeg fik 3 fantastisk spil - Defenders of the Last Stand, Mansions of Madness 2nd edition og Castle Panic! Fantastic day! Næste weekend er hele resten af familien hos farmor på besøg. Så bliver der spillet mange spil :D
Tillykke med dagen! :D Håber du må få fornøjelse af spillene. Vi har haft stor fornøjelse af alle tre spil omend Mansions of Madness var i førsteudgaven.
frouvne, administrator

Image
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by LuluChia »

Tak! Og tak for handlen i går. Nu har jeg en helt bunk nye spil at få på bordet :D
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I går aflsuttede RubiCon, og i den forbindelse fik jeg love til at vælge Android: Mainframe fra det store gavebord.

Larna valgte Maze Racer og Top That!, medens hendes kæreste Tim valgte Rådighedsbeløbet og et spil som jeg ikke lige husker.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Modtog en masse nye second summoners til Summoner Wars. Og nogen promokort. Og dividers. Og noget, der ligner erstatningskort? Nu virker det i hvert fald som om det spil er 'færdigt' :)

Gad vide om Colby Dauch nogensinde kommer med et nyt design, eller om han har for travlt med at køre biksen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Idag ankom Guilds of London, som jeg igennem nogen tid har haft et godt øje til grundet Tony Boydell og hans skriverier om spillet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Frouvne wrote:Idag ankom Guilds of London, som jeg igennem nogen tid har haft et godt øje til grundet Tony Boydell og hans skriverier om spillet.
Guilds landede også i NV idag. Glæder mig til at se, om jeg kan finde spillegruppen til det. World of yo-ho landede i samme pakke, glæder mig til at se om blandingen af brætspil og iOS-game holder
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

En tur til Meretes (Myde) nye hus i lørdags gjorde at jeg kunne overtage et Factory Funner, som (u)heldigvis ikke faldt i hendes forældres smag. En rigtig sjov puzzlely tile layer, som falder lige i min smag.

Derudover fik jeg sørme også en meget uventet forsinket fødselsdagsgave af Merete og Jesper (Valby2500), som de slet havde behøvet at give, da jeg ikke er den store fødselsdags-dyrker og derfor ikke havde arrangeret noget som helst i den forbindelse. Men de to skøre med-brætspils kumpaner gav mig altså Quadropolis, som jeg glæder mig til at forsøge at tæve dem i...:)
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

På besøg hos iqgaming i Huddleford kom jeg til at købe Mystic Vale som jeg længe har overvejet. Iqgaming er en beskeden butik men de har plads til ca. 300 spillere fordelt på 3 etager og laver dagligt events både med lcg, rollespil, figurspil og brætspil. Jeg tror det er vejen frem som spilbutik.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg kan også modtage Kickstarter-spil! I dag kom mit kæmpe Band of Brothers krigsspils-pledge, indeholdende Screaming Eagles, Ghost Panzer og Texas Arrows - plus forskelligt andet lir, ekstra scenarier og den slags. Lækkert ser det ud!

Jeg er også blevet ejer af Martin Wallace's nye Hit Z Road zombiespil. Road trip in the zombie apocalypse! Artwork er sublimt cool - det hele er lavet, så det ligner noget der er stykket sammen af forskellige ting fra den postapokalyptiske verden: Gamle spillekort er genbrugt, kapsler bliver brugt som tokens, æsken er en gammel "Hit the Road" spilleæske med den nye titel skrevet med tusch, osv..

Mekanisk er vi dog stadig i den kendte virkelighed, og Hit Z Road er primært et spil det kombinerer bud/auktioner med ressource-management.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I små-tings afdelingen ankom idag Snowdonia: Wagons Expansion.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Idag kom posten med Escape the Room: Secret of Dr. Gravely's Retreat. Så er familieunderholdningen sikret til en hyggelig eftermiddag.
frouvne, administrator

Image
Post Reply