Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så kom Project: ELITE og med det kasser med Alien Pack, Adrenaline, Therion og Turtalon.
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Frouvne wrote:Så kom Project: ELITE og med det kasser med Alien Pack, Adrenaline, Therion og Turtalon.
Fedt. Så må mine replacement minis snart være på vej. har haft det siden Essen sidste år, men ingen har villet spille det pga afsindig grimhed.
Jeg har til gengæld fået Mare Nostrum inkl kæmpekort. Terningerne er godt nok hobbit-små, men ellers af god kvalitet. Reglerne virker meget overskuelige, håber det holder.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Også Project: Elite her :)
Umiddelbart virker minierne helt ok. Der er et godt stykke op til CMON, men når spillet primært er en omgang panik-panik i runder af to minutter, er der næppe tid til at nærstudere detaljerne alligevel.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jeg modtog idag mit Kickstarter-eksemplar af Hands in the Sea, der står ovenpå skuldrene af Martin Wallaces A Few Acres of Snow. Jeg er spændt på at se, om oplevelsen bliver forbedret. Martin Wallace har selv et spil i støbeskeen, der bygger ovenpå A Few Acres of Snow, som han selv lyder meget begejstret for. Personligt har jeg dog lidt vanskeligheder med at lade mig begejstre over, at han har rykket spillet ind i et abstrakt rum-tematiseret univers. Så nu giver jeg mit Hands in the Sea en fair chance.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Steam Map Expansion 5 Kom idag, så nu kan jeg forhåbentlig få organiseret mine kort og få spillet lidt mere Steam. Fik iøvrigt også den første udvidelse med, Steam Barons, så jeg har alle udvidelseskortene.
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Frouvne wrote:Steam Map Expansion 5 Kom idag, så nu kan jeg forhåbentlig få organiseret mine kort og få spillet lidt mere Steam. Fik iøvrigt også den første udvidelse med, Steam Barons, så jeg har alle udvidelseskortene.
Hvad er der mere i exp 5, udover et ekstra kort?
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Medens vi var i England, kom jeg forbi Forbidden Planet i Manchester, og Lost Legacy: Third Chronicle faldt i min indkøbskurv. Det er et kortspil som bygger på mekanismen fra Love Letter (Draw one-Play one), men derved hører ligheden op da tema og gameplay er ret anderledes for de to spil der var i kassen, som også kan blandes til næsten uendeligt mange kombinationer.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

JoelP wrote:
Frouvne wrote:Steam Map Expansion 5 Kom idag, så nu kan jeg forhåbentlig få organiseret mine kort og få spillet lidt mere Steam. Fik iøvrigt også den første udvidelse med, Steam Barons, så jeg har alle udvidelseskortene.
Hvad er der mere i exp 5, udover et ekstra kort?
Der er selvfølgelig det dobbeltsidede kort derudover er der 8 mini-udvidelser, et universelt Display Board, så man ikke længere behøver lægge udvidelserne ovenpå grundkortet, er regelhæfte hvor reglertil alle udvidelserne ersamlet, en æske der kan indeholde alle udvidelseskort... det er hvad jeg umiddelbart kan komme i tanke om.
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Det lyder til gengæld også som en fristende pakke :)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg fik også Hands in the Sea den anden dag. Det ser rigtig cool ud, og da jeg var en stor fan af A Few Acres of Snow, har jeg høje forventninger til dette spil også.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Op til weekenden modtog vi Roll Player, som jeg glæder mig til at få spillet med min søn. Idag kom Alban Viards Tramways. Jeg er meget spændt på hvordan han er lykkedes med sin udgave af et togspil og håber virkelig at han har gjort brug af sine mange erfaringer med AoS-systemet fra de mange udvidelser, han har produceret til det.
frouvne, administrator

Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Frouvne wrote:Op til weekenden modtog vi Roll Player, som jeg glæder mig til at få spillet med min søn.
Hvor fra har du købt det eller er det en kickstarter?
Hvis man må spørge? :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

RasJer wrote:
Frouvne wrote:Op til weekenden modtog vi Roll Player, som jeg glæder mig til at få spillet med min søn.
Hvor fra har du købt det eller er det en kickstarter?
Hvis man må spørge? :)
Det er fra Kickstarter.
frouvne, administrator

Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by RasJer »

Frouvne wrote:
RasJer wrote:
Frouvne wrote:Op til weekenden modtog vi Roll Player, som jeg glæder mig til at få spillet med min søn.
Hvor fra har du købt det eller er det en kickstarter?
Hvis man må spørge? :)
Det er fra Kickstarter.
Ok tak og øv! :)
Nå men lad os vide om det er sjovt, så må jeg købe det når det kommer i handlen, hvis det gør :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg har de sidste par dage afleveret bestillinger på hhv. Terraforming Mars og The Gallerist.

Førstnævnte har jeg holdt øje med i et stykke tid, og er i disse dage begyndt at lande i diverse netshops. Sidstnævnte formåede helt at undslippe min opmærksomhed, indtil der var folk herinde der skrev lidt om det. Da jeg så opdagede et eksemplar der faktisk var på lager, så røg det ned i min indkøbskurv.
Sidst spillet:
Image
Post Reply