Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg modstod fristelsen til at købe mig fattig i cool merchandise på Comic-Con i går, og kom i stedet hjem med et brætspil: Pandemic: Reign of Cthulhu.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Fik Ticket to Ride: Rails & Sails af mine kollegaer. Fik også £50 af svigermor og £50 af en svigersøster som var øremærket til spil. Nogle af dem blev vekslet til Codenames og Cthulhu Fluxx på gårsdagens Comic Con.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Kickstarter Dreamwell ind af døren (måtte selv hente det på posthuset), og det er lige så flot som jeg håbede. Nu skal det bare prøves i weekenden med ungerne.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det havde jeg luret på, så ser frem til at høre din dom :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Der dukkede sgu nyt op i denne uge. 2 styk faktisk....

Junk Art dukkede op hos Snydepels og jeg måtte eje hvad jeg tænker er en moderne udgave af Bandu. Altså et stacking spil med en stribe varianter og spil modes, og jeg kan godt lide en god omgang stacking fjol i ny og næ...:)

Uluru: Tumult am Ayers Rock røg med i en fælles bestilling fra Tyskland. Har kigget længe på Dimension, som er et spil, hvor man skal løse en puzzle ud fra nogle bestemte kriterier hver runde og så får man point efter hvor godt man har levet op til de kriterier. Har så fundet ud af at Uluru gør det samme, har en højere sværhedsgrad og er billigere, så haps... Elsker, elsker puzzlely gameplay, så der burde være en chance for, at jeg synes det er sjovt!
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Terraforming Mars. Tematisk er det jo lige mig, så jeg glæder mig meget til at prøve det... :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Shit, det vælter ind nu....

I dag dukkede Dale of Merchants 2 op i postkassen. Dejligt med en kickstarter som bare fungerer. Ville gerne spille Dale of Merchants mere, da jeg synes at det er et ret hyggeligt lille deckbuilder spil, som egentlig ikke er så deckbuilder-agtigt, men det er lidt svært at få på bordet. Med Dale of Merchants 2 og extra-decket med bæverne er der nu 13 forskellige dyre decks at vælge imellem og da man max bruger 5 decks hvert spil er variations mulighederne pænt store.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I torsdags var jeg en tur i Bilka og benyttede mig af deres 35% rabat på brætspil. Jeg fik Castle of Mad King Ludwig til kr. 194.

I går fejrede min kone og jeg vores 50 års fødselsdage, og fik Hugo af nogle venner. Desværre kan jeg se at den originale terning er udskiftet med en anden.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Ind ad døren kom snigende et eksemplar af Mythos Tales... Oooh, uhyggelige eventyr mod grimme cthulhuide monstre!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Endnu en forsinket fødselsdagsgave dukkede op med posten, denne gang var det Kill Doctor Lucky i en helt ny 19.5 års jubilæumsudgave som min ene svigerinde sørgede for.
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zutcorp »

Jeg har lige fået Flamme Rouge ind- Asger Graneruds anden release (første var 13 days). Jeg har haft spillet som prototype, oger meget begrejstret for det. Jeg er meget tilfreds med kvailiteten af det nu udgivne spil. Tykt pap og flotte illustrationer!
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Har fandme lige kastet 80 europa penge efter et Mechs vs. Minions, men der forhåbentlig nogle med-germangamers som går lidt mere amok nede i Tyskland...:)

Tror faktisk at Mechs vs. Minions kunne blive et hit med dem som jeg plejer at spille CMoN spil med, så det er ikke et totalt uovervejet hype køb...;)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Igår modtog jeg et eksemplar af Vanuatu (second edition). Quined Games står for den nye udgivelse af spillet og har virkelig udvist god stil ved at rette op på alle de ting som designeren Alain Epron i første omgang burde have gjort i.f.t. at levere det produkt til sine backere som han oprindeligt havde lovet. Oprindeligt modtog jeg kun grundspillet i en fransk version og uden de mini-udvidelser, jeg havde betalt for. Det der virkelig provokerede mig var at Alain Epron aldrig besvarede henvendelser og aldrig kom med en officiel erklæring om at projektet var kuldsejlet.
frouvne, administrator

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Jonezy wrote:Har fandme lige kastet 80 europa penge efter et Mechs vs. Minions
Det gjorde jeg også. Nogenlunde samtidig med 20.000 andre. Hold da op et gedemarked at komme igennem... Jeg nåede først med i Wave 1/Shipment 2, som de vil sende i midt december. Ved ikke hvorfor de så har trukket betalingen i dag...
/APK
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

APK wrote:Det gjorde jeg også. Nogenlunde samtidig med 20.000 andre. Hold da op et gedemarked at komme igennem... Jeg nåede først med i Wave 1/Shipment 2, som de vil sende i midt december. Ved ikke hvorfor de så har trukket betalingen i dag...
Nok fordi de i udlandet ikke har samme beskyttelse af forbrugerne som vi har i DK. Jeg har i hvert fald ofte oplevet at udlandske butikker trækker pengene med det samme, selvom varen først sendes flere dage efter.
Post Reply