Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Nope, den har jeg ikke set endnu... Øv...
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Du har slet ikke fået nogle mails fra Happyshop? De har skrevet "flere" opdateringer til mig. Hvis du ikke har fået noget ville jeg måske skrive til producenten.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 233 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

Den rare post kom med Neolithic: Advanced Cultures og Omen: Edge of the Agean idag.

I julen blev det ikke til gaver, men til gengæld benyttede jeg lejligheden til at begave fruen. Hun fik 4 Gods (som lød som noget hun ville elske) og Bubblee Pop, som er en brætversion af de populære apps hvor man skal skyde bobler. Her i en 2-player udgave. Begge spil blev vel modtaget. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Goblen wrote:Du har slet ikke fået nogle mails fra Happyshop? De har skrevet "flere" opdateringer til mig. Hvis du ikke har fået noget ville jeg måske skrive til producenten.
Fik en adresse confirmation fra ShipNaked (!?) 1. december, men ellers har jeg ikke hørt noget. Måske er det fordi at jeg har bestilt 2, at jeg kommer bagerst i køen imens de shipper alle de enkelte spil. Jeg tager det køligt lidt endnu, men KS shipping er virkelig bare bøvlet for det meste...
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Helle »

Jeg har fået Pandemic Iberia i julegave.
Glædermig meget til at få det prøvet....
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Helle »

Frouvne wrote:Op til jul modtog jeg mit eksemplar af Trick of the Rails. Og det var godt set i lyset af, at jeg ikke var blandt de heldige (artige?), der modtog brætspilspakker i år. Det gjorde til gengæld Helle, der fik Pandemic Iberia og Severin, der modtog A Game of Thrones: Hand of the King og The Lord of the Rings: Journey to Mordor.
Du havde heller ikke skrevet ønskeseddel.... Og som tiden sig nærmede forsvandt muligheden for at nå at bestille noget af den slags ... Ellers plejer du nu nok at få hårde firkantede pakker!!!!!
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

DLP Games fungerer så pænt meget hurtigere end diverse shipping hubs, som Kickstarter firmaerne bruger...

I dag kom de nyeste udvidelser til Orléans; Orléans: Trade and Intrigue og Neue Ortskarten no 4 (3 nye bygninger til spillet), så nu er jeg vist 100% på den serie. Yeah for den indre OCD Dorthe...:D

Desuden fik jeg også endelig fingrene i mit eget Rhino Hero eksemplar for nylig!
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Det lykkedes mig at finde et eksemplar af det lille japanske Garden of Minions solitairespil fra sidste Essen-messe, og det ankom i dag. Det er jo nok ikke det næste Terra Mystica, men jeg er lidt vild med det Miyasaki-agtige artwork og tema.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Knægten havde prøvet Mechs vs. Minions hos en ven, og ville gerne have at vi anskaffede det også. Det gjorde vi så, og det ankom i dag.

Damn, det er enormt! Skal jeg have det med nogle steder, skal jeg nærmest finde en kuffert frem til at have det i. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg modtog netop den nye udgave af RoboRally. Jeg har i forvejen en af de ældste versioner. (Den med metal-figurer, hvor man kan være op til otte spillere) Jeg ville gerne have de nye (malede) figurer, lidt flere kort at vælge imellem samt et opdateret regelsæt.

Da jeg så havde indkøbskurven åben, kiggede jeg på hvad der ellers var i shoppen.

Det blev så til en opdatering af American Rails. Jeg har i forvejen førsteudgaven med den rædselsfulde plasticæske. (Den ryger så til salg på førstkommende Djengis Con.)

Og så kom jeg også til at købe Aeon's End. Bare fordi det så cool ud, og havde en pæn BGG rating, og fordi det kun krævede et enkelt klik at smide den ned i indkøbskurven. Eller noget. :oops:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så er der nye tidseventyr på programmet, da T.I.M.E Stories: Expedition Endurance ankom i dag. Det bliver godt!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Hvor dælen har du fundet den henne??? Jeg går ud fra, at det er den engelske udgave... ;)
Jens_Hoppe wrote:Så er der nye tidseventyr på programmet, da T.I.M.E Stories: Expedition Endurance ankom i dag. Det bliver godt!
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Ja jeg vil gerne vide det samme! Mette Vuns!
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Hæ, boardgameshop.eu har den in stock. Shop amok! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Hæ, boardgameshop.eu har den in stock. Shop amok! :)
Jeg lod mig i hvert tilfælde lige rive med af massehysteriet... :lol: :oops:
frouvne, administrator

Image
Post Reply