Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Nu stikker det da helt af.... Årets første dosis KS plastic kom i en stor pakke i dag. Det var Masmorra: Dungeons of Arcadia fra CMoN, som var i den pakke og jeg har allerede fortrydt at jeg ikke købte de extra farvede terninger med... :)
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mine to x Steal this Game i dag.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Skulle have hentet mit Santorini i går på Bastarden, men der var desværre gået et eller andet galt så ham der skulle lægge det til mig ikke havde gjort det.

Ærgerligt - især da jeg gerne havde spillet det med familien i dag.

Nogle andre der backede det der kan dele lidt indtryk?
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har for første gang prøvet GMT's P500 system efter at det nu er blevet realistisk her fra Europa. Har bestilt solospillet Mr.President. Der er meget der lyder skræmmende ved det. Kun solo. Spilletid på 4-8 timer - endda ifølge designeren, så måske endnu længere. Men temaet...jeg bliver nødt til at prøve det! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Modtog T.I.M.E. Stories fra Cosworth. Jeg har prøvet det en enkelt gang før hvor jeg var habilt underholdt uden at være blæst bagover, men jeg håber på, at oplevelsen vokser ved et gensyn.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg fik endelig fat i et eksemplar af Kemet denne uge. Har spillet det før, men aldrig rigtig nok, så nu kan det forhåbenligvis komme lidt mere på bordet. Gør heller ikke noget med flere 5-p spil i samlingen :D
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Oj, jeg har sgu da fået hele 2 spil til samlingen den sidste uges tid.

Første dukkede min Villages of Valeria kickstarter op efter lidt shipping bøvl (der var nogle som modtog deres allerede i december, men der var glemt at blive overført nogle papirer og det meste af Europa måtte derfor vente en måned extra). Et multi use cards spil, som vist skulle minde ret meget om spil som San Juan og Race for the Galaxy.

Og i forgårs kunne jeg hente den nyeste udvidelse til Time Stories, nemlig Time Stories: Expedition Endurance. Mere Time Stories er jo bare godt og har lige set et teaser billede af de næste 3 scenarier på vej, så der er dømt flere underholdende tidsrejser fremover!
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Myde wrote:Jeg fik endelig fat i et eksemplar af Kemet denne uge. Har spillet det før, men aldrig rigtig nok, så nu kan det forhåbenligvis komme lidt mere på bordet. Gør heller ikke noget med flere 5-p spil i samlingen :D
Det vil jeg gerne være med til en dag!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

BlueSwan wrote:
Myde wrote:Jeg fik endelig fat i et eksemplar af Kemet denne uge. Har spillet det før, men aldrig rigtig nok, så nu kan det forhåbenligvis komme lidt mere på bordet. Gør heller ikke noget med flere 5-p spil i samlingen :D
Det vil jeg gerne være med til en dag!
Det finder vi bare ud af! Mon ikke Robert og de andre måske også gider?
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zutcorp »

Så fik jeg en stor stak hjem

Terra Mystica +exp
Tzolkien expansion
7 wonders duel exp
Star realms

Jeg er kommet igang med at lave foamcore inserts, så glæder mig til at prøve kræfter med terra Mystica, som trænger!
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Posten kom med Pandemic: Promo Roles og takket være Jesper_Norris ankom T.I.M.E Stories - Under The Mask også i dag. Så nu kan vi komme videre med både den og Expedition: Endurance :D
Derudover blev Great Western Trail bestilt i går - den glæder jeg mig meget til at få mellem hænderne.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog The Voyages of Marco Polo med posten. Det er et af de få spil fra de seneste år, jeg har tænkt det måske har været en fejl at ignorere. Så det måtte jeg lige gøre noget ved. Det er dog nok sidste gang jeg benytter den forhandler, der åbenbart mener, at brætspil kan sendes i en pose. Det syntes jeg måske er lige lovlig sløset.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Biergarden i forgårs. Det er et mindre hurtigt kortspil hvor du skal bygge din biergarden op ved at sammensætte de rigtige kort.

Ser simpelt ud, og mon ikke den passer fin som filler :-)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Så kom mit længe ventede eksemplar af Gloomhaven endelig - selv om jeg kun har backet standee-udgaven (altså uden miniatures), er der fan'me en tung æske :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by thomassvan »

Gunness wrote:Så kom mit længe ventede eksemplar af Gloomhaven endelig - selv om jeg kun har backet standee-udgaven (altså uden miniatures), er der fan'me en tung æske :D
Samme her. Jøsses.
Post Reply