Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Har fået en masse CMoN plastic de sidste par uger. I sidste uge kom Zombicide Black Plague: Green Horde base spillet (man får først KS ting og udvidelser til sommer) og i denne uge kom SMOG: Rise of Moloch så med den helt store pakke.

For at bevare en smule euro creds fik jeg også nogle små stofposer til Castle of Burgundy fra BGG butikken.

Nu er der flippin pladsmangel igen... :lol:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jeg har hermed inviteret mig selv til SMOG :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Gunness wrote:Jeg har hermed inviteret mig selv til SMOG :D
Det skulle vi nok kunne finde ud af. :D
Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Så knækkede jeg desværre selv og gik for første gang nogensinde ud for at genanskaffe mig et spil, jeg ellers lige havde solgt.

Det drejer sig om Kremlin, som jeg måske aldrig kommer til at få spillet igen, men jeg kunne altså ikke længere stå for den nye versions opgraderede design (AK-versionen var hæslig) og meget billige pris. Desuden indeholdt den nye udgave både "Revolution"-varianten og en lidt mere ligegyldig "moderne"-variant. Jeg vil prøve at få nogen overtalt til at spille Revolutionsvarianten med mig.

Måske det ved eftertanke var lige lovlig meget for for én vinterferie både at se Stalins død og at læse Montefioris stalinbiografi. Begge kan ellers anbefales eventuelle historieinteresserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

I den forgangne uge har jeg modtaget Star Trek Frontiers plus udvidelsen, og så måtte jeg en tur på brugtmarkedet, og erhverve Rising Sun plus et par udvidelser.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Fik byttet mit stort set uspillede Genoa for Century: Spice Road.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I dag modtog jeg den nye version af Hannibal med titlen: Hannibal & Hamilcar. Jeg håber, at det kan sparke liv i spillet for mig igen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg fik mig et eksemplar af GMT's Time of Crisis i går. Det ser nice ud!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog et eksemplar af Q-Jet 21xx i går. Har længe tænkt, at jeg skulle opgradere mit eksemplar af Ave Caesar til Ravensburger-udgaven. Tilfældigheder førte mig i stedet til Q-Jet 21xx, der fylder langt mindre og som så vidt jeg har forstået har samme opbygning af banerne som i Ravensburger-udgaven.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog The Expanse Board Game - hvilket jo var meget heldigt, da jeg har sat mig på til at introducere det til DC. Med i pakken var også demo scenariet til T.I.M.E Stories: Santo Tomas de Aquino.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Backede Edge of Darkness alligevel. Så Rahdos gennemgang af spillet, og det var betydeligt bedre end hende den mega irriterende på Geek & Sundry - hendes kropssprog og ansigtsudtryk var en pain at se på, og fjernede helt fokus på spillet.
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Goblen wrote:Backede Edge of Darkness alligevel. Så Rahdos gennemgang af spillet, og det var betydeligt bedre end hende den mega irriterende på Geek & Sundry - hendes kropssprog og ansigtsudtryk var en pain at se på, og fjernede helt fokus på spillet.
Det må have været en slem omgang når Rahdo er klart at foretrække
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Heh, jeg synes nu hun var at foretrække i forhold til råberi og konstante takebacks :D

Og når spillet nu ser lidt små-tørt ud kunne man jo kigge på hende i stedet :P
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Op til Spiel 17 lagde jeg nogle bestillinger, der først op til denne weekend nåede frem:

Finished!
Fear - Fast Forward Series #1
Fortress - Fast Forward Series #2
Flee - Fast Forward Series #3
Nations The Dice Game: Unrest Expansion
frouvne, administrator

Image
Post Reply