Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jonezy wrote: Tue Dec 25, 2018 3:06 pmNu begynder min pile of shame fandme snart at ligne Gunness' og Stony's.... :shock:


Nej nej, bare rolig. Det er der vist ingen chancer for... :D
Hov hov, det er jo groft, det der! I øvrigt er min Pile of Shame vist mere en Pile of Frustration ;)

Mine unger, som ellers er møgsvære at få til at spille, gav mig en spilledag i julegave, hvor jeg nogenlunde frit kan vælge, hvad jeg vil spille. Så kan jeg forhåbentlig gøre lidt ved de uåbnede.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Det blev en meget afdæmpet gang julegaver til mig, men jeg var rigtig glad for at få The Grizzled: Armistice edition forærende.

Jeg har nu været alt for vissen i dag til at få kigget ordentligt på reglerne endnu.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Gunness wrote: Tue Dec 25, 2018 4:54 pm
Jonezy wrote: Tue Dec 25, 2018 3:06 pmNu begynder min pile of shame fandme snart at ligne Gunness' og Stony's.... :shock:


Nej nej, bare rolig. Det er der vist ingen chancer for... :D
Hov hov, det er jo groft, det der! I øvrigt er min Pile of Shame vist mere en Pile of Frustration ;)

Mine unger, som ellers er møgsvære at få til at spille, gav mig en spilledag i julegave, hvor jeg nogenlunde frit kan vælge, hvad jeg vil spille. Så kan jeg forhåbentlig gøre lidt ved de uåbnede.
Det er sgu da en total fed julegave! :)
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Jeg fik hele to spil i julegave + en udvidelse. Det blev til When I Dream samt Arkham Horror: The Card Game + Dunwich-udvidelsen.

Kortspillet er selvfølgelig allerede afprøvet ;)
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Jeg fik ikke en skid spil i julegave, og det er altid dejligt. Så er der ikke noget der skal byttes og jeg kan med god samvittighed købe nye spil til at stå og henstøve på hylden selv 8)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik intet i julegave. Fik givet Keyforge til min bror og fik prøvet det :-)

Derimod ankom mit CO2 second chance i dag. Det glæder jeg mig til at få prøvet.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Et enkelt nytårs-indkøb er det blevet til: Flick 'em Up!: Dead of Winter røg i indkøbskurven, så det forhåbentlig kan komme på bordet i anledning af nytårsaften, der normalt er en aften, hvor der skal laves og nydes god mad og spilles et par gode spil med min bror og vores børn.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jeg havde egentlig ikke nogen ambitioner om at få Hunt For the Ring ind i samlingen, men 75 kr. for et spritnyt eksemplar, hvor æsken bare har fået et tryk... det skyldte jeg alligevel familiens Tolkien-fanatiker. Haps.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Senest ind ad døren: 5-Minute Dungeon med 5-Minute Dungeon: Curses! Foiled Again! Endnu en Kickstarter er dukket op. Håber, at få den på bordet hurtigst muligt, så jeg kan se, om det fungerer.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så dukkede der en Kickstarter op: Escape the Dark Castle. Jeg er ret vild med det grafiske udtryk, der er totalt retro-agtigt. Andre vil formentlig hade det for det samme, men jeg bliver i hvert tilfælde helt glad i låget af at se på det. Retro-stemningen har de gjort meget ud af hele vejen rundt. Således leveres den stemningsmusik, der hører til spillet på et kassettebånd. God stil. Wingspan dukkede op samtidig. Rent grafisk glæder jeg mig også til dette - her forventer jeg at dele smag med en del flere end i det andet spil.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Bestilte Underwater Cities fra Vengeful Games. Glæder jeg mig meget til kommer ind af døren...
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

I dag blev samlingen udvidet med et par udvidelser: Great Western Trail - Rails To The North og Wildlands - The Unquiet Dead. Det bli'r spas.
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

goldbaek wrote: Sat Jan 19, 2019 5:29 pm I dag blev samlingen udvidet med et par udvidelser: Great Western Trail - Rails To The North og Wildlands - The Unquiet Dead. Det bli'r spas.
Hvor fik du førstnævnte fra? Jeg har haft mit i bestilling siden sommeren 2018.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Taibi wrote: Sat Jan 19, 2019 6:16 pm
goldbaek wrote: Sat Jan 19, 2019 5:29 pm I dag blev samlingen udvidet med et par udvidelser: Great Western Trail - Rails To The North og Wildlands - The Unquiet Dead. Det bli'r spas.
Hvor fik du førstnævnte fra? Jeg har haft mit i bestilling siden sommeren 2018.
Vengefulgames - https://www.vengefulgames.dk/shop/6-boa ... orth---en/
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Januar har på magisk vis også bragt nye spil ind af døren:

Et nyere krigsspil; Conflict of Heroes: Guadalcanal - The Pacific 1942, samt en håndfuld gamle af slagsen: Avalon Hills Battle for Italy og Hundred Days Battles og Columbia Games' første træblokspil, Quebec 1759.

Udover det har jeg anskaffet mig et eksemplar af LYNGK, og GMT's nye rumspil SpaceCorp er også ankommet!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply