Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Hov, jeg glemte da at få angivet at Vindication også er kommet ind ad døren.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Thu Oct 17, 2019 11:02 am
Og så er der desuden lagt bestillinger på:
Promenade
Det her glæder jeg mig til at høre om. Det er på min liste til Spiel.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Stony wrote: Thu Oct 17, 2019 11:02 am Jeg er i øvrigt røget helt i modsatte grøft, efter jeg opgav mit nytårsforsæt. Så der er kommet et par ting mere ind ad døren i de forgangne uger.

Det blev til:
Junk Art
Pandorum
Space Gate Odyssey
UBOOT: The Board Game

Og så er der desuden lagt bestillinger på:
Promenade
The Shipwreck Arcana
Junk Art og The Shipwreck Arcana lyder som nogle gode bud til en julefrokost... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Inden for de seneste dage er Exploriana og Martin Wallaces Discworld-remake Nanty Narking landet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så begynder mine Essen-bestillinger at tikke ind. I dag modtog jeg Maracaibo samt On the Origin of Species.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik en del med hjem fra Essen :-)

Kai Zen. Et Sudoku-lignende spil hvor du skal kombinere farver og symboler. Det er allerede spillet to gange og det er skide godt.
Bargain Quest. Et hurtigt spil hvor du skal åbne en butik der tiltrækker heltene der skal ud og baske monstre - med dit udstyr. Det betaler de dig for med bl.a. penge og point. Ganske anderledes og sjovt spil.
Chai. Bryg den perfekte te og sælg den til dine kunder (eller dine modspilleres). Spillet virker ganske OK, men ikke så imponeret over reglerne. Dette var det spil hvor jeg tog den største chance og alene købte det på temaet.
Expedition to Newdale. En af titlerne jeg glæder mig til at få på bordet. Købt alene pga. designeren bag.
Awkward Guests. Ked af jeg ikke fik det backed, men så røg det i kurven på Essen. Skulle være en ganske sjov Cluedo variant.
Yukon Airways. Super fedt tema, hvor du skal flyve folk (terninger) rundt til forskellige lokationer i din lille flyver. Desværre var der fejl på en af spillepladerne, så venter lige på det bliver fixet og sendt til mig.
Glen More II. Kickstarter pickup af en v. 2.0 af det gamle Glen More som jeg synes er mega fedt.
Smoothies. Et lille roll'n'write spil hvor du skal blande smoothies. Ikke prøvet endnu.
Castle Dukes. Et spil jeg preordered efter at have prøvet det herhjemme. Ganske underholdende stablespil hvor du bygger dit slot op og så skal passe på det ikke braser sammen når dragen angriber.
1942: Yorktown. Du skal finde fjendens hangarskib og bombe det før det finder dig. Ser underholdende ud :-)
Tinker Tailor. Mest købt til mine arrangementer, hvor man skal drafte sin rolle, og når den så bliver læst op i et gammelt børnerim spiller man det. Ham der har lavet art work tegnede en drage i låget da jeg købte det.
Machi Koro Legacy. Bare fordi.

Endelig fik jeg to titler mens jeg var afsted:

Lovelace & Babbage. En Kickstarter jeg havde backed i et group pledge jeg havde glemt alt om.
Tank Duels: Enemies in the crosshairs. Denne GMT-titel glæder jeg mig rigtig meget til at få på bordet. Skal smadre tanks under anden verdenskrig. Har fået ret så fede reviews, så lover godt.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Røg sgu med i Essen hype alligevel selvom Carsten har talt mig fra Orleáns Stories. Jeg opdagede nemlig at det der Ecos: First Continent bruger bingo mekanikken fra (Rise of) Augustus, og hvis der er et spil som jeg holder meget af er det romer-bingo. Augustus er et af mine mest spillede spil og jeg har faktisk længe håbet på at nogle ville tage bingo mekanikken videre, da det i min bog er en fantastisk anti-nedetids mekanik. Nu kan det så være at det lidt mere komplicerede gameplay gør at nedetiden så kommer når der er bingo! (eller ecos, som det vist hedder her), men jeg er nødt til at afprøve det og det er så ankommet i dag.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Goblen wrote: Fri Nov 01, 2019 3:53 pm Fik en del med hjem fra Essen :-)
Ingen Era of Tribes?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Fri Nov 01, 2019 10:50 pm
Goblen wrote: Fri Nov 01, 2019 3:53 pm Fik en del med hjem fra Essen :-)
Ingen Era of Tribes?
Hm jo. Det tog jeg også med hjem. Samt inuit the snow folk. Gik lidt for stærkt.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Glen More II: Chronicles og mit Essen-spil Maracaibo.
frouvne, administrator

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

/APK
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Terraforming Mars: Turmoil
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Paladins of the West Kingdom dukkede op via et fælleskøb i går.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Mit Dreamscape KS dukkede op med posten i dag. Stærkt forsinket, men er stadig glad :-)
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Jeg fik Sankt Petersborg (2. udgave) i den hollandske version ind ad døren i dag.
Post Reply