Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Var på loppemarked i går og fandt "Khet - The Lasergame" til 25 kroner. Skulle lige renses lidt og så nye batterier, så kommer der en rød stråle. Usikker på, hvor kraftig den skal være men den lyser.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

Tillykke med fundet!
Når blot den lyser, burde den være stærk nok til at blive reflekteret hele vejen fra spejl til spejl (til spejl)...
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Uha en god dag. Hentet "After Essen" brætspil hos Boardgamer.dk:

1. The Gallerist.
2. Curse of the Black Dice.
3. 10 to Kill.

Derudover hentede jeg to brugte spil hos Claus... Så fedt. Bliver god weekend med gutterne.

/Brian
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Fik endelig min kickstarter version af "SteamPunk Rally". Pakkede det ud i går aftes, lækre komponenter og flot design, imponerende i forhold til prisen.

Et lille hak i den ene damage counter er til at leve med.

Så nu skal det bare prøves.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Sir William wrote:Fik endelig min kickstarter version af "SteamPunk Rally". Pakkede det ud i går aftes, lækre komponenter og flot design, imponerende i forhold til prisen.

Et lille hak i den ene damage counter er til at leve med.

Så nu skal det bare prøves.
Det var sent du fik den. Har haft min et godt stykke tid, men glæd dig - spillet er fedt :-)

/Brian
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Goblen wrote:Uha en god dag. Hentet "After Essen" brætspil hos Boardgamer.dk:

1. The Gallerist.
2. Curse of the Black Dice.
3. 10 to Kill.

Derudover hentede jeg to brugte spil hos Claus... Så fedt. Bliver god weekend med gutterne.

/Brian
Og kommer så hjem til at Run, Fight or Die Big Box Kickstarteren er blevet taget i tolden :shock: Men i det mindste er det her, og kan nu blive klart til vores zombie - boardgaming day på arbejdet.

/Brian
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Goblen wrote:
Sir William wrote:Fik endelig min kickstarter version af "SteamPunk Rally". Pakkede det ud i går aftes, lækre komponenter og flot design, imponerende i forhold til prisen.

Et lille hak i den ene damage counter er til at leve med.

Så nu skal det bare prøves.
Det var sent du fik den. Har haft min et godt stykke tid, men glæd dig - spillet er fedt :-)

/Brian
Kommer ikke så ofte til København, så skulle lige koordinere det med en kollega om hun ville hente det.

Da jeg så samtidig er ved at flytte, så hastede det ikke så meget.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Igår modtog jeg T.I.M.E Stories og idag modtog jeg meget passende den første udvidelse dertil T.I.M.E Stories: The Marcy Case. Den fik følgeskab af Terra og Pandemic Legacy, så nu er der familieunderholdning til nogle efterårs-eftermiddage.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Igår modtog jeg T.I.M.E Stories og idag modtog jeg meget passende den første udvidelse dertil T.I.M.E Stories: The Marcy Case.
Det var sjovt, dem har jeg også modtaget i dag. :) Sammen med disse havde jeg også bestilt et eksemplar af Quineds tyske kulminespil Haspelknecht.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Igår modtog jeg T.I.M.E Stories og idag modtog jeg meget passende den første udvidelse dertil T.I.M.E Stories: The Marcy Case.
Det var sjovt, dem har jeg også modtaget i dag. :) [...].

Det må være udtryk for din gode smag! :wink: Jeg glæder mig virkelig meget, til at få det prøvet. Satser på at kunne lokke familien til at deltage i en første gennemspilning i weekenden.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:
Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Igår modtog jeg T.I.M.E Stories og idag modtog jeg meget passende den første udvidelse dertil T.I.M.E Stories: The Marcy Case.
Det var sjovt, dem har jeg også modtaget i dag. :) [...].
Det må være udtryk for din gode smag! :wink: Jeg glæder mig virkelig meget, til at få det prøvet.
Også mig. Efter at have læst reglerne og kigget på setup/intro-kortene i det første scenarie, er jeg meget spændt på at få det prøvet. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Det må være udtryk for din gode smag! :wink: Jeg glæder mig virkelig meget, til at få det prøvet.
Også mig. Efter at have læst reglerne og kigget på setup/intro-kortene i det første scenarie, er jeg meget spændt på at få det prøvet. :)
Ja, de panoramaer er super-flotte og stemningsmættede. Jeg er bange for, at det kommer til at kræve en del gennemspilninger, da det vil være svært ikke at skulle undersøge de mange ledetråde. Og en så ufokuseret tilgang vil næppe føre til en hurtigt gennemført mission.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re:

Post by Mik »

Danny wrote:
Anders wrote:Jeg har for et øjeblik siden købt:

Luftwaffe
The Republic of Rome og
Up Front

Til en samlet pris på 300,- :shock: :D
Det er jo tyveri :D Hvad med at jeg køber RoR for 300 kr., så har du fået de andre spil gratis :D :D :D
Hvis Danny gerne vil købe RoR for 300 kr. har jeg såmænd også et eksemplar til salg.
Mik
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by chr88 »

Frouvne wrote: [...] Den fik følgeskab af Terra [...]
Har du købt den engelske udgave af Terra i Danmark? Det er vist mit sidste "must have" fra Essen, men vil ikke betale 100 kroner i fragt for ét spil. :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

chr88 wrote:
Frouvne wrote: [...] Den fik følgeskab af Terra [...]
Har du købt den engelske udgave af Terra i Danmark? Det er vist mit sidste "must have" fra Essen, men vil ikke betale 100 kroner i fragt for ét spil. :)
Det kom fra England.
frouvne, administrator

Image
Post Reply