Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Det hænder faktisk også, at jeg har mere lyst til at spille nogle af de spil, jeg allerede har end at erhverve mig nye! :shock: Følelsen går hurtigt over, men ind imellem sætter den sig altså igennem uden nogen ydre tvang... :oops:
Den følelse lider jeg af for tiden... hvilket er meget heldigt, for jeg har ikke planer om at købe spil de næste par måneder. De næste spil, der købes, er i den tunge ende (pris- og vægtmæssigt), så det er ikke en gang fordi, spilsamlingen bliver øget synderligt til den tid.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg har nu fire separate indkøb i gang.. hvis de alle flasker sig, så er der godt nok også prop i herfra :)

NÆSTEN... der mangler lige en femte, som ikke er et spil, men spilrelateret :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

kl. 18.01 idag blev det til Descent fra QXL
Dejligt :)
Det glæder jeg mig til at kæle lidt for.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

netsapiens wrote:kl. 18.01 idag blev det til Descent fra QXL
Dejligt :)
Det glæder jeg mig til at kæle lidt for.
Aaaalt for billigt! :lol:

Jeg er misundelig nu.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Netop modtaget i posten fra en BGG'er i England:
Dungeon Twister
Tempus

Hvem vil spille Dungeon Twister med mig? MAND jeg glæder mig til at prøve det.

Star Wars: Epic Duels kom desuden for to dage siden, så der er da legetøj nok i disse dage :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

netsapiens wrote: ..MAND jeg glæder mig til at prøve det...
Det kan du roligt gøre - Dungeon Twister er bomben. Jeg har lige fået den ene udvidelse, Paladins & Dragons, ind ad døren :D
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

netsapiens wrote:Netop modtaget i posten fra en BGG'er i England:
Dungeon Twister
Tempus

Hvem vil spille Dungeon Twister med mig? MAND jeg glæder mig til at prøve det.
Hvis det er i stil med Doom eller Descent så er jeg klar. Kan dog først den 14-15 april hvis det skal være en weekend. Så hvis det bliver før den weekend, skal du nok se om du kan lokke med nogle andre :D
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Dungeon Twister er slet ikke i nærheden af Descent udover temaet (fantasy).
Tankegangen kan mere sammenlignes med skak, hvor man skal sidde og tænke hvert træk igennem for, at finde det mest favorable.
Dungeon Twistwer er en af mine favoritter, som kan spilles et par gange på en aften og med en enorm replay value...for ud sagt, at man har udvidelserne.
Har selv udvidelsen med Paladins, hvilket tilføjer masser af nye characters og forhindringer.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg bød i går på et eksemplar af Lord of the Rings Trivia Game, som var sat til auktion på det britiske Ebay. Sælger havde reklameret med at der ikke var nogen reserve, sikkert for at lokke flere potentielle købere til.

Anyway, jeg bød som den første nogle £ på det, men da der ikke var nogen mindstepris, var mit aktuelle bud det mindst mulige. Og faktisk gik det sådan, at der ikke var andre der bød på spillet overhovedet, så jeg endte i går med at stå som vinder af auktionen - med en pris på spillet på £0,99. :)

Jeg overvejede lidt om sælger virkelig ville sælge det til mig til den pris, og ganske rigtigt: Lidt senere fik jeg en besked fra ham, om at spillet desværre var blevet totalt ødelagt, og at han derfor ikke kunne sælge det til mig... Coincidence? I think not. :evil:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Du sørger forhåbentligvis for at rapportere det til ebay, samt give manden en lorte-rating med det samme. Den slags skal straffes hårdest muligt, hurtigst muligt.

Faktisk.. hvis det var mig, så ville jeg insistere på at modtage den "ødelagte vare". Om ikke andet, når han nægter, så har man et bedre ståsted når man indrapporterer ham til ebay.

Men jeg er også en hævngerrig lille mand :)


Og så lige for at løfte humøret en kende: Jeg vandt lige en Wings of War til 55,-
Det var for billigt til at takke nej, selvom spillet måske er middelmådigt.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

netsapiens wrote:Faktisk.. hvis det var mig, så ville jeg insistere på at modtage den "ødelagte vare". Om ikke andet, når han nægter, så har man et bedre ståsted når man indrapporterer ham til ebay.
Ja, jeg har faktisk overvejet den mulighed... Det kan være jeg går videre med den model - så må vi se om jeg overhovedet hører fra ham. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Og så lige for at løfte humøret en kende: Jeg vandt lige en Wings of War til 55,-
Det var for billigt til at takke nej, selvom spillet måske er middelmådigt.
Det var ikke tilfældigvis på QXL?
Jeg overvejede at købe det og give det til Tina... men så havde hun truet mig med død og ulykke! :lol:
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jo det var det da... skal jeg få den leveret til Tina på dine vegne? :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote:Jo det var det da... skal jeg få den leveret til Tina på dine vegne? :)
... for nu gætter hun da aldrig, at jeg i så fald står bag? :D

Jeg har ikke selv prøvet spillet, men Tina, hendes kæreste og min kæreste spillede det på Viking Con, mens jeg var til møde, og de var ikke så vilde med gameplayet. Derfor en 'oplagt' gavemulighed ;)
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Hey hey hey :wink:

Held og lykke med spillet - det tiltalte ikke lige mig i sin tid, så derfor synes Andrea selvfølgelig at det ville være en eminent gaveide til mig :P
Post Reply