Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Ja, jeg pendulerer lidt frem og tilbage mellem wow! og "hvad har jeg dog gjort?"
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by AndersC »

Gunness wrote:Ja, jeg pendulerer lidt frem og tilbage mellem wow! og "hvad har jeg dog gjort?"
Jeg har også fået en æske.. Jeg er mest på 'wow!' holdet :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har idag bestilt to udvidelser til Star Wars: Imperial Assault: Return To Hoth og Jabba's Realm. Egentlig ikke min type spil, men jeg fik afprøvet det i onsdags og det var faktisk overraskende underholdende. Og så er min 6-årige søn helt pjattet med Star Wars og har plaget mig om at købe nogle flere figurer til spillet. Det var den undskyldning jeg havde brug for! :lol:
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg fik Santorini ind af døren i fredags :)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg var nede og hente mit Gloomhaven i den lokale GLS shop i dag. Jøsses! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jens_Hoppe wrote:Jeg var nede og hente mit Gloomhaven i den lokale GLS shop i dag. Jøsses! :)
Ja, vægten er én sag - og indholdet er sgu også overvældende :D Der er jo stort set kun positive meldinger rundt omkring, så det lader til, at det er en af de bedre KS-udgivelser.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Ved godt at jeg er 20 år bagefter trenden, men jeg fik altså T&E i FFG 2015-udgaven ind af døren i dag.

Så er briklæggertrilogien komplet for mit vedkommende. Samurai er skægt, Ørkenvandringen er OK, men T&E venter jeg mig rigtigt meget af.

Ra er dog kongen endnu. Der grines mest :D
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Caniggia »

Har også modtaget et eksemplar af Gloomhaven. Yikes.... var der mangler i nogle af jeres andres eksemplarer? Jeg kan kun finde to ark med klistermærker....
User avatar
Cosworth
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 80
Joined: Thu Jul 21, 2016 9:04 am
Favoritspil: Dungeon crawlers
Location: Bagsværd
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Cosworth »

Caniggia wrote:Har også modtaget et eksemplar af Gloomhaven. Yikes.... var der mangler i nogle af jeres andres eksemplarer? Jeg kan kun finde to ark med klistermærker....
Mit eksemplar blev modtaget i fredags og manglede side quest deck.
Sidst spillet
Image
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Caniggia »

Cosworth wrote:
Caniggia wrote:Har også modtaget et eksemplar af Gloomhaven. Yikes.... var der mangler i nogle af jeres andres eksemplarer? Jeg kan kun finde to ark med klistermærker....
Mit eksemplar blev modtaget i fredags og manglede side quest deck.
Hmm, jeg må vist hellere gå gennem det hele mere detaljeret, kan jeg se. Isaac har dog allerede svaret på min mail.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Et dumt spørgsmål, men i et spil, hvor der er så mange ting, der skal være overraskelser undervejs, kan det vel tage endog meget lang tid, før man finder ud af, om der mangler noget?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Caniggia »

Gunness wrote:Et dumt spørgsmål, men i et spil, hvor der er så mange ting, der skal være overraskelser undervejs, kan det vel tage endog meget lang tid, før man finder ud af, om der mangler noget?
Ja, har tænkt det samme. Gennemgår dog bare de ting, der er "tilgængelige" fra starten af. Og jeg plejer ellers ikke at have fokus på dette, men det var ret nemt at se, at der manglede to ark med klistermærker.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Har idag samlet Nations Dynasties op, der er den første store udvidelse til Nations. Jeg syntes oprindeligt rigtig godt om Nations selvom det nok var lige lovlig abstrakt. Mit håb er at udvidelsen kan tilføre en lille smule til temaet - og mere end en smule tror jeg nu heller ikke det bliver til. Til gengæld ser det også ud til at det praktisk taget ikke gør noget ved kompleksiteten, hvilket i denne sammenhæng er en god ting for mig.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

I sidste uge kom der et Quests of Valeria til både Carsten og jeg. Det har jeg allerede afprøvet solo og er vist et rimelig forglemmeligt kortspil, men så kan min indre OCD-Arne da så hygge sig med at jeg har alle 3 Valeria spil nu.

I går blev turen hjem på cykel fra posthuset så en udfordring... Der kom masser af plastic og jeg mener masser, og det giver jo især vild god mening at jeg skulle have alle dragerne... :roll:

Image


Velkommen til Arcadia Quest: Inferno og alt muligt andet Arcadia Quest!
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Dresden Files - Coorporative Card Game i dag :-)

Som kæmpe fan a Jim Butcher's bogserie om Harry Dresden glæder jeg mig til at få det prøvet.

Edit: Og det var først sat til release i marts. Godt kørt Kickstarter.
Post Reply