Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Jep spilfestivalen var ganske lærerig! :D

For os (kærsten og jeg) blev der indkøbt San Juan som vi glæder os til at teste som 2 player.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg fik købt mig et lille kortspil "Loot" til sølle 80 penge. Jeg regner dog ikke med det er godt - men det giver mulighed for, mens man spiller det, at sige, "RARRRRGH PIRAT". :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Nåede lige at købe følgende brugt på BGG:

BattleLore
A Game of Thrones
Battleground: Fantasy Warfare

Sælger var dansk, så ingen porto problemer der.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Så fik jeg også en sending af spil fra BGG kontakter, ind af døren:

Evo
Flandern 1203
The Great Space Race

Unødvendigt at sige jeg forventer mig det helt store af "The Great Space Race" :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Vandt lige en auktion på ebay på Star Wars Epic Duels. £17.50... sælger havde også en samling ccg kort jeg gerne ville have nappet, men sådan skulle det ikke gå.

Men stadig en samlet set ok pris for Duels der.... selv inkl. fragt på £15

hvis han da sender det til mig :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:Vandt lige en auktion på ebay på Star Wars Epic Duels. £17.50... sælger havde også en samling ccg kort jeg gerne ville have nappet, men sådan skulle det ikke gå.

Men stadig en samlet set ok pris for Duels der.... selv inkl. fragt på £15

hvis han da sender det til mig :)
Jeg har netop her til aften fået prøvet mit eksemplar af spillet, som jeg erhvervede mig for et par dage siden. Det levede i det store og hele op til mine forventninger; spillet er relativt simpelt - d.v.s. et kampsystem, der er meget simplere end spil som Doom - The Boardgame og Descent: Journeys in the Dark - men til gengæld er det let at komme i gang med og oser af atmosfære. Der er endvidere den lokkemad, at det formentlig bliver endnu sjovere, hvis man lærer de forskellige personers kortstakke at kende. Så: Til lykke med købet! :D
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Ups... en flink englænder overbeviste mig om at investere i Tempus og Dungeon Twister... ikke verdens bedste tilbud, men han var sgu så flink at jeg ikke kunne lade være, og hvis jeg sammenligner med priserne (andre steder end på German Games), så har jeg sparet VILDT meget.... så jeg vælger at sige at det var et GENIALT tilbud når konen spørger... jeg så da Tempus på spilfestivalen til 499,- :wink:
Jeg glæder mig enormt til begge spil faktisk, især Dungeon Twister som skal "moddes" i stor stil...
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

Indtil for nyligt har jeg rynket lidt på næsen, når jeg har set billeder af og kommentarer til Dungeon Twister... så gjorde jeg mig den ulejighed at læse lidt nærmere om det og tænker nu, at det kunne være et rigtig interessant spil. Et godt råd må altså være at lade være med at researche for meget... :roll:
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg tror Dungeon Twister er en no-brainer for mig. glæder mig som et lille barn.

Eneste problem er at hvis det virkelig er så godt som jeg tror det er, så er der lige Paladins and Dragons og 3/4 player expansion ... og to hold miniature figurer.. og endnu en expansion announced i år... og når man som jeg er vild med "deck construction" mekanismen, så er man jo nødt til at eje alle expansions.....

Det bliver så dyrt for det ene spil for mig, fordi jeg har OCE (Obsessive, Compulsive Enthusiasm) at jeg ikke får råd til noget andet i år :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Så ingen Tannhäuser og BattleLore til dig.. :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Varming wrote:Så ingen Tannhäuser og BattleLore til dig.. :)
Jeg skal nok hjælpe og købe Tannhäuser i stedet for netsapiens ;)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Den er jeg også køber af - og så måtte jeg lige prikke til ham med den BattleLore, som jeg fandt før ham på BGG, til hans store ærgelse.. :D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

....og heller ingen Marvel Heroes, som jeg ellers er blevet helt vildt sulten på, indenfor den sidste uge....

Jeg tror det er tid til en ny tråd... "hvordan vælger i hvilke spil i IKKE vil købe"... det tror jeg snart er en kortere liste :roll:

Og Andrea du køber bare Tannhäuser... bare du så lige husker at invitere mig forbi til et test spil :lol:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Og Andrea du køber bare Tannhäuser... bare du så lige husker at invitere mig forbi til et test spil :lol:
Snedigrad! ;)
netsapiens wrote: Jeg tror det er tid til en ny tråd... "hvordan vælger i hvilke spil i IKKE vil købe"... det tror jeg snart er en kortere liste :roll:
Hedder det ikke nærmere "min arbejdsgiver/ægtefælle/kæreste har bestemt, at jeg ikke skal købe flere spil"? :P
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det hænder faktisk også, at jeg har mere lyst til at spille nogle af de spil, jeg allerede har end at erhverve mig nye! :shock: Følelsen går hurtigt over, men ind imellem sætter den sig altså igennem uden nogen ydre tvang... :oops:
frouvne, administrator

Image
Post Reply