Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

På VC fik jeg købt Love Letter, jeg købte versionen i den lille pose (English Second edition) hos Fantask, og ved næste besøg i butiksområdet så jeg at Faraoes havde Kanai Factory Limited Edition (English Third Edition), som umiddelbart har to fordele: En ordentlig æske, og nogle extra characters :-(

Ellers købte jeg Frem Jog Nattens Magter samt Ulvesagaer til Ulvevinter, som jeg snart tror skal i brug sammen med mine børn.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Robert »

Jeg har tydeligvis haft behov for et fix i den sidste tid. Har købt og modtaget følgende omkring VC:
Hamburgum
Ginkgopolis
TtR Africa
UWO
Struggle of Empires
Tempus
St Petersburg + udvidelser
Madeira
Kamisado (som så blev givet væk)
Rommel in the Desert
og det ser ud som om der er mere på vej :shock:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Da jeg kom hjem fra KBK i dag, lå der et eksemplar af SOS Titanic og ventede på mig. Coop, historisk spil meets 7-kabale. :D Spændende ser det i hvert fald ud.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Kanzler »

Igår ankom Sekigahara the unification of Japan fra Tyskland.

Hold da op hvor jeg glæder mig til at få det på bordet :D
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Foppwin »

Var en tur forbi VC junior hvor jeg også endte med at købe et par spil med hjem.

Det blev til Robinson Crusoe som jeg fik for 400 grundet en lille trykskade i bunden samt Love Letter i æske versionen.

Havde kig på Castle panic, men valgte at vente til en eller andet sætter det til salg.
Danny

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Kanzler wrote:Igår ankom Sekigahara the unification of Japan fra Tyskland.

Hold da op hvor jeg glæder mig til at få det på bordet :D
Du siger bare til, når du har læst reglerne. Så stikker jeg noget god belgisk øl under den ene arm, og en pose chips under den anden, og så ved jeg ikke hvordan jeg skal køre ud til dig med hhv. øl og chips under armene, men jeg finder nok på noget.

Jeg købte det også, da det stod og fristede mig i en af butikkerne på Viking Con.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Kanzler »

Stony wrote:
Kanzler wrote:Igår ankom Sekigahara the unification of Japan fra Tyskland.

Hold da op hvor jeg glæder mig til at få det på bordet :D
Du siger bare til, når du har læst reglerne. Så stikker jeg noget god belgisk øl under den ene arm, og en pose chips under den anden, og så ved jeg ikke hvordan jeg skal køre ud til dig med hhv. øl og chips under armene, men jeg finder nok på noget.

Jeg købte det også, da det stod og fristede mig i en af butikkerne på Viking Con.
Der lyder som en fremragende plan og som om at vi har en fremtidig date! Det kan være at jeg skal sørge for chips, så du kan køre :wink:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Så landede der en pakke fra Tyskland:
Image

6 stk. A Study in Emerald, væsentligt tidligere end forventet - så Kickstarter-spil kan komme til tiden ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Her, lige på falderebet inden Essen, faldt jeg i og anskaffede mig et brugt (og billigt) eksemplar af Zombicide. Mmmm, brains!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Gunness wrote:6 stk. A Study in Emerald, væsentligt tidligere end forventet - så Kickstarter-spil kan komme til tiden ;)
Sandelig også på tide!
I morgen aften ville jeg have tilbudt at tage dem med hjem i bilen - men så havde I først fået dem i næste uge :wink:
Selvfølgelig kan Kickstarter-spil komme til tiden. De fleste er nybegyndere og kender ikke til alle fælderne, men Martin har solgt spil i Essen i snart 20 år. Så ved hvor vigtigt det er at have noget at sælge på en dyr stand! Og han ved også hvor sure folk bliver hvis de bliver snydt.
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Hvad har du købt idag?

Post by netsapiens »

Mik wrote:
Gunness wrote:6 stk. A Study in Emerald, væsentligt tidligere end forventet - så Kickstarter-spil kan komme til tiden ;)
Sandelig også på tide!
I morgen aften ville jeg have tilbudt at tage dem med hjem i bilen - men så havde I først fået dem i næste uge :wink:
Selvfølgelig kan Kickstarter-spil komme til tiden. De fleste er nybegyndere og kender ikke til alle fælderne, men Martin har solgt spil i Essen i snart 20 år. Så ved hvor vigtigt det er at have noget at sælge på en dyr stand! Og han ved også hvor sure folk bliver hvis de bliver snydt.
Men han har ikke lært at lave plakater...
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

netsapiens wrote:
Mik wrote:
Gunness wrote:6 stk. A Study in Emerald, væsentligt tidligere end forventet - så Kickstarter-spil kan komme til tiden ;)
Sandelig også på tide!
I morgen aften ville jeg have tilbudt at tage dem med hjem i bilen - men så havde I først fået dem i næste uge :wink:
Selvfølgelig kan Kickstarter-spil komme til tiden. De fleste er nybegyndere og kender ikke til alle fælderne, men Martin har solgt spil i Essen i snart 20 år. Så ved hvor vigtigt det er at have noget at sælge på en dyr stand! Og han ved også hvor sure folk bliver hvis de bliver snydt.
Men han har ikke lært at lave plakater...
Han har glemt mere om at lave plakater, end jeg nogensinde har lært om at lave dem! ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Er der så kommet noget andet med i stedet for "plakaten". Det var jo et såkaldt stretch goal, altså noget han lovede såfremt et bestemt mål blev nået. Så kunne jo tænke sig, at han på en eller anden måde kompenserede for det, bare for at stå godt en anden gang.

Ikke fordi jeg savner plakaten, bare nysgerrig. :D
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Har aldrig forstået hvorfor folk er interesserede i plakater eller "særtryk" som i 7 Wonders og andre spil.
Hvis ikke det kan bruges i spillet, behøver jeg det ikke.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Mik wrote:Har aldrig forstået hvorfor folk er interesserede i plakater eller "særtryk" som i 7 Wonders og andre spil.
Hvis ikke det kan bruges i spillet, behøver jeg det ikke.
Næ, men specialdesignede terninger, dingenoter eller kort som får ens spil til at adskille sig lidt, er da ikke fornægte. Tro mig, plakaten var aldrig sat op, da jeg ikke er til plakater på væggene. :P
Post Reply